Arama:

Tip: Posts; Üye: flychaos

Sayfa 1/11 1 2 3 4

Arama: Arama işlemi 0.01 saniyede gerçekleşti.

  1. Cevaplar
    7,283
    İzlenme
    978,912

    Haberi okudunuz mu gençler. Mahkeme hem...

    Haberi okudunuz mu gençler. Mahkeme hem müşterinin hem de inşaat şirketinin lehine karar vermiş. Tapudaki hacizler kalkıyor. Muhtemelen mağdurların hepsi dava açacaktır. emsal teşkil ediyor. bence...
  2. Cevaplar
    880
    İzlenme
    131,029

    Valla yönetim kurulu bilgilendirmelerine...

    Valla yönetim kurulu bilgilendirmelerine benziyor. Nisandaki toplantı öncesi. Hisseyi bu kadar sürünür görmedim daha önce yalnız. uzun süredir takip ederim bu hisseyi. C grubuna düştü hisseye bi...
  3. Cevaplar
    880
    İzlenme
    131,029

    Bu arsa mevzusu ile ilgili çok söylenti var. Ben...

    Bu arsa mevzusu ile ilgili çok söylenti var. Ben şirketi arayıp sormuştum vazgeçtik alıcı çıkmadığı için demişti bundan 4-5 ay önce. Ama belli de olmaz tabi. Bu şirket fasona geçtikten sonra kar...
  4. Cevaplar
    880
    İzlenme
    131,029

    Hsbc Ocak ayından bu yana %5 e çıkardı payını...

    Hsbc Ocak ayından bu yana %5 e çıkardı payını dikkatinizi çekti mi? Aracı kurum bazında sizinde dikkatinizi çeken var mı? Bilgi paylaşımı yapalım arkadaşlar. Çok sessiz buralar.
  5. Cevaplar
    880
    İzlenme
    131,029

    Beyler bu Mehmet Tarman bildiğimiz Tarman Group...

    Beyler bu Mehmet Tarman bildiğimiz Tarman Group mu ? Atakuleciler. Kayserilidi galiba onlar tekstil işide yapıyorlar kendi gruplarında. Bu adamlar ne çeviriyor acaba. Yaşar payını %5 e düşürdü. Hatta...
  6. Cevaplar
    880
    İzlenme
    131,029

    Tarmanlarla ilgili durumu yatırımcı ilişkilerini...

    Tarmanlarla ilgili durumu yatırımcı ilişkilerini arayıp sormuştum.Ara sıra alım yapıyormuş bildikleri bi yatırımcı değilmiş. onların yalancısıyım.Israröa onun da bu işin içinde olduğunu düşünüyorum.
  7. Cevaplar
    880
    İzlenme
    131,029

    Bu satışın ky üzerine verildiği izlenimi var ama...

    Bu satışın ky üzerine verildiği izlenimi var ama bu kadar sığ hissede 2.5 M nasıl alıcı bulur? Aracı kurumlar kendi adına almış olabilir mi Yaşar'ın?
  8. Cevaplar
    880
    İzlenme
    131,029

    Yalnız değerleme raporuda üzerine geldi.Yaşar yaş...

    Yalnız değerleme raporuda üzerine geldi.Yaşar yaş tahtaya basmaz.Arsa satılacak muhtemelen haliyle faizle birlikte alacak parayı.
  9. Cevaplar
    880
    İzlenme
    131,029

    Dostlar kurtulabilir miyiz ne dersinis pozitif...

    Dostlar kurtulabilir miyiz ne dersinis pozitif etkiler mi?
  10. Cevaplar
    880
    İzlenme
    131,029

    Zurnanın zırt dediği yer. Bu adam neden mal...

    Zurnanın zırt dediği yer. Bu adam neden mal sattı var mı yorum ?
  11. Cevaplar
    880
    İzlenme
    131,029

    Derinliği olan biri varsa kademeleri gönderebilir...

    Derinliği olan biri varsa kademeleri gönderebilir mi? Han fiyatta kaç lot bekliyor görmek isteriz. Bu arada %39 KY elinde mal Oyaktan ciddi çıkış var.
  12. Cevaplar
    880
    İzlenme
    131,029

    Adamların arazisi Isısasın hemen yanı gibi...

