Arama:

Tip: Posts; Üye: zor

Sayfa 1/20 1 2 3 4

Arama: Arama işlemi 0.03 saniyede gerçekleşti.

  1. Cevaplar
    925
    İzlenme
    190,140

    Böyle bir şey söz konusu olamaz :) Diğer çimento...

    Böyle bir şey söz konusu olamaz :) Diğer çimento şirketleri şu Corona kriz sürecinde %40-60 arası kayıplar yaşadığı düşünülürse Mardin in olası endeks kayıplarında aşağı yönlü salınması abes olmaz. ...
  2. Cevaplar
    2,214
    İzlenme
    440,523

    Adnac birleşme oranı 0,298... Bugün genel kurulda...

    Adnac birleşme oranı 0,298... Bugün genel kurulda birleşme onaylandı. Mart 27 sinde son genel kurul olan Mardin Çimento genel kurulunda da onaylanırsa birleşmeye engel kalmıyor... Başvurular vs 30-40...
  3. Cevaplar
    925
    İzlenme
    190,140

    Dostlar şu an için adana a ve b, boluc, unyec...

    Dostlar şu an için adana a ve b, boluc, unyec avantajlı adnac ve aslan dezavantajlı görünüyor. Corona krizi düşüşünden Mardin çimento ayrılma hakkından dolayı etkilenmedi ama 27 sinden sonra ayrılma...
  4. Cevaplar
    1,068
    İzlenme
    65,956

    Neden gitsin...satanin ayrilma hakki yoksa...

    Neden gitsin...satanin ayrilma hakki yoksa ...satanin hakki sakli kalsaydi giderdi... geri alirdi millet ...ben de sattim büyük zarar yazdım ama benim hakkim yok artık tebliğ değişmezse

    MI 8 SE...
  5. Cevaplar
    1,068
    İzlenme
    65,956

    Arkadaşlar tebliğ taslak halinde, yayımlanmadığı...

    Arkadaşlar tebliğ taslak halinde, yayımlanmadığı için henüz geçerliliği yok...
    Görüşlerinizi bildirebilirsiniz

    Tüm kişi ve kuruluşlar 31.03.2020 tarihine kadar Tebliği Taslağı’na ilişkin görüş...
  6. Cevaplar
    1,068
    İzlenme
    65,956

    Böyle bir şey söz konusu olmaması lazım. ...

    Böyle bir şey söz konusu olmaması lazım.
    Mantıken bu ayrılma hakkı tüm pay sahiplerine verilen bir hak. Satan zaten o hakla beraber satıyor alan da o hakla beraber alıyor.
    Temettü için yada genel...
  7. Cevaplar
    5,977
    İzlenme
    477,292

    Ben hiçbir şeye atıf yapmıyorum yanlış...

    Ben hiçbir şeye atıf yapmıyorum yanlış anladınız...Ben 2 yıla yakın tuttum ve lanet olsun deyip 9 lardan satmıştım...daha da gelip forumda tek yazı yazmadım...Ama takip ediyordum güzel gidiyordu....
  8. Cevaplar
    5,977
    İzlenme
    477,292

    Nazım bana her şeyi de ama 15 üzerinden vermedim...

    Nazım bana her şeyi de ama 15 üzerinden vermedim deme...vallahi üzülürüm
  9. Cevaplar
    1,068
    İzlenme
    65,956

    Bu örnektekilerin ya hepsi doğru değerlendi yada...

    Bu örnektekilerin ya hepsi doğru değerlendi yada kamuya açıklanan finansal tablolar hatalı idi...Izocam ın finansal tablolarına bakıp 10 tl den yüksek çıkmaz demiştim 11 tl falan çıktı sanırım tam...
  10. Cevaplar
    1,068
    İzlenme
    65,956

    Zorlama yorum yapmanın gereği yok... Spk daha...

    Zorlama yorum yapmanın gereği yok...
    Spk daha düzenleme yapacak öyle tebliğ edecek

    MI 8 SE cihazımdan hisse.net mobile app kullanarak gönderildi.
  11. Cevaplar
    1,068
    İzlenme
    65,956

    Arkadaşım kamuya birleşme açıklandıktan sonra...

    Arkadaşım kamuya birleşme açıklandıktan sonra soda yada trakya alıyorsan şişe olacağını biliyorsundur...
    İlgili kanun öyle diyor lakin kanun Şubat ayında değişti bunlar Ocak sonu kamuya...
  12. Cevaplar
    1,068
    İzlenme
    65,956

    Yeni kanunda adil bedel için ilgili önemli...

    Yeni kanunda adil bedel için ilgili önemli nitelikteki işlemin kamuya açıklandığı gün elinde olanlar yararlanacaktır diye bir ibare var tabi detayları henüz spk açıklamadı tebliğ bekleniyor

    MI 8...
  13. Cevaplar
    1,068
    İzlenme
    65,956

    Tam bir sinir harbi...iyice b.kunu...

