Arama:

Tip: Posts; Üye: ikare

Sayfa 1/20 1 2 3 4

Arama: Arama işlemi 0.03 saniyede gerçekleşti.

  1. Cevaplar
    1,987
    İzlenme
    209,359

    Anket: Gelir seviyesi arttıkça insanların tercihleri...

    Gelir seviyesi arttıkça insanların tercihleri apartman dairesinden bahçeli müstakil evlere kaydı. Ana etken bu.
    Nasıl ki geçmişte beyaz ekmeği zenginler kepekli ekmeği fakirler yiyordu şimdi durum...
  2. Cevaplar
    5,294
    İzlenme
    878,023

    Derin hisse kimdir nedir bilmem. Buhur buradan...

    Derin hisse kimdir nedir bilmem.
    Buhur buradan bildiğim biri olduğu için yorum yaptım.
    Kim Moda kim değil bilmem.
    Akıllı mantıklı kendisiyle tutarlı yorum yapanların yorumlarını okumaya...
  3. Cevaplar
    5,294
    İzlenme
    878,023

    Buhur da "uzun vadeli yatırım/ temettü yatırımı/...

    Buhur da "uzun vadeli yatırım/ temettü yatırımı/ temel analiz" diye piyasaya girdi isim yaptı. Şimdi senede 3-4 kere portföy değiştiriyor... [emoji1787][emoji1787]


    SM-A710F cihazımdan hisse.net...
  4. Cevaplar
    2,929
    İzlenme
    381,995

    Vakıflar genel müdürlüğündeki payların hazineye...

    Vakıflar genel müdürlüğündeki payların hazineye devri yıllardır konuşulan birşeydi.
    Bankanın içi başlatılacak falan hikaye. Zaten hükümet istediği gibi at koşturuyordu bankada.
    2 temel sorun...
  5. Aracı kurumlar iyi çalışmış demekki halka arzda...

    Aracı kurumlar iyi çalışmış demekki halka arzda (!)

    SM-A710F cihazımdan hisse.net mobile app kullanarak gönderildi.
  6. Cevaplar
    5,294
    İzlenme
    878,023

    Temettü bugün müydü? Bugün ise Temettü olan gün...

    Temettü bugün müydü?
    Bugün ise Temettü olan gün düşümesi gerekmiyor muydu?

    SM-A710F cihazımdan hisse.net mobile app kullanarak gönderildi.
  7. Son yıllarda borsaya acılan şirketin denetim...

    Son yıllarda borsaya acılan şirketin denetim firmasında çalışan biri ile tanıştım.
    Dedim ki neden borsaya girdi?
    Dedi ki "bunlar reis(!)e yakındı. Sonra bunları kovdu ( o başka bir ifade kullandı)...
  8. Cevaplar
    3,316
    İzlenme
    570,488

    Gördüğüm kadarıyla düzeltmesini yapa yapa...

    Gördüğüm kadarıyla düzeltmesini yapa yapa gidiyor.
    Sanırım/ inşallah biraz daha yolu var.

    SM-A710F cihazımdan hisse.net mobile app kullanarak gönderildi.
  9. Cevaplar
    5,294
    İzlenme
    878,023

    Borsanın genelindeki yabancı orani nasıl olmus...

    Borsanın genelindeki yabancı orani nasıl olmus ona baktınız mi?
    Yani borsa genelinde de düşüş varsa sorun yok bence. Ama hektas özelinde ise düşüş sebebini bulmak lazım

    SM-A710F cihazımdan...
  10. Cevaplar
    2,089
    İzlenme
    285,588

    1000 x 0,1190 = 119 TL SM-A710F cihazımdan...

    1000 x 0,1190 = 119 TL


    SM-A710F cihazımdan hisse.net mobile app kullanarak gönderildi.
  11. Cevaplar
    5,294
    İzlenme
    878,023

    Anlamayana her soru enteresan gelir.... Bu...

    Anlamayana her soru enteresan gelir....

    Bu arada temettü için son durum nedir? Açıklanan rakam bölünme oncesi için mi sonrasi için mi?

    SM-A710F cihazımdan hisse.net mobile app kullanarak...
  12. Cevaplar
    5,294
    İzlenme
    878,023

    Kime göre neye göre yüksek. Ekonomide rasyonel...

    Kime göre neye göre yüksek.
    Ekonomide rasyonel dengeler kalmadığı için yeni normale göre değerlendirmek gerek herseyi

    SM-A710F cihazımdan hisse.net mobile app kullanarak gönderildi.
  13. Cevaplar
    1,830
    İzlenme
    146,986

    Değerli konut vergisi için de benzer şey olacak....

