Arama:

Tip: Posts; Üye: SherlockH

Sayfa 1/4 1 2 3 4

Arama: Arama işlemi 0.00 saniyede gerçekleşti.

  1. Cevaplar
    5,373
    İzlenme
    241,380

    Teknikçi birn ortak yorum yapabilir mi, BIST 100...

    Teknikçi birn ortak yorum yapabilir mi, BIST 100 saatlik grafikte rsi pozitif uyumsuzluk görüyorum, 110 bin puanı gösteriyor uyumsuzluk, görüş belirtirseniz sevinirim.
  2. Cevaplar
    5,373
    İzlenme
    241,380

    Aynen ben citinin dediği 3.75 i bekleyecem, o...

    Aynen ben citinin dediği 3.75 i bekleyecem, o caydı o fiyattan ama ben yine de beklerim orayı.
  3. Cevaplar
    5,373
    İzlenme
    241,380

    666 ortak bu halkdusmani banka yönetimi...

    666 ortak bu halkdusmani banka yönetimi bildirdiği geri alımları yapacak mı sence, bu konuda fiyat miktar zaman ongorun var mı?
  4. Cevaplar
    5,373
    İzlenme
    241,380

    Milletin sinirleri ile çok fazla oynuyosun, sen...

    Milletin sinirleri ile çok fazla oynuyosun, sen böyle yazıyorsun diye insanlar hisseden çıkmayacaklar, varsın hadi diyelim bekletecek primsiz kalacak, ben şu 4 aydır bir halkbankin kendi davasını...
  5. Cevaplar
    5,373
    İzlenme
    241,380

    Nedir şimdi bu hareket anlayan beri gelsin, 92...

    Nedir şimdi bu hareket anlayan beri gelsin, 92 aç, 5.03 yap, millete şort açtır (ben dahil)… dünya -3.5 iken dalga geçer gibi + ya geç, 5.16 gor sonra 5.02 ye geri gel, biz Metro, cemas yatirimcisi...
  6. Cevaplar
    5,373
    İzlenme
    241,380

    Boşuna demiyoruz kumarhane diye bu borsaya,...

    Boşuna demiyoruz kumarhane diye bu borsaya, disaris -3 ortalama, şu yapılan hareketlere bak, daha 1 hafta önce dax a göbeğinden bağlı BIST, -0.05 düşse tepki veriyordu. Pala'nın işine nasıl gelirse o.
  7. Cevaplar
    5,373
    İzlenme
    241,380

    "7-Hakim Berman, Halkbank davasının hızlı...

    "7-Hakim Berman, Halkbank davasının hızlı yargılama yöntemiyle görüleceğini ve Halkbank'a adil savunma için her türlü kolaylığın sağlanacağını belirterek oturumu kapattı."

    Nedir bu hızlı...
  8. Cevaplar
    5,373
    İzlenme
    241,380

    Senin gelişin ters indikatördur benim için, yarın...

    Senin gelişin ters indikatördur benim için, yarın ve sonraki günlerde 6-7 lere gidersek şaşırmam.
  9. Cevaplar
    5,373
    İzlenme
    241,380

    Kardeş eğer sen investingde yazan, sürekli farklı...

    Kardeş eğer sen investingde yazan, sürekli farklı nicklerle gelip gelip City 3.75 dedi, hahahaha falan diyen zir deli isen, ki o da Burak türevi nicklerle geldi sürekli, halen 3.75 falan dediğine...
  10. Cevaplar
    5,373
    İzlenme
    241,380

    Şaşırmadık... Demek ki o kadar büyük sicmislarki...

    Şaşırmadık... Demek ki o kadar büyük sicmislarki bu boku kimse görmesin diye yirtiniyolar. Resmen mahkeme uzasın diye oynuyorlar kaç yildir. 666 nin dava anketine bu dava yıllarca kapanmaz sürer...
  11. Cevaplar
    5,373
    İzlenme
    241,380

    Umarım dediğin gibi çıkar ortak.

    Umarım dediğin gibi çıkar ortak.
  12. Cevaplar
    5,373
    İzlenme
    241,380

    Bu halkın tahtacisi kimse eğer bisti yönlendiren...

