Arama:

Tip: Posts; Üye: ezelbayraktar

Sayfa 1/20 1 2 3 4

Arama: Arama işlemi 0.01 saniyede gerçekleşti.

  1. Cevaplar
    2,136
    İzlenme
    267,890

    Spk nın çalışma ilkesi de geriden galiba. Ulan...

    Spk nın çalışma ilkesi de geriden galiba. Ulan millet iyi kötü kazanırken Brüt takas koydu kaç ay spek içine şey etti kağıdın hiç bir ses uyarı yok.
  2. Cevaplar
    2,136
    İzlenme
    267,890

    Kendime güldüğümü nerden bileceksin he? :) ulan...

    Kendime güldüğümü nerden bileceksin he? :) ulan parayı geçtim bunlar bizle biz bunlarla iddialaşırken ruh sağlığımız kalmayacak.

    işfin manisi başladı bende abiii :D
  3. Cevaplar
    2,136
    İzlenme
    267,890

    Bunlar Uzman ya! sadece rakam değil bunlar Küçük...

    Bunlar Uzman ya! sadece rakam değil bunlar Küçük yatırımcının Psikolojisini öyle bir biliyorki zamanlama v.s. her yönden bastırıyor şerefliler. bakın 3.36 da ne kadar işlem oldu. kıpırdatmıyorki k.y....
  4. Cevaplar
    2,136
    İzlenme
    267,890

    Buldular ucuz canlı balığı nasıl saldırıyor köpek...

    Buldular ucuz canlı balığı nasıl saldırıyor köpek balıkları.
  5. Cevaplar
    2,136
    İzlenme
    267,890

    Ulan Türkiyenin hiç reel sektörü yokmu namusu...

    Ulan Türkiyenin hiç reel sektörü yokmu namusu yokmu ahmak gibi Doların yükselmesine alıma izin veriliyor?! ozaman komple Dolara geçelim bari.! niye merkez bankası dolar beklentisini yüksek tutuyor....
  6. Cevaplar
    2,136
    İzlenme
    267,890

    İşfin gibi bir kağıttabu zararla bir kez satıp...

    İşfin gibi bir kağıttabu zararla bir kez satıp çıkarsam. Bir daha ne borsanın adını anarım nede borsaya girecek yeni gençleri falan engellemeden bırakırım. zaten bu sözler bile boş kaldıki özellikle...
  7. Cevaplar
    2,136
    İzlenme
    267,890

    Akp den genel Güvenlik danışmanı İş e atanmışsa...

    Akp den genel Güvenlik danışmanı İş e atanmışsa her şey olurda. Maalesef bize bir şey düşmez. Şİmdi bunlar yeniden oyun kurmak için kağıdı düşürürlerse Korkarımki biz k.y. ların çoğunu gömerler.Bir...
  8. Cevaplar
    2,136
    İzlenme
    267,890

    Tavan 4.71 miş. Biz 3.76 daydık değilmi? Bende...

    Tavan 4.71 miş. Biz 3.76 daydık değilmi? Bende nasıl olur diyorum ☺️ o kadar mı düşmüştük. Feleğim şaşmış resmen.
  9. Cevaplar
    2,136
    İzlenme
    267,890

    Valla hiçte durmaya niyeti yok gibi. büyük...

    Valla hiçte durmaya niyeti yok gibi. büyük hayallerimizin cezasını çekiyoruz. kendimiz ettik kendimiz bulduk. hiç şikayet etmeye bile hakkımız yok.

    esas çoluk çocuğunun likitini bağlayanlar en çok...
  10. Cevaplar
    2,136
    İzlenme
    267,890

    Bence bu ızdırabı bitirirse tayyip bitirir.dikkat...

    Bence bu ızdırabı bitirirse tayyip bitirir.dikkat ederseniz O nun tehdidi olduğunda malı boşaltma yoluna gittiler seçim nedeniyle sessiz kalınca satış baskısı kurdular. Şimdi 5.5 dan geri dönmedi 5...
  11. Cevaplar
    2,136
    İzlenme
    267,890

    Bundan sonraki işlemler 1. Hakim spek2. Boğalara...

    Bundan sonraki işlemler 1. Hakim spek2. Boğalara bağlı. Yalnız patron hep bana derse kimse bir şey yapamaz.YTD.
  12. Cevaplar
    2,136
    İzlenme
    267,890

    Eşref saatini nasılda biliyor şeytan! Şimdi tam...

    Eşref saatini nasılda biliyor şeytan! Şimdi tam zamanı bak tren kaçıyor sat kurtul diyor! YTD.
  13. Cevaplar
    2,136
    İzlenme
    267,890

    Hadi başkaları kursa satış baskısını tesselli...