    Değerli konut vergisi için de benzer şey olacak. Şu an cok az kişiyi etkiliyor ama bi iki seneye kalmaz konutların %50 sini kapsar.

    SM-A710F cihazımdan hisse.net mobile app kullanarak gönderildi.
  14. Cevaplar
    5,294
    İzlenme
    878,023

    3 4 çok iyimser bi rakam almak isteyen kişi...

    3 4 çok iyimser bi rakam almak isteyen kişi açısından.
    Faizler bu kadar düşük, dolar bu kadar baskı altındayken yatırımcı sağlam kağıtlara yönelmeye devam eder.

    SM-A710F cihazımdan hisse.net...
  15. Cevaplar
    5,294
    İzlenme
    878,023

    Dün oyak yatırım 6.40 olan hedefini 6.70'e...

    Dün oyak yatırım 6.40 olan hedefini 6.70'e çekmişti.

    Bugün de bu bildirim geldi kap.a

    https://i.postimg.cc/8jC2ysHG/20191105-105857.jpg

    Dün oyak yatırım haberini okuyunca bedelliye katılım...
  16. Cevaplar
    5,294
    İzlenme
    878,023

    Doğru. Elinizde zaten hisse varsa yeni çıkarılan...

    Doğru. Elinizde zaten hisse varsa yeni çıkarılan hisselerden almak yani bedelliye katilmak istiyorsanız sizin için değişen birşey yok.
    Ama piyasadan rüçhan alayım onla bedelliden hisse alayım diye...
  17. Cevaplar
    5,294
    İzlenme
    878,023

    2 sorum var. Açıkçası mobilde olduğumdan detaylı...

    2 sorum var. Açıkçası mobilde olduğumdan detaylı araştırma fırsatım olmadı. Biri yardımcı olursa sevinirim.

    1) temettü ne kadar ve ne zaman?
    2) bedelli ne kadar ve ne zaman.

    Şimdiden...
  18. Her zaman derler ki b tüm yumurtaları aynı sepete...

    Her zaman derler ki b tüm yumurtaları aynı sepete koyma.
    Ha tek sepet olunca kafa rahat oluyor ama riski fazla oluyor...
    Temettü geliri yüksek 2-3 hisse, gayrimenkul ve mevduat arasında...
  19. Cevaplar
    226
    İzlenme
    45,881

    Biraz ihracatını artırabilse (toplam hasılat...

    Biraz ihracatını artırabilse (toplam hasılat içinde %30-40'ın üstü gibi) çok güzel şirket de...
    nerdeyse tamamen iç piyasaya bağımlı.
    iç piyasa da bi 2 3 sene kendine gelemez gibi bakalım...
  20. Cevaplar
    2,938
    İzlenme
    312,539

    ben belki biraz düşer de alırım diye beklerken o...

    ben belki biraz düşer de alırım diye beklerken o alıp başını gidiyor....
    Platonik aşk bu değildir de nedir?
    :oleyo:
  21. Cevaplar
    1,830
    İzlenme
    146,986

    Ya orda bizdeki gibi açılışın devamında dip dip...

    Ya orda bizdeki gibi açılışın devamında dip dip gitme durumları pek olmuyor.
    özellikle son zamanlardaki bu internet tabanlı şirketler güzel kar ettirdiler...
  22. Cevaplar
    1,830
    İzlenme
    146,986

    Uber in halka arzıyla ilgili yorumu olan var mı?...

    Uber in halka arzıyla ilgili yorumu olan var mı?
    Abd de ikamet eden bi arkadaş için soruyorum...

    SM-A710F cihazımdan hisse.net mobile app kullanarak gönderildi.
  23. Cevaplar
    731
    İzlenme
    142,418

    Temettü önerisi ne kadar? SM-A710F cihazımdan...

    Temettü önerisi ne kadar?

    SM-A710F cihazımdan hisse.net mobile app kullanarak gönderildi.
  24. Cevaplar
    8,032
    İzlenme
    992,266

    Anket: Borç konusunda da; birine ufak miktar borç...

    Borç konusunda da; birine ufak miktar borç vermiştim. Falan zamanda ev alacağım o zamana kadar ödersin diye. Sonra o ben evi aldıktan sonra ödeyebildi.
    O parayı gözden çıkarmış olduğum için borç...
  25. Cevaplar
    8,032
    İzlenme
    992,266

    Anket: Yeni proje çıkarıp satacak ki önceki satıp da...

    Yeni proje çıkarıp satacak ki önceki satıp da yapamadığı projeyi satabilsin.



    SM-A710F cihazımdan hisse.net mobile app kullanarak gönderildi.
Arama sonucu : 500 madde; 1 - 25 arası.
Sayfa 1/20 1 2 3 4