Arama:

Tip: Posts; Üye: gundwane

Sayfa 1/20 1 2 3 4

Arama: Arama işlemi 0.05 saniyede gerçekleşti.

  1. Cevaplar
    895
    İzlenme
    75,221

    Oran başka , değer başka.. Doların düşmesi...

    Oran başka , değer başka..
    Doların düşmesi çıkması
    Yahut hisselerin fiyatına göre değeri değişir..

    Esas büyük satış dibs de oldu zaten.
    Diyorum ya hisseler çakılı sahipli hisseler..
    Yabancı...
  2. Cevaplar
    4,520
    İzlenme
    700,384

    Kademe diyorum kademe ...

    Kademe diyorum kademe


    https://i.hizliresim.com/OrNX50.png

    60 kuruşları aşşa kırmadan (umarım) bir dinlenme sürecine girecek gibi..

    https://i.hizliresim.com/YdpG9z.png
    ...
  3. Cevaplar
    4,520
    İzlenme
    700,384

    İndir kaldır olmadan nasıl gidecek ki.. Hele...

    İndir kaldır olmadan nasıl gidecek ki..
    Hele böyle bir kağıt..:)

    2 sene evvel fiyat yine 70 kuruşlarda idi
    Kademelerde 700.000K 1 milyon 2 milyon lot varken..
    Şimdi 100 200K lot var..
    ...
  4. Cevaplar
    895
    İzlenme
    75,221

    Yurt dışında yerleşik kişilerin 23 Ağustos ile...

    Yurt dışında yerleşik kişilerin 23 Ağustos ile biten haftada 29 milyar 10,2 milyon dolar olan hisse senedi stoku, geçen hafta 28 milyar 727,3 milyon dolara geriledi. Geçen hafta yurt dışında yerleşik...
  5. Cevaplar
    4,814
    İzlenme
    484,602

    Stil Aynı sercanhan..:) Hikaye anlatma.. ...

    Stil Aynı sercanhan..:)
    Hikaye anlatma..

    Madem o kadar bilgilisin trcas ile doas alsa idin o zaman..

    Yada git eregl al froto al tuprs al işte..Gidiyor hepsi

    Batak beklentisi olmayan ADEL de...
  6. Cevaplar
    4,814
    İzlenme
    484,602

    Sen o beklentiyi öğrendiğinde zaten hisse çoktan...

    Sen o beklentiyi öğrendiğinde zaten hisse çoktan 40 tl olmuş olur..
  7. Cevaplar
    7,988
    İzlenme
    763,510

    Çıkmayacak sevgili dostum.. Kambiyo rejimi göze...

    Çıkmayacak sevgili dostum..
    Kambiyo rejimi göze alındı
    Zaten REIS in aklında idi..
    Kaç kere bahsi geçti ama bir şekilde vazgeçirdiler

    Global rüzgarlar eserse güzel güzel ne ala..
    Yoksa yol...
  8. Cevaplar
    7,988
    İzlenme
    763,510

    sende mi moruk :thumbdown:

    sende mi moruk :thumbdown:
  9. Cevaplar
    7,988
    İzlenme
    763,510

    Faizlerin asla bir daha yükseltilmeyeceğini de...

    Faizlerin asla bir daha yükseltilmeyeceğini de söylüyorum..
    24 faiz ile TR şansını kullandı
    Bir daha asla ama asla 5-6-10puan şoklama faiz artışı görmeyeceğiz..
    Global rüzgarlar EM lerden yana...
  10. Cevaplar
    7,988
    İzlenme
    763,510

    2.90 3 gapını kapanacak manasında yazmadım idi.....

    2.90 3 gapını kapanacak manasında yazmadım idi..
    40 kere söyledim
    Sen nereden anladınsa o günden beri kafayı bana takmış vaziyette yazıyorsun
    Dolar da max dip seviye 4.70 dir..

    Onun altı...
  11. Cevaplar
    7,988
    İzlenme
    763,510

    https://i.hizliresim.com/5NnAlq.png...

    https://i.hizliresim.com/5NnAlq.png

    Temmuz ağustos pattern inden bahsettiğim bu..
    Bakalım olacak mı?
  12. Cevaplar
    7,988
    İzlenme
    763,510

    Yaw ondan bundan alıntı yapacağına SENDE YAZ...

    Yaw ondan bundan alıntı yapacağına SENDE YAZ bişiler sende ama doğru ama eksik ama yanlış bi yorum yapda görelim..

    Mesela 6.08 doları neden aldın..

    Bıktık senden be..Hiç bi fikrin yok işin...
  13. Cevaplar
    7,988
    İzlenme
    763,510

    Yanılmıyorsam geçen sene eylül enflasyonu 6 gibi...