    Adamların arazisi Isısasın hemen yanı gibi görünüyor doğrumu? Google maps üzerinden baktım. Mantıklı aslında.
  13. Cevaplar
    880
    İzlenme
    131,029

    Arazinin üzerinde banka ipoteği var mı? Bu kredi...

    Arazinin üzerinde banka ipoteği var mı? Bu kredi kapamalar ipotek kaldırma için olabilir mi?
  14. Cevaplar
    880
    İzlenme
    131,029

    Büyüksün baba inandık sıkıntı yok. Büyük cesaret...

    Büyüksün baba inandık sıkıntı yok. Büyük cesaret valla helal olsun. Bizi de götürmüşsün yanında ama yapacak bir şey yok. O fiyatlara gelir mi acep tekrar ?
  15. Cevaplar
    880
    İzlenme
    131,029

    Valla beni çarpan senmişsin usta o zaman. O...

    Valla beni çarpan senmişsin usta o zaman. O fiyatlardan çarpıldım bende. Çok hareketli zamanlardı dün gibi hatırlıyorum. En son 1.6X lerden almıştım. Maliyet düşüre düşüre bi hal olduk. 1 yıla yakın...
  16. Cevaplar
    880
    İzlenme
    131,029

    100K üzeri kar yapmışsın totalde. Vay be helal...

    100K üzeri kar yapmışsın totalde. Vay be helal olsun. Harbiden dişlerini sökmüşsün.
  17. Cevaplar
    880
    İzlenme
    131,029

    Sağdaki 0,72 ve 0,73 maliyet mi?

    Sağdaki 0,72 ve 0,73 maliyet mi?
  18. Cevaplar
    880
    İzlenme
    131,029

    Ciddi misiniz şaka mı yapıyorsunuz ? Bu hisseye...

    Ciddi misiniz şaka mı yapıyorsunuz ? Bu hisseye bu kadar lot yatıran bir KY varmıdır ? Güvenilir bir kağıt mı sizce?
  19. Cevaplar
    880
    İzlenme
    131,029

    Valla onu bilmem de bu kağıt dağıttı beni 1...

    Valla onu bilmem de bu kağıt dağıttı beni 1 senedir ya. Tam gidecek diyorsun 1.20 den döndü yine 0,7X lere. Kağıdın speği çok acımasız. bulmuş bir kanal parayı götürüyor. İstikrar yok hissede Lüks...
  20. Cevaplar
    880
    İzlenme
    131,029

    Temlik işlemi yapılacakmış dediklerine göre. BU...

    Temlik işlemi yapılacakmış dediklerine göre. BU paralar karşılığında şirketin bazı taşınmazları üzerinde hak sahibi olacak diye biliyorum. Tabi çok detayını bilemem.
  21. Cevaplar
    880
    İzlenme
    131,029

    Bak bu güzeldi. :dvr:

    Bak bu güzeldi.
    :dvr:
  22. Cevaplar
    880
    İzlenme
    131,029

    Takası detaylı inceledim 6 Şubat takasına...

    Takası detaylı inceledim 6 Şubat takasına bakarsan iç hesaplaşma olduğu çok belli. Oyaktan İş yatırıma %10 mal satılmış. benim tahminim patronlar arası bir transfer. Bugünün takas saklama ekran...
  23. Cevaplar
    880
    İzlenme
    131,029

    Son 1-2 ayda İş Yatırım %40 a sahipti. Büyük...

    Son 1-2 ayda İş Yatırım %40 a sahipti. Büyük satışın arkasında o var demek ki. Oyakta malın azalması neye işaret bilmiyorum. Patronların 4 er milyon hissesi var hangi aracı kurumda bilmiyorum. Diğer...
  24. Cevaplar
    880
    İzlenme
    131,029

    Merhaba. ben güncel takas saklama verilerini...

    Merhaba. ben güncel takas saklama verilerini göremiyorum.Bendeki bu şekilde. Siz güncel olanı paylaşırsanız çok sevinirim.

    21759
  25. Cevaplar
    7,283
    İzlenme
    978,912

    Matrisk linki atabilen var mı? Çok makbule geçer.

    Matrisk linki atabilen var mı? Çok makbule geçer.
Arama sonucu : 269 madde; 1 - 25 arası.
Sayfa 1/11 1 2 3 4