Anket Sonuçlarını Gör: şu anda ev almak ne kadar doğru bir yatırım mı.?

Oylayan
312. Bu anket için oy kullanamazsınız
  • Balon patladı, patlayacak, nakitte fırsat beklenmelidir

    156 50.00%
  • dolar/euro bu fiyatlarda iken, yatırım yapmak mantıklı

    12 3.85%
  • Faizler inerse, şimdi almak mantıklı değil

    23 7.37%
  • Kira çarpanlarının uçtuğu ortamlarda ev almak doğru değildir, beklenmelidir.

    65 20.83%
  • İstanbul gibi metropollerde gayrimenkül yatırımı her zaman karlı bir iş olacaktır.

    16 5.13%
  • Ne evi kardeşim, köyüme dönüyorum.

    40 12.82%
Sayfa 746/746 İlkİlk ... 246646696736744745746
Arama sonucu : 5967 madde; 5,961 - 5,967 arası.

Konu: şu anda ev almak ne kadar doğru bir yatırım

  1.  Alıntı Originally Posted by umutabi Yazıyı Oku
    Ekonomik bunalım özel jet pazarını da vurdu
    Türkiye`de iş jeti pazarı 2001 krizinden sonra belki de en zor dönemlerinden birini yaşıyor. 2016 yılına kadar altın çağını yaşayan iş jeti pazarında bugünlerde herkes dertli mi dertli... Hava taksi ruhsatı olan firmalar birer ikişer uçaklarını satıp ruhsatlarını iptal ederken özellikle inşaat sektöründe yaşanan kriz, iş jeti pazarına da doğrudan yansıyor.
    http://www.paraanaliz.com/2019/gunce...a-vurdu-29480/

    Vay be ! düdüklenecek beton beyin azalınca betoncular altlarındaki uçakları elden çıkarmaya başlamış, ey beton sen nelere kadirsin... Mevcut piyasa şartlarında uçak satmak beton satmaktan daha likit o sebeple önce uçaklarını satıyorlar ama YETMEZ, donlarını da satsalar o betonlar onlara girdi girer, hepsi cortlayacak, elde patlayan betonlarıda bankalar tarafından haraç mezat satılacak.
    Abi akıllı adama hiç bir şey olmaz. Ali ağaoğlu batmaz mesela cin gibi, sonradan ekmek çıkar mı derdiyle işi gücü bırakıp betona giren kuyumcu bakkal çakal filan malı sağlam kucakladı o ayrı. Çoğu sadece bir süre yeni iş yapmaz sonra başka furya çıkar bir vole de oradan vururlar. Eşek olursan semer vuran çok olur umutabi... Millet hak ediyor adamlar ne yapsın...

  2. #5962
     Alıntı Originally Posted by nosfecagri Yazıyı Oku
    Abi akıllı adama hiç bir şey olmaz. Ali ağaoğlu batmaz mesela cin gibi, sonradan ekmek çıkar mı derdiyle işi gücü bırakıp betona giren kuyumcu bakkal çakal filan malı sağlam kucakladı o ayrı. Çoğu sadece bir süre yeni iş yapmaz sonra başka furya çıkar bir vole de oradan vururlar. Eşek olursan semer vuran çok olur umutabi... Millet hak ediyor adamlar ne yapsın...
    Zamanı evvelinde Kastelli diye biri vardı , bankerlik yapardı, hiçte aptal bir adam değildi hatta bence çok zeki bir adamdı, Türkiye batar banker Kastelli batmaz derlerdi ama battı...

  3.  Alıntı Originally Posted by umutabi Yazıyı Oku
    Zamanı evvelinde Kastelli diye biri vardı , bankerlik yapardı, hiçte aptal bir adam değildi hatta bence çok zeki bir adamdı, Türkiye batar banker Kastelli batmaz derlerdi ama battı...
    Bence uzan daha doğru benzetme. Koca devlet baş edemedi adamla...

  4. #5964
     Alıntı Originally Posted by nosfecagri Yazıyı Oku
    Bence uzan daha doğru benzetme. Koca devlet baş edemedi adamla...
    Uzanlar ile Ağaoğlu gibi betoncuları kıyaslarsak Uzan’ lara büyük bir mok yığını dersek Ağaoğlu gibiler ancak o yığın içindeki arpa tanesi olur, arpa tanesinide bir kuş bile yer.
    Son düzenleme : umutabi; Dün saat: 20:03.

  5.  Alıntı Originally Posted by umutabi Yazıyı Oku
    Zamanı evvelinde Kastelli diye biri vardı , bankerlik yapardı, hiçte aptal bir adam değildi hatta bence çok zeki bir adamdı, Türkiye batar banker Kastelli batmaz derlerdi ama battı...
    Nasrullah Ayan diye eski bir borsa üstadı var twitterda. O Kastelli'nin batmasının temel sebebi o zamanki hükümete güvenmektir gibi birşeyler anlatmıştı.

    Demirbank'ın batma hikayesi gibi. Hükümet o dönem piyasa yapıcı bankalara daha fazla faiz artırmayacağını söylüyor adamlar da buna güvenip paso devlet tahvili alıyor. Sonrasında da faizi patlatıyor hükümet. Bunların ellerindeki kağıtlar çöp oluyor falan.
    Kastelli olayı daa buna benzer bişey. O dönem günah keçisi seçiliyor. Yoksa aptal olduğundan falan değil batması.

    SM-A710F cihazımdan hisse.net mobile app kullanarak gönderildi.

  6. Kastelli , özel sektör sertifikalarına aracılık ediyordu . (kefaleti yoktu)

    Ancak , şirketler batıktı .

    Devlet , olayı Kastelli'ye 'kilitledi'.
    Türkiye, kazığın her türlüsünü ayrı ayrı deneyimleyebilmek için mükemmel bir yer. Burada yetişen biri dünyanın başka bir yanında sıkıntı yaşamaz.

  7. #5967
    Kısaca devleti yöneten yetkinler birilerini gözden çıkardıysa o kim olursa olsun batar . Şimdilik kaydıyla seçime kadar betoncuların batmasını istemiyorlar lakin betoncular çoktan gözden çıkarıldı er yada geç mortu çekecekler.

Sayfa 746/746 İlkİlk ... 246646696736744745746

Gönderi Kuralları

  • Yeni konu açamazsınız
  • Konulara cevap yazamazsınız
  • Yazılara ek gönderemezsiniz
  • Yazılarınızı değiştiremezsiniz
  •