    Hadi başkaları kursa satış baskısını tesselli üretirizde İŞ in kendisi yapınca insanın aklına çok kötü şeyler geliyor! İlk akla gelen Siyasi Gerekçelerle kağıda komple hakim olma isteğiki, bunun sonu...
  14. Cevaplar
    2,136
    İzlenme
    267,890

    Derdin buysa uzaklaşacak merak etme.dua edelimde...

    Derdin buysa uzaklaşacak merak etme.dua edelimde aşağı doğru uzaklaşmasın. spek için zormu var ya, yok şunu yapamaz yok bunu yapamazmış.. yahu speğin işi satış baskısı kurup ucuzdan aldığını...
  15. Cevaplar
    2,136
    İzlenme
    267,890

    Tuclk da böyle bir hareket hatırlıyorum. ama o...

    Tuclk da böyle bir hareket hatırlıyorum. ama o dahada dramatikti. öyle bir etkisinde kalmışımki tüm favorilerim silinmiş değişmiş o belki o zamandan beri yani 5-6 yıl öncesinden beri hala...
  16. Cevaplar
    2,136
    İzlenme
    267,890

    Mundar ettiler kağıdı bu ne ya?! Resmen çin...

    Mundar ettiler kağıdı bu ne ya?! Resmen çin işkencesi. her gün eri her gün eri.
  17. Cevaplar
    2,136
    İzlenme
    267,890

    Valla 4.80 lerde de aynı şeyleri aynı tepkiyi...

    Valla 4.80 lerde de aynı şeyleri aynı tepkiyi verdim aslında. 4.80 den aşağı inerse kesekağıdı olur falan dediğimi hatırlıyorum. hala çıkmadığıma göre demekki herşeyi göze almışım. YTD.
  18. Cevaplar
    2,136
    İzlenme
    267,890

    Borsada tecrübeliyiz. Panikle hareket nerdeyse...

    Borsada tecrübeliyiz. Panikle hareket nerdeyse sıfır. Ama süre ve likite kimse karşı koyamaz. Adamlar yukarıda da değindiğim gibi müthiş cendere formasyon uyguluyor ve bu işlerin uzmanılar. YTD.
  19. Cevaplar
    2,136
    İzlenme
    267,890

    Öyle bir taktik uyguluyorki ciğerlerimizi...

    Öyle bir taktik uyguluyorki ciğerlerimizi söküyor. İster satta öl ister saymadan öl diyor. Sanırım sözün bittiği yere geldik. Şahsen benim radarımdan çıktı kağıt.
  20. Cevaplar
    2,136
    İzlenme
    267,890

    Bu gün Sırat günü. Seans kapanışında belli olacak...

    Bu gün Sırat günü. Seans kapanışında belli olacak her şey YTD.
  21. Cevaplar
    2,136
    İzlenme
    267,890

    Malesef cehennem çukuruna düşmüş bulunmaktayız....

    Malesef cehennem çukuruna düşmüş bulunmaktayız. Belki artık son çırpınışlar veya çok zorda olsa sürpriz bir sıçrama.. yine maalesef bunlarda zor görünüyor. Çünkü takaslara baktığımızda büyükler ne...
  22. Cevaplar
    2,136
    İzlenme
    267,890

    Bu kağıtta büyükler oyuna katılmadıkça böyle...

    Bu kağıtta büyükler oyuna katılmadıkça böyle küçüklerin oyuncağı olur dururuz. YTD.
  23. Cevaplar
    2,136
    İzlenme
    267,890

    Yahu Brüt takastan çıkıp çıkmadığını anlamak için...

    Yahu Brüt takastan çıkıp çıkmadığını anlamak için 2 lot almak veya son aşamada zaten gösterir (tabi ayrıntılı bilgi olan yerden almanız gerekir.) yani bizide şüphede bırakıyorsunuz. Bende denemedim...
  24. Cevaplar
    2,136
    İzlenme
    267,890

    Yarın anlarız B.T bittimi bitmedimi. :) En...

    Yarın anlarız B.T bittimi bitmedimi. :) En azından likiti olmayan ama trade yapmak isteyenler işlem hacmini katlayacaktır. işte o zaman belli olur B. Takas.
  25. Cevaplar
    2,136
    İzlenme
    267,890

    Bence Brüt takastan çıkması hakim gücü ve...

    Bence Brüt takastan çıkması hakim gücü ve niyetini görmemiz bakımından en azından bir avantaj sağlar diye düşünüyorum. YTD.
Arama sonucu : 500 madde; 1 - 25 arası.
Sayfa 1/20 1 2 3 4