    Tam bir sinir harbi...iyice b.kunu çıkardılar...ama ilk haberin geldiği gün de ayni tarrane imiş...bi umut

    MI 8 SE cihazımdan hisse.net mobile app kullanarak gönderildi.
  14. Cevaplar
    5,305
    İzlenme
    648,059

    Yanlış anlaşılmasın izocam gibi derken kottan...

    Yanlış anlaşılmasın izocam gibi derken kottan çıkma süreci vs ile ilgili diyorum...

    Yoksa Izocam da zaten %95 üzeri pay vardı bunlarda henüz o pay yok.
  15. Cevaplar
    5,305
    İzlenme
    648,059

    Denizbank ile şu an alakası yok onlar zaten...

    Denizbank ile şu an alakası yok onlar zaten payın %99 una sahipti. Denizbank sonu gibi olmaz bunların amacı %95 toplamak. Ancak Izocam gibi olur sonu %95 i bulunca. Bugün %95 e ne kadar mal kaldığı...
  16. Cevaplar
    5,305
    İzlenme
    648,059

    Çağrı sürecinden itibaren ilgili kurum onun adına...

    Çağrı sürecinden itibaren ilgili kurum onun adına alabilir yetkisi var o yüzden diyorum...zaten hergün bildirim geliyor...IZOCAM da kaçırmıyordu aracı kurum alıyorlardı çağrı fiyatı altına
  17. Cevaplar
    5,305
    İzlenme
    648,059

    Adamlar borsadan pay almadı ilginç...Halbuki...

    Adamlar borsadan pay almadı ilginç...Halbuki güzel mal toplayabilirdi şu son 3-5 günde 53 altından.

    Bugün gidecek mal önemli. Eğer kayda değer bir mal giderse patrona işte o zaman güzel hareketler...
  18. Cevaplar
    1,068
    İzlenme
    65,956

    Ne çok satma heveslisi varmış 7 düvel bir olmuş...

    Ne çok satma heveslisi varmış 7 düvel bir olmuş satıyor...Bakalım bu alan Garanti halk çocuğu mu?
  19. Cevaplar
    5,305
    İzlenme
    648,059

    Yeni alıcılar için 53 garantisinin son günüydü....

    Yeni alıcılar için 53 garantisinin son günüydü. Yarın ve sonraki günlerde alacak olanlara 53 garantisi yok. Elinde olanlar için ise 5 Mart son gün 53 garantisi için.

    Yarından itibaren bakalım...
  20. Cevaplar
    5,305
    İzlenme
    648,059

    Bu 60 lara götüren vatandaş turşusunu kurmayacak,...

    Bu 60 lara götüren vatandaş turşusunu kurmayacak, yada 53 üzerinden alanlar...Sonuçta bu piyasa malların el değiştirmesi ile yükseliyor yada düşüyor...alıcı bulamayınca napacak o kadar malı bu...
  21. Cevaplar
    5,305
    İzlenme
    648,059

    Şimdi bu dünya borsaları bu haldeyken ve İdlib...

    Şimdi bu dünya borsaları bu haldeyken ve İdlib olayları da tırmanıyorken 4 ve 5 Mart günü alıcı olmaz tahtada 53 e patrona çok mal gidebilir... Allah daha beter günlerden saklasın, şehitlerimize...
  22. Cevaplar
    5,305
    İzlenme
    648,059

    Aptallık falan yok...Patron matron da yok henüz...

    Aptallık falan yok...Patron matron da yok henüz ...olsa alırdı 53 e kadar bildirirdi akşama....

    Diğer hisseler %20-%5 düşük açmışken kim ne etsin burada ki %1 i kaldı ki 2 gün sonra hesaba geçecek...
  23. Cevaplar
    5,305
    İzlenme
    648,059

    Arkadaşlar param kalmadı yoksa 53 e kadar siler...

    Arkadaşlar param kalmadı yoksa 53 e kadar siler süpürürdüm...niye bekliyor buradaki cengaverler
  24. Cevaplar
    3,947
    İzlenme
    586,667

    Bu haberler biliniyor muydu :) ?

    Bu haberler biliniyor muydu :) ?
  25. Cevaplar
    1,035
    İzlenme
    187,240

    as. arkadaşım. Sen mardin çimentoya yatırım...

    as. arkadaşım. Sen mardin çimentoya yatırım yapmak istiyor musun önce ona karar ver. Evet ise boluc alarak iskontolu olarak mardin almış olursun. Mardin fiyatı ne kadar yüksek o kadar kar ne kadar...
Arama sonucu : 500 madde; 1 - 25 arası.
Sayfa 1/20 1 2 3 4