Sayfa 778/856 İlkİlk ... 278678728768776777778779780788828 ... SonSon
Arama sonucu : 6843 madde; 6,217 - 6,224 arası.

Konu: FROTO - Ford Otosan

  1.  Alıntı Originally Posted by Oralet_Osman Yazıyı Oku
    Neden %50? 20 ya da 70 değil de 50? Yarısını satınca kalan yarısı kurtulacak mı, kâr mı edecek ya da zarar mı azalacak? Uzun vadeli forda inanan iyi günde kötü günde daima taşıyan ve taşıyacak bir yatırımcı zoru görünce yarısını satınca bu onu haklı kılar mı? Zoru görünce kaçmamış mı olur?

    diye bir soru var Manisa Salihli'den Turgut Kaçmaz beyden. 94.7 Froto FM. Bizi dinlemeye devam edin.

    Mustafa Sandal'dan geliyor, Onun arabası var güzel mi güzel, bastı mı gaza gider mi gider.

    Şarkıdan sonra cevabı bekliyoruz.
    Çünkü o yarısı SIFIR maliyette ondan,senin gibi zeki birinin bunu tahmin etmesi ve bu topa girmemesi gerekirdi


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
    Cahillik mutluluktur!

  2.  Alıntı Originally Posted by Serkalgo Yazıyı Oku
    Ben bunu yazınca siz bana sallamıştınız,canınız sağolsun.Kurlar bu şekilde giderse 2023/3Q-4Q gibi parasal kazançlar mümkün değil.Hatta gevşerse ki hafif gevşiyor parasal kayıp olacak.Üstüne satışların adetsel düşüşünüde koyarsak Fordun 2024/1Q bilançosu uzun süre zirve bilanço olarak kalır.İkinci çeyrek bilanço zayıflık ve parasal kayıpla iyi gelmez,3 ve 4q lar aynı zayıflıkta devam ederse buna birde 2023 ün yüksek baz etkisi devreye gireceğinden çok kötü olur.İhracatçı şirketiz ve kurlara göbekten bağlıyız,tl maliyetler sürekli artıyorken kurlar baskı yedikçe biz pis gol yeriz.Bunları bugün yazınca mırın kırın edenler yarın öbürgün bilançolar kötü gelmeye başladığında lütfen ağlamasınlar.Zaten gerçekten ford yatırımcısı olanlar o günlerde ortaya çıkacak.Ben mayıs satış datası kötü gelirse pozumu %50 azaltacağım ama asla sıfırlamayacağım.Zira gerçek uzun vadeli forda inanan iyi günde kötü günde daima taşıyan ve taşıyacak olan bir yatırımcısıyım.Beni Fordda uzun vadeden alıkoyup tamamen sıfırlama konumuna taşıyacak tek risk Çin meselesi.Çin araçları ile istilasında sonuca ulaşır ve Fordun Avrupada pazarını elinden almaya başlar ve ford buna maliyetlerini düşüremez rekabete giremez ise ben forddan ardıma bakmadan kaçarım.Planlarım stratejilerim her türlü senaryoya göre hazır.Hazır olmayıp bilgisi olmayanların boş cevaplarınada pirim vermem.Herkes kendi bacağından asılır,nasılki kimse kar edince kimseyle paylaşımaz zarar edincede bugün bık bık edenlerin ortadan toz olduğunu görürüz.Bu işte kendine güvenecek ne yaptığını bileceksin.Her daim talebeliğe devam.


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
    Sn Serkalgo,

    Ben de rasyoneliteden uzaklaşmamak gerektiğine inananlardanım, bu yönde ben de zaman zaman sizin gibi iletiler atıyorum, lâkin sizin olumsuz mesajlarınızın frekans-vurgusu o kadar yoğun oluyor, araya serpiştirdiğiniz bâzı ifadeler o kadar irrite ediyor ki savunma refleksimi tetikliyor sanırım. Sizin de canınız sağ olsun, tarz meselesi diye bakmak lâzım demek ki.

    Şirket surekli uretiyor, kabuk degistiriyor, iyi yonetiliyor, dediginiz pazar kayiplari vs. endiselerimiz ortak, ancak yonetime de guvenim tam. Bir sekilde cikis yolu bulurlar.

    Diger yandan temettu doneminde tercihimi ford otodan yana kullanmadım, burada da yazdım, çakılı lotları satma niyetim yok onlar evladıma kalacak, bu donem çok beğenmesem de toaso aldım çünkü parasal sıkılaşma vs. konjonktür yuzde yuz aleyhine de olsa hikaye-beklentisi daha taze, rekabet kurulu haberi geldiginde karsimizda yari kapasitesi yeni model uretimine aday bir sekilde bosta bekleten bir froto+ al-sat aracilik ile gelirini katlayan doas karisimi yepyeni bir sirket karsimizda olacak.

    Tavsiye, al-sat ima etmiyorum. Her koyun kendi bacagindan asilir.

    Saygılar.

  3. Sn koyay evet tarzım biraz sıkıntılıdır,ne kadar dikkat etsemde bazen anlaşılamamak beni geriyor,o zamanda şirazemin üsluben şaştığı doğrudur.Kusura bakmayın siz.Karşıt fikirler,beyin jimnastiği çok hoşuma giden şeyler,böyle şeylerin artması hepimiz için harika olur.Olumlu olumsuz hiç farketmez yeterki bilgiyle bezeli olsun.Boş beleş adamlar gibi tek lakırtı yapmayalım yeter bize.Tek tahammül edemediğim cehalet.Öylelerinide bir engel tuşuyla kendimizden uzak tutabiliyoruz şükür.Size kucak dolusu sevgiler.


