Arama:

Tip: Posts; Üye: lokasyon

Sayfa 1/20 1 2 3 4

Arama: Arama işlemi 0.04 saniyede gerçekleşti.

  1. Cevaplar
    4,507
    İzlenme
    340,891

    Pyasalar güzel toparlandı inş işbir yeniden...

    Pyasalar güzel toparlandı inş işbir yeniden zirveye gidebilir bu gücün fazlasıyla bu tahtada olduguna inanıyorum
  2. Cevaplar
    442
    İzlenme
    49,896

    pyasa toparlıyor ancak merıt fıyat dusuk olmasına...

    pyasa toparlıyor ancak merıt fıyat dusuk olmasına rahmen kagıtta alıcı yok eşleşmeleri ya 1 lot ya 2 lot gıbı tahtası bomboş
  3. Cevaplar
    2,573
    İzlenme
    212,785

    Üstat yanlıs anlamayın iyi alımlar yaptınız neden...

    Üstat yanlıs anlamayın iyi alımlar yaptınız neden derinlikli bi ekranınız yok ekransız borsa normalden dahada zordur heleki tek fıyatlı hısselerde bu bı cogumuz ıcın öyledir arkadaslar 6222 den almıs...
  4. Cevaplar
    1,107
    İzlenme
    227,042

    42 lıra malıyetım kagıdın fıyatı 15.81

    42 lıra malıyetım kagıdın fıyatı 15.81
  5. Cevaplar
    4,507
    İzlenme
    340,891

    O kadar belliki dibe bilinçli yüklü satıs...

    O kadar belliki dibe bilinçli yüklü satıs gönderıyor kendı kendıne ıslem yapıyor bırılerı satsın dıye yahu 615 malıyetım kım burada satıs yapar pyasadakı düşüşü kullanıp düşükten almak için tahtayı...
  6. Cevaplar
    8,014
    İzlenme
    502,795

    Viop topiği adeta felaket tellallarının cirit...

    Viop topiği adeta felaket tellallarının cirit attığı yer haline gelmiş
    faydası olmayan zararlı bi topik
  7. Cevaplar
    4,507
    İzlenme
    340,891

    Hacmi iyiydi umarım haftaya toparlanır

    Hacmi iyiydi umarım haftaya toparlanır
  8. Cevaplar
    4,507
    İzlenme
    340,891

    iyi direnıyordu dayanamayıp bozuldu umarım...

    iyi direnıyordu dayanamayıp bozuldu umarım yenıden toparlanma şansı olur
  9. Cevaplar
    8,014
    İzlenme
    502,795

    Eskiden firma sahıplerı bu tarz dususlerde geri...

    Eskiden firma sahıplerı bu tarz dususlerde geri alım acıklarlardı pyasa toparlanırdı şimdi neyi beklıyorlar
  10. Cevaplar
    1,107
    İzlenme
    227,042

    Malesef bölünme öncesi 72 den aldıgım ıcın...

    Malesef bölünme öncesi 72 den aldıgım ıcın bölünme sonrası malıyetım 42 lıra oldu ve kagıt 20,46 yani lot başına zararım 21 liradan fazla çok üzgünüm
  11. Cevaplar
    4,507
    İzlenme
    340,891

    Su akar yolunu bulur kağıt 520 ila 600 arasında...

    Su akar yolunu bulur kağıt 520 ila 600 arasında gıdıp gelıyor
  12. Cevaplar
    1,107
    İzlenme
    227,042

    Maliyetim 42 lira civarı hissenin fiyatı 23.3...

    Maliyetim 42 lira civarı hissenin fiyatı 23.3 yani hisse başı 19 lira civarı zarardayım kızgınlığım öfkem bu yüzden
  13. Cevaplar
    4,507
    İzlenme
    340,891

    İşbir

    iyi güzel bi kağıt belkide bu pazarın en sağlam hissesi ancak oyuncusu yok gibi güçlü biri gelse tahtasına o zaman fiyata yansıyan bir durum olurdu
  14. Cevaplar
    1,107
    İzlenme
    227,042

    Leşden farkı olmayan bi kağıt adeta lanetlenmiş

    Leşden farkı olmayan bi kağıt adeta lanetlenmiş
  15. Cevaplar
    4,507
    İzlenme
    340,891

    Şu sıralar adeta güvenli liman gibi oldu inş...

    Şu sıralar adeta güvenli liman gibi oldu inş primde yapma imkanı oluşur
  16. Cevaplar
    2,573
    İzlenme
    212,785

    Umarım artık toparlanır tepeden almıs bulundum...

    Umarım artık toparlanır tepeden almıs bulundum gerçi çoğunuza göre 1 lot az gibi görünsede iyiki fazla almamışım hepimize bol şans
  17. Cevaplar
    2,573
    İzlenme
    212,785

    dün bugün 2 gündür 6222 den aldıgım 1 lotumu...

    dün bugün 2 gündür 6222 den aldıgım 1 lotumu zarara satıs yazıyorum gene almıyor bu pazardaki en kötü kağıt ybtas
  18. Cevaplar
    149
    İzlenme
    36,228

    Değişik bi tahta bıraksalar gıderde sürekli satıs...

    Değişik bi tahta bıraksalar gıderde sürekli satıs yazıp baskılıyorlar 25 görüp 2 gunde 21 e düşmüş
  19. Cevaplar
    2,573
    İzlenme
    212,785

    bu kağıdın eslesmesıne asla ınanılmaz son anda ya...

    bu kağıdın eslesmesıne asla ınanılmaz son anda ya sılıyor yada asagı cekıyor berbat bi kagıt
  20. Cevaplar
    4,296
    İzlenme
    307,337

    bilancosu ne zaman gelıyor

    bilancosu ne zaman gelıyor
  21. Cevaplar
    4,296
    İzlenme
    307,337

    Durdo

    Bildiğin komedi kağıtta hacim bitik adeta terkedılmıs endeks düşeken düşen kağıtlar toparlanıyor bu yatıyor rezillik
  22. Cevaplar
    4,507
    İzlenme
    340,891

    Üzgünüm ybtas 1 lotum duruyor 6222 den malesef bı...

    Üzgünüm ybtas 1 lotum duruyor 6222 den malesef bı hata sonucu almıs bulundum tam ıptal edecekken elim gitmedi öylece kaldı şansızlık o rakamları bır daha görürmü bilinmez kurucu hısse durumu sanırım...
  23. Cevaplar
    692
    İzlenme
    76,656

    Değişik bi kağıt yukarı giderken düşüp taban olmuş

    Değişik bi kağıt yukarı giderken düşüp taban olmuş
  24. Cevaplar
    1,107
    İzlenme
    227,042

    Pyasanın en kötü kağıtlarından birisi lanetli...

    Pyasanın en kötü kağıtlarından birisi lanetli kağıt
  25. Cevaplar
    4,296
    İzlenme
    307,337

    Kağıt adeta bildiğin ölmüş dogru düzgün tepki...

    Kağıt adeta bildiğin ölmüş dogru düzgün tepki bile veremiyor hacım zayıf zarar satısını bıle yaptımıyor
Arama sonucu : 500 madde; 1 - 25 arası.
Sayfa 1/20 1 2 3 4