Arama:

Tip: Posts; Üye: svs58

Sayfa 1/3 1 2 3

Arama: Arama işlemi 0.01 saniyede gerçekleşti.

  1. Cevaplar
    5,318
    İzlenme
    651,843

    bu tacirler kimin malını satıyor takasta malı yok

    bu tacirler kimin malını satıyor takasta malı yok
  2. Cevaplar
    5,318
    İzlenme
    651,843

    satmayın adamın malı kıymetsiz olsa ne diye bu...

    satmayın adamın malı kıymetsiz olsa ne diye bu fiyattan gönüllü olsun üstelik bu alıcı firmanın teklifi akıllı olun ..biz satıyız kimse bize kaça verirsiniz diye sormuyor..
  3. Cevaplar
    5,318
    İzlenme
    651,843

    virman gelmiş o zaman takası görmüyosun galiba...

    virman gelmiş o zaman takası görmüyosun galiba boş konuşma
  4. Cevaplar
    5,318
    İzlenme
    651,843

    tacirler bal açığa satıyor tam sklcek adamlar

    tacirler bal açığa satıyor tam sklcek adamlar
  5. Cevaplar
    5,318
    İzlenme
    651,843

    öyle birşey yok kardeşim

    öyle birşey yok kardeşim
  6. Cevaplar
    5,318
    İzlenme
    651,843

    yalan konuşma sms falan yok

    yalan konuşma sms falan yok
  7. Cevaplar
    5,318
    İzlenme
    651,843

    o.ç uğu çağrıya versene o zaman ne diye burda...

    o.ç uğu çağrıya versene o zaman ne diye burda gezdiriyorsun ama yakın da içinde patlıcak merak etme
  8. Cevaplar
    5,318
    İzlenme
    651,843

    o.ç komisyonla çalışıyor belli zararı patronda...

    o.ç komisyonla çalışıyor belli zararı patronda alcak
  9. Cevaplar
    5,318
    İzlenme
    651,843

    garanti patrona çalıştığını belli etti

    garanti patrona çalıştığını belli etti
  10. Cevaplar
    5,318
    İzlenme
    651,843

    ver o zaman elinde varsa bedavacılık yapma...

    ver o zaman elinde varsa bedavacılık yapma kardeşim
  11. Cevaplar
    5,318
    İzlenme
    651,843

    kesinlikle

    kesinlikle
  12. Cevaplar
    5,318
    İzlenme
    651,843

    yada çağrıdan sonra haber yollayıp tahtadan hisse...

    yada çağrıdan sonra haber yollayıp tahtadan hisse geri alımı yapıcam deyip toplattığı çakalların hisselerini çağrının altında alıp yine ky yi panikletip 95 in altına düşmeyi hedeflerim
  13. Cevaplar
    5,318
    İzlenme
    651,843

    patron olsam toplattıklarımı çağrıya verdirip ky...

    patron olsam toplattıklarımı çağrıya verdirip ky yi panikletip sonra tahtadan alıma devam ederim..
  14. aynen ky olarak ettiğimiz karlara bakalım ama...

    aynen ky olarak ettiğimiz karlara bakalım ama ilginç olan herkes kazanıyor bu iş bir yerden dönerse altta kalmamaya dikkat edelim fazlasına göz dikmeyin derim en güzel kar cepte olandır YTD
  15. Cevaplar
    5,318
    İzlenme
    651,843

    varsayımlar üzerinden fikir yürütmeye gerek çağrı...

    varsayımlar üzerinden fikir yürütmeye gerek çağrı fiyatı 53
  16. Cevaplar
    5,318
    İzlenme
    651,843

    yüzde 95 in altına düşerse resmi çağrı yapabilir...

    yüzde 95 in altına düşerse resmi çağrı yapabilir yüzde 2 nin altına düşerse kottan çıkabilir o nu içinde k nin malını son 1 aylık ortalama fiyattan almak zorunda örnek: denizbank
  17. Cevaplar
    5,318
    İzlenme
    651,843

    denizbank inceleyin çağrı için

    denizbank inceleyin çağrı için
  18. Cevaplar
    5,318
    İzlenme
    651,843

    farketmez en fazla yüzde 5 in altına düşer resmi...

    farketmez en fazla yüzde 5 in altına düşer resmi çağrı yapar onun da şartları belli
  19. Cevaplar
    5,318
    İzlenme
    651,843

    meksa baskı uygulamak için mal alıyor bence İŞ...

    meksa baskı uygulamak için mal alıyor bence İŞ le karşılıklı 31 çekiyorlar
  20. Cevaplar
    5,318
    İzlenme
    651,843

    vazgeçsin sorun yok beyler o zaman hisseyi 400 e...

    vazgeçsin sorun yok beyler o zaman hisseyi 400 e götürürler he nerden çıtkı bu rakam derseniz eski zirve usd rakamı. kan kokusunu aldı kurtlar rahat durmazlar daha ayrı çağrıdan vazgeçmesi işimize...
  21. Cevaplar
    5,318
    İzlenme
    651,843

    aynen kardeş 100 e razıyım

    aynen kardeş 100 e razıyım
  22. Cevaplar
    5,318
    İzlenme
    651,843

    bu havalarda kıymeti belli oluyor değilmi ?

    bu havalarda kıymeti belli oluyor değilmi ?
  23. Cevaplar
    5,318
    İzlenme
    651,843

    aynen dışardan alınmış piyasadan değil aracı...

    aynen dışardan alınmış piyasadan değil aracı kuruma sordum
  24. Cevaplar
    5,318
    İzlenme
    651,843

    çağrıya 18.02.2019 verilen 286.707,689 lot...

    çağrıya 18.02.2019 verilen 286.707,689 lot anlaştıkları birilerinin topladığı mallar BENCE , siz toplayın biz sizden 53 den alalım demişler aynı zamanda ky den malı almak için algı da yapmış...
  25. Cevaplar
    2,208
    İzlenme
    445,053

    mrb arkadaşlar beklenti nedir bu hissede varmı...

    mrb arkadaşlar beklenti nedir bu hissede varmı bekleyen ?
Arama sonucu : 51 madde; 1 - 25 arası.
Sayfa 1/3 1 2 3