Arama:

Tip: Posts; Üye: Moruk

Sayfa 1/20 1 2 3 4

Arama: Arama işlemi 0.10 saniyede gerçekleşti.

  1. Cevaplar
    5,062
    İzlenme
    359,430

    Hazır para var tabi yugoslavyada hatunlarda yahşi...

    Hazır para var tabi yugoslavyada hatunlarda yahşi
    Direkman seferler bir iki oraya
    Ama sıfırdan korsanları organize et
    Adaletsizlik etme
    Deniz polisi ol
    Var ya elini büktürüp
    Dünyaya tersten...
  2. Cevaplar
    5,062
    İzlenme
    359,430

    Abi aslında hep hayalimdi ha O kadar bomboş...

    Abi aslında hep hayalimdi ha
    O kadar bomboş balkan Arap avrupa Asya Afrika toprağı alacağına
    O bora bora işbora traktör adalarını Alcak gibim bi deniz filosu gurup
    Akdeniz adalarını teba ya...
  3. Cevaplar
    5,062
    İzlenme
    359,430

    Ordaki mantık şu Dolarla değerlendirme oluyo ya...

    Ordaki mantık şu
    Dolarla değerlendirme oluyo ya
    Abd üstü kapalı dünyaya
    Bugün elini veren yarın şeyini de verir
    Muamelesi yapıyo
  4. Cevaplar
    5,062
    İzlenme
    359,430

    Ya ne takılcam sohbet ediyoruz Neticede TL alım...

    Ya ne takılcam sohbet ediyoruz
    Neticede TL alım gücü isterse onda bire düşsün
    O değerlemeler ise TL ile yapılsın
    Kahve petrol altın incik boncuk ponçik cikcik
    Offf
    Güce bak
    Meydan okumağa ...
  5. Cevaplar
    5,062
    İzlenme
    359,430

    Malum akılları havadaydı Ceymis Bond felan ...

    Malum akılları havadaydı
    Ceymis Bond felan
    Yalan dolan
  6. Cevaplar
    5,062
    İzlenme
    359,430

    Abi olay demir leydi margaret thatcher ın sıkı...

    Abi olay demir leydi margaret thatcher ın sıkı para politikası eseri
    Yoksa
    İngiltere’den o dediğin kahve mahve sömürgeleriyle
    15 yirmi İngiltere çıkardıda
    İnisiyatif: avantaj paylaşımını ...
  7. Cevaplar
    5,062
    İzlenme
    359,430

    Abi sen yanlış geldin Domat marul salatalık ...

    Abi sen yanlış geldin
    Domat marul salatalık
    Vadeli işlemlerde bunların piyasası yok
    Yedin yedin
    Soy da ye hesabı
  8. Cevaplar
    5,062
    İzlenme
    359,430

    Buğdey hakkında en büyük manipülasyon...

    Buğdey hakkında en büyük manipülasyon sipekülasyon kuvvetle muhtemel Rutin reyis tarafından
    Ya Rusya nın her yerinden buğdey fışkırıyo
    Satmıcam da satmıcam bu ne ya
    Sat gitsin
    Sanada pera...
  9. Cevaplar
    5,062
    İzlenme
    359,430

    Neyden nasıl çıkıyoz moruk ya adı zate procenin...

    Neyden nasıl çıkıyoz moruk ya adı zate procenin Turkakim:))
    Galiba Akdeniz'de gaz maz caz bulamadılar
    Ah ah
    Aslında eccük teknoloji olucak
    Şunları alıp yapıştiricanda
    Elde var 5 benzemez
  10. Cevaplar
    3,948
    İzlenme
    273,614

    Uluslararası skalada bi yer edinmiş gibi...

    Uluslararası skalada bi yer edinmiş gibi görünmeye
    Bazı kriterler var
    Biri yüksek tahsil oranı biri ehliyet sahipliği son dönemde galiba biri de az koronali sahipliği

    Bu gözle bakınca...
  11. Cevaplar
    3,306
    İzlenme
    96,122

    Sidt nedir Saatlik indikator tahminmi

    Sidt nedir
    Saatlik indikator tahminmi
  12. Cevaplar
    3,948
    İzlenme
    273,614

    Ne gibi? Biden, bize tam düşman , oyle değil mi?...

    Ne gibi?
    Biden, bize tam düşman , oyle değil mi?
    Yani kazanırsa iyi yan ne olabilir diye düşündüm aklıma bişey gelmedi

    Gerçi trump ta hayal kırıklığıydı da
    Dünya barışı ve sair için
    Ama bizi...
  13. Cevaplar
    3,683
    İzlenme
    169,872

    Abiler bunları asla ciddiye almayın Yani ben...