    Bu halkın tahtacisi kimse eğer bisti yönlendiren oluşum budur. Halkın kaç defa erken reaksiyon verdiğini gördüm çıkış ve inislerde kahin gibi hareketler yapıyor halkb. Muhtemelen birinci kaynaktan...
  13. Cevaplar
    5,373
    İzlenme
    241,380

    Yazık ya halk, bu nedir? Bu halk bence bir haberi...

    Yazık ya halk, bu nedir? Bu halk bence bir haberi erken fiyatliyor şuan, acaba nedir,?
  14. Cevaplar
    5,373
    İzlenme
    241,380

    666 ortak, sülün gelirse yazar mısın.. tam zamanı...

    666 ortak, sülün gelirse yazar mısın.. tam zamanı bugün gelmezse ne zaman gelecek ki.
  15. Cevaplar
    5,373
    İzlenme
    241,380

    Tam olarak aynı şeyi dusunmusuz, daha bu sabah...

    Tam olarak aynı şeyi dusunmusuz, daha bu sabah dedim matrix zihnimi okuyor, bana oynuyor heralde, ��
  16. Cevaplar
    5,373
    İzlenme
    241,380

    Bist 100, 82000 altında en sağlam destek 70000...

    Bist 100, 82000 altında en sağlam destek 70000 senaryosunda hedefin nedir, banka ben 5 lirada alırım dedi güzel bir duruş ama bahsettiğim endeks senaryolarıni halk nerede hangi fiyatla karşılar? Bu...
  17. Cevaplar
    5,373
    İzlenme
    241,380

    Eyvllah ortak değerli gözlemler bunlar, ben de...

    Eyvllah ortak değerli gözlemler bunlar, ben de anlık olarak izleyen bir ortağın olarak diyorum ki halkb şuan 5.15 den aşağıya vermeyecek izlenimi veriyor, 2 saattir olan bu. Var tahtacinin bir hesabı...
  18. Cevaplar
    5,373
    İzlenme
    241,380

    Yine katakulli diyosun��

    Yine katakulli diyosun��
  19. Cevaplar
    5,373
    İzlenme
    241,380

    Bundan nasıl emin oldun 666, hisseye destek...

    Bundan nasıl emin oldun 666, hisseye destek atılıyor görüntüsü var anlık işlemlerde 5.15 dunki 5,01 gibi duvar oldu sanki, acaba birileri tutuyoruz intibasi mi yaratıyor.
  20. Cevaplar
    5,373
    İzlenme
    241,380

    Aracı kurum dağılımi nasıl, halk yatirimin dünkü...

    Aracı kurum dağılımi nasıl, halk yatirimin dünkü alımları devam ediyor mu arkadaşlar?
  21. Cevaplar
    5,373
    İzlenme
    241,380

    Bu bit yavrusu bankacılık endeksinden mi...

    Bu bit yavrusu bankacılık endeksinden mi çıkarıldı, bu nedir yahu, şu piyasa utanma eksi olacak.
  22. Cevaplar
    5,373
    İzlenme
    241,380

    Pentagon: "Türkiye S-400 hava savunma...

    Pentagon:

    "Türkiye S-400 hava savunma sistemini iade etmediği sürece patriot alamayacak."
  23. Cevaplar
    5,373
    İzlenme
    241,380

    Alınacak bir şey yok hocam, karamizah zaten...

    Alınacak bir şey yok hocam, karamizah zaten piyasalar, işlerine nasil gelirse ağalar ona uygun bir kılıf bulurlar, GAP olur sap olur fincan kulp falan, sorun yok, anafikir sogulesme.
  24. Cevaplar
    5,373
    İzlenme
    241,380

    Bu tarz konuşmalari ve dayanaklari her duyduğumda...

    Bu tarz konuşmalari ve dayanaklari her duyduğumda urperiyorum, dibi 5 derseniz ve herkeste bu algı varsa emin olun dibi 5 ten daha aşağıya çekerler. Çok bel bağlamamak lazım, borsada 106 bin dip...
  25. Cevaplar
    5,373
    İzlenme
    241,380

    Anlıyorum sayın th. Sizce bu hissedeki gerçek...

    Anlıyorum sayın th.
    Sizce bu hissedeki gerçek yabancı oranı nedir, buna kafa yordunuz mu, bence asıl kilit nokta bu, %51 e sahip olan TVF, süreci daha da uzatıp dava kılıcı ile piyasadan malları...
Arama sonucu : 92 madde; 1 - 25 arası.
Sayfa 1/4 1 2 3 4