Arama:

Tip: Posts; Üye: bloodsoldier

Sayfa 1/4 1 2 3 4

Arama: Arama işlemi 0.00 saniyede gerçekleşti.

  1. Cevaplar
    4,657
    İzlenme
    566,236

    foreks mobile lisans bilgileri için ve diğer...

    foreks mobile lisans bilgileri için ve diğer soracağınız sorular için irtibat no: 0 (212) 367 4700

    site http://foreksmobile.com/

    biraz önce bende sordum fiyatı 2.düzey aylık 85 TL (kdv dahil...
  2. Cevaplar
    4,657
    İzlenme
    566,236

    olursa üstü de olur inşallah.

    olursa üstü de olur inşallah.
  3. Cevaplar
    4,837
    İzlenme
    547,404

    herkese bol kazançlar. hisselerdeki yabancı...

    herkese bol kazançlar. hisselerdeki yabancı paylarını güncel olarak nereden bulabilirim. yıl sonu itibariyle. teşekkürler şimdiden
  4. Rica ederim umarım faydalı olmuştur. Müsait...

    Rica ederim umarım faydalı olmuştur. Müsait zamanda yazarım inşallah olumlu olumsuz gördüklerimi. Bol kazançlar

    GM 5 Plus cihazımdan hisse.net mobile app kullanarak gönderildi.
  5. tüm ortaklara merhabalar. şirkete ilişkin bir...

    tüm ortaklara merhabalar. şirkete ilişkin bir temel değerlendirme çalışması yaptım. nacizane paylaşmak istedim umarım faydalı olur.
    ...
  6. Cevaplar
    2,666
    İzlenme
    236,058

    kademeler böyle giderse sert hareketler göreceğiz...

    kademeler böyle giderse sert hareketler göreceğiz gibi. hayırlısı bakalım.
  7. Cevaplar
    2,666
    İzlenme
    236,058

    akıllıdır o akıllıııııı :bravo: gideceği yönüde...

    akıllıdır o akıllıııııı :bravo: gideceği yönüde döneceği yeri de iyi bilir. ama biraz zorlayıcıdır orası var işte
  8. Cevaplar
    2,666
    İzlenme
    236,058

    bayrağı göndere çekmeye başladılar maşallah....

    bayrağı göndere çekmeye başladılar maşallah. :party:bugün direğin ucuna ulaşsak da mutlu olsak cuma cuma. :bravo:
  9. Cevaplar
    2,666
    İzlenme
    236,058

    haydi bayrak dalgalansın artık:byr:

    haydi bayrak dalgalansın artık:byr:
  10. Cevaplar
    6,955
    İzlenme
    930,123

    valla boran hocam ben ters beklediğim için...

    valla boran hocam ben ters beklediğim için girdiğim varantlardan -2000 yazdım. bana göre çok belirsiz bir durum.
  11. Cevaplar
    6,955
    İzlenme
    930,123

    desene düzeltme beklerken varantlar elimizde...

    desene düzeltme beklerken varantlar elimizde patladı
  12. Cevaplar
    6,955
    İzlenme
    930,123

    konsolide bilanço sonrasında olacağı için mart...

    konsolide bilanço sonrasında olacağı için mart gibi olur. diye biliyorum.
  13. Cevaplar
    6,955
    İzlenme
    930,123

    viop nasıl açtı

    viop nasıl açtı
  14. Cevaplar
    6,955
    İzlenme
    930,123

    günaydın, herkese bol kazançlar. :wave: her ne...

    günaydın, herkese bol kazançlar. :wave: her ne kadar genellikle boğa tarafında olan bir ky olsam da bu kadar olumlu haber birlikte pompalanınca piyasaya şüphe ile yaklaşıyorum. :wu: yani bende...
  15. Cevaplar
    6,955
    İzlenme
    930,123

    normale döndü

    normale döndü
  16. Cevaplar
    6,955
    İzlenme
    930,123

    arkadaşlar matriks platformda düşüş yönlü...

    arkadaşlar matriks platformda düşüş yönlü varantlardan biri kapanışta satış fiyatı 10 kuruş iken şimdi 25 kuruş gösteriyor. sağlam satış geliyor galiba, platform hatası yoksa
  17. Cevaplar
    6,955
    İzlenme
    930,123

    alıcı ve satıcı tarafı şuanda dengeli ...

    alıcı ve satıcı tarafı şuanda dengeli
    ...
  18. Cevaplar
    6,955
    İzlenme
    930,123

    öksürük boğazdan ve kuru ise büyük bir kara turp...

    öksürük boğazdan ve kuru ise büyük bir kara turp al içini yemek kaşığı genişliğinde oy. içine 1 yemek kaşığı bal bırak bir gece beklesin (ağzı kapalı olacak gece) turp suyunu salınca içindeki bal ile...
  19. Cevaplar
    6,955
    İzlenme
    930,123

    :oleyo: eyvallah

    :oleyo: eyvallah
  20. Cevaplar
    6,955
    İzlenme
    930,123

    saat 5 de bir haber falan mı gelecek, yada başka...

    saat 5 de bir haber falan mı gelecek, yada başka bir durum
  21. Cevaplar
    6,955
    İzlenme
    930,123

    bist 100 hisselerinin büyük çoğunluğu artıda :wu:...

    bist 100 hisselerinin büyük çoğunluğu artıda :wu: endekste obo görünümü var :wu: göstergeler şişik :wu:

    du bakalım neler olacak :whistling::whistling::whistling::whistling::whistling::whistling:
  22. Cevaplar
    6,955
    İzlenme
    930,123

    Valla ben nedir bilmiyorum ama 1.250 alan bir o...

    Valla ben nedir bilmiyorum ama 1.250 alan bir o kadar satan.

    GM 5 Plus cihazımdan hisse.net mobile app kullanarak gönderildi.
  23. Cevaplar
    6,955
    İzlenme
    930,123

    teşekkürler. + yada - olmamış ama birileri el...

    teşekkürler. + yada - olmamış ama birileri el değiştirmiş.
  24. Cevaplar
    6,955
    İzlenme
    930,123

    kaç lot emir oldu

    kaç lot emir oldu
  25. Cevaplar
    6,955
    İzlenme
    930,123

    söylediğinizin gerçeklik ihtimali olmakla...

    söylediğinizin gerçeklik ihtimali olmakla birlikte, söz konusu hareketin yabancılar eli ile olduğunu unutmamak lazım. yabancılar dediğiniz senaryoya göre hükümet ile birlikte hareket eder mi...
Arama sonucu : 77 madde; 1 - 25 arası.
Sayfa 1/4 1 2 3 4