Arama:

Tip: Posts; Üye: mubas

Sayfa 1/4 1 2 3 4

Arama: Arama işlemi 0.01 saniyede gerçekleşti.

  1. Cevaplar
    7,476
    İzlenme
    1,380,744

    Arkadaşlar bi sorum olacak yanıtlarsanız...

    Arkadaşlar bi sorum olacak yanıtlarsanız sevinirim. Daha önce hiç başıma gelmediği için soruyorum.. Şuan fiyatı 2,18 tl olan bi hissedeyim. Bedelli yaptı ve rüçhanları 1 tlden kullandıracak .....
  2. Cevaplar
    134
    İzlenme
    18,888

    Ben ise şahsen kanalistanbul ihalesinde...

    Ben ise şahsen kanalistanbul ihalesinde şahlanacağını düşünüyorum, şahsi fikrim ytd.
  3. Cevaplar
    134
    İzlenme
    18,888

    Haaa bu arada şuan gözü toprakta gibi bi izlenim...

    Haaa bu arada şuan gözü toprakta gibi bi izlenim kısmen oluşturuyor... An itibari ile ykgyo kilere sol çekti... vkgyo da sol çekmişti, şuan geri kaldı...
  4. Cevaplar
    134
    İzlenme
    18,888

    akp ye bitlisten şaşalı oranda seçim...

    akp ye bitlisten şaşalı oranda seçim kazandıracaksın, yanı balı tutacaksın, parmağını yalamayacaksın !!! görülmüş şey değil.. fekat bunun getirisi ky ye ne oranda olur, bilemiyorum yani :))
  5. Cevaplar
    134
    İzlenme
    18,888

    Kısmen var, evet.. Bilindiği üzre bay sahip akp...

    Kısmen var, evet.. Bilindiği üzre bay sahip akp vekili... Yanılmıyorsam 2019 yılı sonunda (???) katar iş konseyi ile hükümet adına görüşen şahıs bu vekil. Nette arama motoruna "klgyo katar" yazarsan...
  6. Cevaplar
    134
    İzlenme
    18,888

    luikang bey, nekrofili vakalarının sadece invest...

    luikang bey, nekrofili vakalarının sadece invest türevi forumlarda var olduğunu zannederdim, beni yanılttınız !!! bravo.. 1 tl ve altı heaaaa :))
  7. Cevaplar
    602
    İzlenme
    82,431

    Ben hazırım şayet 8 e gideceksek :)) Turizmin a...

    Ben hazırım şayet 8 e gideceksek :)) Turizmin a sına g yaptılar mk çinlileri... Dünyanın başına bela kodumun yerden bitmeleri.... Fakat şöyle bi durum var... Şayet bi satış olmuşsa, ve bu cumbaba...
  8. Cevaplar
    2,479
    İzlenme
    330,789

    Son yorum 20 Şubat, bu ne gardaş :)) Evet...

    Son yorum 20 Şubat, bu ne gardaş :)) Evet edilmedi, çakallar bedelliden çakamadı, bedelsizden çakacaklar :))
  9. Cevaplar
    2,479
    İzlenme
    330,789

    Eyyyyy Patronnnnnn !!! Bekliyoruz Üleyyyynnnnnn...

    Eyyyyy Patronnnnnn !!! Bekliyoruz Üleyyyynnnnnn :)) Not: Tayyipten esinlendim bi an için :))
  10. Cevaplar
    602
    İzlenme
    82,431

    Kuzuların Sessizliği...

    Kuzuların Sessizliği (Korku/Gerilim)
    Meeeeeeeee Meeeeeeeeeee :)))
  11. Cevaplar
    602
    İzlenme
    82,431

    15 gündür tek satır yazılmamış hisse hakkında,...

    15 gündür tek satır yazılmamış hisse hakkında, iyiye mi yorayım, kötüye mi anlamadım:( sanki iyi gibi :)
  12. Cevaplar
    602
    İzlenme
    82,431

    Bu satış işi don lastiğine döndü. Uzadıkça uzuyor...

