Sayfa 1/2 12 SonSon
Arama sonucu : 13 madde; 1 - 8 arası.

Konu: Akçay, Assos, İzmir, Alaçatı Tatil

  1. #1
    Duhul
    May 2005
    İkamet
    istanbul
    Yaş
    36
    Gönderi
    1,988

    Esas Akçay, Assos, İzmir, Alaçatı Tatil

    Millet.. tatile çıkıyorum perşembe günü. Aranızda Ege sahillerinde otelci olan, evi barkı olan, kiralayan lak laka çağıranlarınız varsa yazın burdan.. Herkesin bilmediği ilginç gizli saklı delikleride yazın Türk milleti olarak bu tip şeylere meraklı olduğumuzdan tipik türk olarak bende görim o ilginç yerleri

    Juli sen herkesten önce damlıcaksındır buraya zaten sana görev; bildiğin tanıdıklarına yazımı ulaştır tosbaa tatile çıkıyo onu accommodate edin diye haber sal herkese

    bir ben bir eşim bide minik kara kaplumbağam murtaza ile yollara düşecem otopark probleminiz olmasın yazacak olursanız hehehe

  2. #2
    Duhul
    Oct 2009
    İkamet
    İstanbul
    Gönderi
    11,402

    Esas

    Ooo tosbaa üstad hayırlı olsun.

  3. #3
    Duhul
    Oct 2009
    İkamet
    İstanbul
    Gönderi
    11,402

    Esas

    tosbaa üstad datça datça...

  4. #4
    Duhul
    Oct 2009
    İkamet
    İstanbul
    Gönderi
    11,402

    Esas

    tam aile yeri...

  5. #5
    Duhul
    May 2005
    İkamet
    istanbul
    Yaş
    36
    Gönderi
    1,988

    Esas

    Nasılda biliyom hoppp atlıcanı topiğe yer bul juli yer çocuk olacak diye yapıp yapmamak arasında kaldık, 2 gün sonraya çıkacaz yer yurt ayarlamadan kaçmasın bi yerimize

  6. #6
    Duhul
    Oct 2008
    İkamet
    GAZİANTEP
    Yaş
    47
    Gönderi
    6,322
    Blog Yazıları
    7

    Esas

    işin zor be kardeşim....

  7. #7
    Duhul
    May 2005
    İkamet
    istanbul
    Yaş
    36
    Gönderi
    1,988

    Esas

     Alıntı Originally Posted by umantar Yazıyı Oku
    işin zor be kardeşim....
    kolaylaşsın diye buraya yazdım zaten daa senin var mı o civarda otel yazlık bişi varsa de bana

  8. #8
    Duhul
    Oct 2008
    İkamet
    GAZİANTEP
    Yaş
    47
    Gönderi
    6,322
    Blog Yazıları
    7

    Esas

     Alıntı Originally Posted by tosbaga Yazıyı Oku
    kolaylaşsın diye buraya yazdım zaten daa senin var mı o civarda otel yazlık bişi varsa de bana
    hepsi varda.. bi deniz yok be ya...

Sayfa 1/2 12 SonSon

Gönderi Kuralları

  • Yeni konu açamazsınız
  • Konulara cevap yazamazsınız
  • Yazılara ek gönderemezsiniz
  • Yazılarınızı değiştiremezsiniz
  •