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
    Cahillik mutluluktur!

  4. Çin geliyor
    Ford etkilenecek
    Ama diğer şirketler etkilenmicek😀
    Ytd

  5. Şaka bir yana burdaki herkesin yazdıklarını ölçüp tartıp notlar alıp sektör öncülerine şirket yöneticilerine sorularla cevap alın.En iyi yatırımcılık budur.
    Ne korku ne çoşku hepsine ortak değer verilmeli.
    Ama ara ara buralara gelip korku odaklı yazılar yazanlara mesafeli olmanızı öneririm.
    Ama akla gelen başa gelmez piyasada genellikle…
    Ytd

  6.  Alıntı Originally Posted by Serkalgo Yazıyı Oku
    Sn koyay evet tarzım biraz sıkıntılıdır,ne kadar dikkat etsemde bazen anlaşılamamak beni geriyor,o zamanda şirazemin üsluben şaştığı doğrudur.Kusura bakmayın siz.Karşıt fikirler,beyin jimnastiği çok hoşuma giden şeyler,böyle şeylerin artması hepimiz için harika olur.Olumlu olumsuz hiç farketmez yeterki bilgiyle bezeli olsun.Boş beleş adamlar gibi tek lakırtı yapmayalım yeter bize.Tek tahammül edemediğim cehalet.Öylelerinide bir engel tuşuyla kendimizden uzak tutabiliyoruz şükür.Size kucak dolusu sevgiler.


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
    tarz sıkıntılı mı?çok sıkıntısız diyemem
    büyük ihtimalle bir taraftan karadenizlilik var..tepkilerinden öyle anlıyorum..ben de muhatap kaldım bir ara
    s.w.o.t analizi çok iyi,
    temel analizi,yakaladığım cümlelerden çok iyi..
    teknik analizi, net değilim..kelebeklerden sınıfta kaldı..(ters çevirdi çünkü)
    firma kursam;
    pazar takip-risk analizi...serkalgo
    araştırma-strateji geliştirme...inanmayacaksınız...uzunvade87 (bir kaç yazısından yakaladım...boş değil..ama froto hala fason)
    üretim-işletme - bayii sorumlusu....fabric
    finans..dudu (kasadaki parayla günlük trade ile amortismanın bir kısmı,maaşların bir kısmı,en önemlisi işletmenin kahve giderinin karşılanması için benden bile habersiz trade edecek sinsi biri lazım)
    genel müdür...Osman ım..zeki,teknik analize yatkın,yeniliklere açık,anlık muhakeme yeteneği...
    bende isteyene boş beleş grafik atarım..



  7. bak şimdi Osman ım,
    üstte grafik,altta RSI..rakamlar eşleşik..
    1 no lu rsı uyumsuzluğu,düşüşünü yaparak 3 de bitti mi?hem yukardan hem aşağıdan bak...bitti...akabinde 2 no lu uyumsuzluk oluştumu? oluştu...
    2 no lu uyumsuzluk da düşüşünü yaparak 4 de bitti mi? bitti...
    peki,
    A dan B ye de 2 aylık minare boyu bir uyumsuzluk yok mu? var..peki rsı daki uyumsuzluklar froto da çalışmıyor mu?
    yukarda 1-2 nolu uyumsuzluklar çalışmadı mı?
    asıl şimdi dikkat et:
    A da başlayan büyük uyumsuzluk fibo nun hangi ayağında işaretli.....2...yani fiyatı 994 ..yaz kenara..



  8. şimdi Osman ım,
    yukarda 3 lü tepeyi yaptımı...o mavi bölgede değilmiyiz..
    ordaki h yüksekliği kadar düşmesi gerekmez mi formasyon gereği...
    düştüğü yere bak...
    A noktası..uyumsuzluğın başaladığı fibo ayağı 2..
    düştüğü oran...orda yazılı..%20 civarları...
    bunlar teknik analize göre olması gereken..o 3 lü tepe yi yaptımı (gerçi ben 2 li tepe diyorum diğeri eşleşik formasyon olarak da farketmez)
    eğer sağlıklı ise olması gereken bu...
    teknik analiz önceden fiyatlar..neyi fiyatlıyor bilanço yu mu?yada gel gel yapıp mal mı kitleyecek?yada bir haber mi aldılar?
    ben bu 3 lü tepe sonrasını merakla bekliyorum...1500 froto karşılığı nakitle..
    ondan sonra ne olur onu da göstereyim..
    ha , hareketli ort kesişimi ile ilgi ,genel resimde minare boyu gidecek o ayrı..
    hala bu senaryoları anlamayanlar var..
    biz lokal bölgede maximum faydanın peşindeyiz..
    ne olacak ondan sonra:

Sayfa 778/856 İlkİlk ... 278678728768776777778779780788828 ... SonSon

Yer İmleri

Yer İmleri

Gönderi Kuralları

  • Yeni konu açamazsınız
  • Konulara cevap yazamazsınız
  • Yazılara ek gönderemezsiniz
  • Yazılarınızı değiştiremezsiniz
  •