    Bu satış işi don lastiğine döndü. Uzadıkça uzuyor ...
  13. Cevaplar
    3,370
    İzlenme
    528,181

    Amin, cümleten İnşallah :)) Bu orosbu amerika ile...

    Amin, cümleten İnşallah :)) Bu orosbu amerika ile iran ocağımıza incir dikmezse kazanırız İnşallah :)
  14. Cevaplar
    3,370
    İzlenme
    528,181

    Kardeşim selamünaleyküm, hisseyi 2017 mart nisan...

    Kardeşim selamünaleyküm, hisseyi 2017 mart nisan aylarında toplamaya başladım parça parça. 2017 temmuzunda tayin olup yeni görev yerime geldiğim tarihlerde zirvesine ulaştı. Baya bi karda olduğumu...
  15. Cevaplar
    602
    İzlenme
    82,431

    Yarın gıpraşım var gibi :)

    Yarın gıpraşım var gibi :)
  16. Cevaplar
    3,370
    İzlenme
    528,181

    Arkadaşlar şaka bi yana bence de sıkıştı iyice....

    Arkadaşlar şaka bi yana bence de sıkıştı iyice. Bi patlama ben de öngörüyorum. İnşallah havaya uçmayız, havaya uçururuz :)
  17. Cevaplar
    3,370
    İzlenme
    528,181

    adanalı, 2018 de 3,30 dan aldım, elimde patladı....

    adanalı, 2018 de 3,30 dan aldım, elimde patladı. Halen o acıyı parmaklarımda hissederim :)
  18. Cevaplar
    3,370
    İzlenme
    528,181

    Bu nassı bi Umut'sa, hep veriyor :))

    Bu nassı bi Umut'sa, hep veriyor :))
  19. Cevaplar
    602
    İzlenme
    82,431

    Üto itine bağladığım parayı kilere bağlasaydım,...

    Üto itine bağladığım parayı kilere bağlasaydım, köşe taşı gibi olurdum :(( Nasip bakalım bekliyoruz :)) 6 falan görse, yukarı gider ama... Ah o 6 yok mu!!!
  20. Cevaplar
    602
    İzlenme
    82,431

    Daralan zaman benide daraltıyor... Bi heber gelse...

    Daralan zaman benide daraltıyor... Bi heber gelse de genleşsek biraz :)))
  21. Cevaplar
    3,370
    İzlenme
    528,181

    geçen yıl bu vakitlerde bedelli yapmıştı amcalar....

    geçen yıl bu vakitlerde bedelli yapmıştı amcalar. O yüzden 2,77 olarak görüyorsun. 1,22 den 0,98 e düşmüştü bedelliden sonra raakam :))
  22. Cevaplar
    3,370
    İzlenme
    528,181

    hedefi önce Allah sonra spek efendi belirler....

    hedefi önce Allah sonra spek efendi belirler. 2017 de 3,33 gördü. Şimdi hayde hayde görmesi lazım
  23. Cevaplar
    3,370
    İzlenme
    528,181

    Bakın tek hisseye bütün parayı basan ahmaktır,...

    Bakın tek hisseye bütün parayı basan ahmaktır, kusura bakmayın... Yedek stepne olsun, evirin-çevirin ortalamayı düşürün. Ya da düşeceğini anlarsanız erkenden satın, ne diyeyim, yazık hepimize...
  24. Cevaplar
    3,370
    İzlenme
    528,181

    Yahu arkadaşlar, tamam yavşak karaktersiz speği...

    Yahu arkadaşlar, tamam ****** karaktersiz speği ya da sahibi olabilir bi hissenin... Fakat, Lakin, Ama... Bu amk hisssi boş değil. Zarul zurul çalışıyor. Bakın google earth uygulamasından, yani...
  25. Cevaplar
    3,370
    İzlenme
    528,181

    Bedelli mi geliyor arkadaşlar, zarar mı çok,...

    Bedelli mi geliyor arkadaşlar, zarar mı çok, yoksa operasyon-silkeleme mi bu düşüş?
Arama sonucu : 89 madde; 1 - 25 arası.
Sayfa 1/4 1 2 3 4