    Abiler bunları asla ciddiye almayın
    Yani ben insomniyak biriyim
    Acaip az uyuyan yani
    Devlet baba az uyku mütevelli muhtemel olası durumlarda benim şahitliğimide kabul etmiyceenden
    Fazla...
  14. Cevaplar
    3,683
    İzlenme
    169,872

    Moruk şimdi şöyle dersek Bu öngörüler ışığında ...

    Moruk şimdi şöyle dersek
    Bu öngörüler ışığında
    Tüm eğitim sistemleri
    Sıfır en düşük not
    On en yüksek not ise
    Bu ana kadar ki
    Eko statik bumbastik gelişimde
    Tüm en büyük rolü oynuyan etmen e...
  15. Cevaplar
    3,683
    İzlenme
    169,872

    Supply and demand teoride 4 bacak var Bunnar ...

    Supply and demand teoride
    4 bacak var
    Bunnar
    1 customer müşteriler
    2 labor işçiler
    3 state devlet
    4 owners patronlar

    4 no lu aptiler harici
    Hepsi tatmin olur
  16. Cevaplar
    3,683
    İzlenme
    169,872

    Ben temel şeyleri okuyup temel analizler yapan...

    Ben temel şeyleri okuyup temel analizler yapan biriyim
    Hassas dokunuşlar benlik değil
    Yıllar evveli mesela iki şey okudum
    Sadece laf olsun diye
    İngiltere ve Japonya asset (varlık) fiyatları bi...
  17. Cevaplar
    3,683
    İzlenme
    169,872

    Bugüne dek sistem yapıcı ada merkezli cionik...

    Bugüne dek sistem yapıcı ada merkezli cionik sermayedarlardı
    Yani diğer yerlerdede
    Bunların öngörüleri taklit işte ya

    Bunlarda faktörler Neydi:
    1 Customer müşteri
    2 product Ürün
    3...
  18. Cevaplar
    3,683
    İzlenme
    169,872

    Valla sayın hocam Bugüne kadan medeniyet denen...

    Valla sayın hocam
    Bugüne kadan medeniyet denen üste doğru giden basamaklarda
    Neydi mühim olan
    Kariyer yada kazanç
    Kazanca odaklanan şirket kurup şansını deniyodu
    Kariyere odaklananda emre...
  19. Cevaplar
    3,683
    İzlenme
    169,872

    Selam abi bilmiyorum ki valla Allah sağlık...

    Selam abi bilmiyorum ki valla
    Allah sağlık sıhhat versin
    Ne diyem ben yav :))
    O da bu devirde zor valla
    Korona bi tek bana yaradı diye düşünüyom bazen (tabi mübalaalı abartılı)
    Sağlık...
  20. Cevaplar
    7,421
    İzlenme
    516,198

    Boşver abi al 250 gıram tokat yaprağı İçine...

    Boşver abi al 250 gıram tokat yaprağı
    İçine pirinç ko
    Dolma yap ye
  21. Cevaplar
    5,062
    İzlenme
    359,430

    Seni severim moruk Şimdi başkasını lanse etme...

    Seni severim moruk
    Şimdi başkasını lanse etme
    Kendine topik aç
    1 Koç başıma
    Yada
    2 Koç başşama
    Diye
    Kendine çalış abi
    :)))))
    Fikren yani
  22. Cevaplar
    3,948
    İzlenme
    273,614

    M topaloğlu sen misin? Guzu da bülo mu?...

    M topaloğlu sen misin?
    Guzu da bülo mu?
    :)))))))
    Guzu milleti şortlatmaya perşembe akşamı ne yırtındıydı be
    Unutulmaz bi geceydi
  23. Cevaplar
    5,062
    İzlenme
    359,430

    Bu o değil tam bence Yani Zenginlerde farkında...

    Bu o değil tam bence
    Yani
    Zenginlerde farkında sistem Artık daha yürümeycek
    Ondan Günah çıkarıyolar
    Ahahahah ah

    Zengin demeye bin şahitte
    Onlarlan bir
    Büyük çarpışma öncesi cenin...
  24. Cevaplar
    3,948
    İzlenme
    273,614

    O dönem furyaydı İflas Bi alana bi bedava ...

    O dönem furyaydı
    İflas
    Bi alana bi bedava
    95 te yeltsin le başlıyan iflaslar zincirine sırayla tum uzakdogu Asya kaplangilleri de katıldıydı malezya Kore vs
    O furya bitti
    Şimdi iflas edenin ...
  25. Cevaplar
    5,062
    İzlenme
    359,430

    Müdür şimdi insanlar civcivler gibidirler ...

    Müdür şimdi insanlar civcivler gibidirler
    Özellikle Ortadoğu ceografiyasında
    Civciv çıktığı kabuğu beğenmez ya
    Buralarda da herkez bi batı hayranıdır
    Bende asla bu olmadı tabi Doğu yada Arab...
Arama sonucu : 500 madde; 1 - 25 arası.
Sayfa 1/20 1 2 3 4