    Yanılmıyorsam geçen sene eylül enflasyonu 6 gibi bişi gelmiş idi..
    Bu sene 0.50 1 arası gelecek olan eylül enflasyon ile yıllıklandırılmışda 12 lere düşer yıllık enflasyon.
    MB bunu görüyor
    Eylül...
  14. Cevaplar
    7,988
    İzlenme
    763,510

    Dolarda akşama doğru 5.62 63 ler gelebilir gibi...

    Dolarda akşama doğru 5.62 63 ler gelebilir gibi gözüküyor..
    Bakalım ne olacak
    ZAR RUB MXN hepsine giriş var..
  15. Cevaplar
    4,814
    İzlenme
    484,602

    Benim bi şikayetin yok ki bekle diyosun Her gün...

    Benim bi şikayetin yok ki bekle diyosun
    Her gün şikayet eden sizlersiniz..
    Benim maliyetimin bile üzerinde..
  16. Cevaplar
    4,814
    İzlenme
    484,602

    Esas hepiniz yokken ben vardım :) erkan hoca ile...

    Esas hepiniz yokken ben vardım :)
    erkan hoca ile ben ADEL in en eskilerindeniz..
    Ben bir süre ADEL e ara verdim idi
    Sizler o süre gömülmüşsünüz..

    6 tl den 60 a giden harekette hiç biriniz...
  17. Cevaplar
    7,988
    İzlenme
    763,510

    O kağıtlar ile borsayı 5000 puan zıplatamazsın...

    O kağıtlar ile borsayı 5000 puan zıplatamazsın
    En kolayı garan akbnk gibi ağır top bankalar ile eregl tuprs bimas thyao gibi yan hisseler..
    Bankalara +1 yapıp yanlardan 2-3 ünü yüzde 3 sürdün mü...
  18. Cevaplar
    4,520
    İzlenme
    700,384

    Kademeler çok çok sığlaştı.. Dışarıdaki mal çok...

    Kademeler çok çok sığlaştı..
    Dışarıdaki mal çok çok az artık..

    Nedense bi türlü "güm" olmuyo
    15 kuruş düşse bile gerisin geri geliyor..
    Dur bakalım ne olcek :)
  19. Cevaplar
    7,988
    İzlenme
    763,510

    Sanırım gerekçeyi öğrendik. Bu vesile ile...

    Sanırım gerekçeyi öğrendik.
    Bu vesile ile dolar-bıst koordinesini gözlemek yerinde olacaktır diye düşünüyorum..

    5.75 den 5.45 hareketinde borsa da zirveden dönüş işareti vermiş idi..
    5.85 lerde...
  20. Cevaplar
    4,814
    İzlenme
    484,602

    Sat çık o zaman madem gidemiyor.. Gidemiyorsa...

    Sat çık o zaman madem gidemiyor..
    Gidemiyorsa düşecek demektir..
  21. Cevaplar
    7,988
    İzlenme
    763,510

    Temmuz ağustos patern i ne geri döndük.. 1-2...

    Temmuz ağustos patern i ne geri döndük..
    1-2 kuruş kaldır 3-4 kuruş bas
    Geçmiş olsun 5.85 e kadar mış nefesi..

    6.30 6.40 ları göstereceklerdir diye düşünüyorum ama ne zaman..
    6 ay sonra
    1 ay...
  22. Cevaplar
    4,814
    İzlenme
    484,602

    2009 dan beri hisse.net üyesiyim.. Kimin ne...

    2009 dan beri hisse.net üyesiyim..
    Kimin ne amaçla yazdığını anlıyoruz artık..

    Şimdi anladın mı neden artık dayanamayıp patladığımı..
  23. Cevaplar
    4,814
    İzlenme
    484,602

    20 kuruş düşüşte hemen atlıyorsun bakıyorumda.....

    20 kuruş düşüşte hemen atlıyorsun bakıyorumda..
    22 ağustos
    11.60 dan 11.30 lara düşer düşmez hemen damlamıştın
    sonra 12 lere gitti hisse.:bravo:

    Yandaki çetenin diğerelemanı da satın satın thy...
  24. Cevaplar
    4,814
    İzlenme
    484,602

    Senin gibi imza kısımında 10 tane hisse yazıp da...

    Senin gibi imza kısımında 10 tane hisse yazıp da sadece ADEL de hemde devamlı düşecek , bedelli , batacak , dönmez bu borç tandansında yazmıyor en azından..
  25. Cevaplar
    7,988
    İzlenme
    763,510

    ENFLASYON fiyatların artış hızıdır.. 15...

    ENFLASYON fiyatların artış hızıdır..
    15 enflasyon verisi 25 e göre fiyatların artış hızı yavaşladı demektir..
    0 enflasyon da ise fiyat artışı durdu demektir..
    Arabanın hızı 25 den 15 e düştü...
Arama sonucu : 500 madde; 1 - 25 arası.
Sayfa 1/20 1 2 3 4