Arama:

Tip: Posts; Üye: mustyyy

Sayfa 1/20 1 2 3 4

Arama: Arama işlemi 0.02 saniyede gerçekleşti.

  1. Cevaplar
    6,668
    İzlenme
    609,620

    Üstadım elliott cular 79 bekliyorlar endexte hanı...

    Üstadım elliott cular 79 bekliyorlar endexte hanı ortamda buna müsait sanki bu ortamda izocam için demiyorum ama diğer kağıtlar çok riskli değilmi sanki seçimi beklemek lazım degilmi

    SM-J415F...
  2. Cevaplar
    6,574
    İzlenme
    831,478

    Bence de batmasına oynanmasa tekrar 2 üstüne...

    Bence de batmasına oynanmasa tekrar 2 üstüne atmalıydı sanki büyük bi anormallik var bakalım ne çıkacak arkasından çok merak ediyorum sabancının ilklerini teknosa da yaşayacağız sanki bu kadar...
  3. Cevaplar
    6,574
    İzlenme
    831,478

    Teknosa geldi 1.79 a demekki dahası da olabilir...

    Teknosa geldi 1.79 a demekki dahası da olabilir bu adamlar kafayı bozmuslar

    SM-J415F cihazımdan hisse.net mobile app kullanarak gönderildi.
  4. Cevaplar
    2,651
    İzlenme
    318,284

    Dostum hadi bunlar banka bizimkine baksana gözünü...

    Dostum hadi bunlar banka bizimkine baksana gözünü 1 tl ye dikti resmen uçurtma gibi basıyor rezillik diz boyu

    SM-J415F cihazımdan hisse.net mobile app kullanarak gönderildi.
  5. Cevaplar
    4,663
    İzlenme
    596,157

    Ustad hadi bunlar primlenmis bizimki primli de...

    Ustad hadi bunlar primlenmis bizimki primli de değil deli gibi basiyo

    SM-J415F cihazımdan hisse.net mobile app kullanarak gönderildi.
  6. Cevaplar
    6,574
    İzlenme
    831,478

    Satmayacaksa sahip çıkacak satacaksa da bi an...

    Satmayacaksa sahip çıkacak satacaksa da bi an önce satsın tüm ky yi bitirdi umrunda değil ama o beddualardan biri tutarsa vay hallerine.....ytd

    SM-J415F cihazımdan hisse.net mobile app kullanarak...
  7. Cevaplar
    6,668
    İzlenme
    609,620

    Hâle bakarmisin maliyetime yakın yere gelmesini...

    Hâle bakarmisin maliyetime yakın yere gelmesini maharet sayar oldum kahretsin ya

    SM-J730F cihazımdan hisse.net mobile app kullanarak gönderildi.
  8. Cevaplar
    6,668
    İzlenme
    609,620

    Inşallah o 4 e gelsin de dostum keşke ağzın bal...

    Inşallah o 4 e gelsin de dostum keşke ağzın bal yesin

    SM-J730F cihazımdan hisse.net mobile app kullanarak gönderildi.
  9. Cevaplar
    6,668
    İzlenme
    609,620

    Aynen de öyle tek çare bu inşallah uzatmaz tek...

    Aynen de öyle tek çare bu inşallah uzatmaz tek duam bu psikolojim resmen bitik

    SM-J730F cihazımdan hisse.net mobile app kullanarak gönderildi.
  10. Cevaplar
    6,668
    İzlenme
    609,620

    Tamam dostum ben zaten çok aksi bi düşüş...

    Tamam dostum ben zaten çok aksi bi düşüş yapmadıkça mecbur bekliyecem çarem yok

    SM-J730F cihazımdan hisse.net mobile app kullanarak gönderildi.
  11. Cevaplar
    6,574
    İzlenme
    831,478

    Bu durum fiyatlamadı mi zaten adamlar 2 ye kadar...

    Bu durum fiyatlamadı mi zaten adamlar 2 ye kadar basarak

    SM-J730F cihazımdan hisse.net mobile app kullanarak gönderildi.
  12. Cevaplar
    6,574
    İzlenme
    831,478

    Dostum zaten piyasa testere modunda toplamda...

    Dostum zaten piyasa testere modunda toplamda herşeyi fiyatlamadımi peşinden sadece beklenti gerçekleşmiş olacak neticeye bakinca

    SM-J730F cihazımdan hisse.net mobile app kullanarak gönderildi.
  13. Cevaplar
    6,574
    İzlenme
    831,478

    Işte bende derim ki dostum bu adamlar kimsenin...

    Işte bende derim ki dostum bu adamlar kimsenin ummadığı anda umulmayan hareketlerle yapacaklar bunu beklenmedik bisey olmali

    SM-J730F cihazımdan hisse.net mobile app kullanarak gönderildi.
  14. Cevaplar
    6,574
    İzlenme
    831,478

    Bu sabancı olmasaydı dediğinde hakliydin ama...

    Bu sabancı olmasaydı dediğinde hakliydin ama sabancı oluşu bizi bu duygularda tutuyor

    SM-J730F cihazımdan hisse.net mobile app kullanarak gönderildi.
  15. Cevaplar
    6,574
    İzlenme
    831,478

    Aynen işte çizgi işi problem sayiliyor ...

    Aynen işte çizgi işi problem sayiliyor

    SM-J730F cihazımdan hisse.net mobile app kullanarak gönderildi.
  16. Cevaplar
    6,574
    İzlenme
    831,478

    Ama inan çok duamı alıyorsun inşallah sende...

    Ama inan çok duamı alıyorsun inşallah sende izocsmdan güleceksin buna inan bu mübarek gunlerde

    SM-J730F cihazımdan hisse.net mobile app kullanarak gönderildi.
  17. Cevaplar
    6,574
    İzlenme
    831,478

    Benimkide SM-J730F cihazımdan hisse.net...

    Benimkide

    SM-J730F cihazımdan hisse.net mobile app kullanarak gönderildi.
  18. Cevaplar
    6,574
    İzlenme
    831,478

    Dostum inşallah be Rabbim bu günler de yüzümüze...

    Dostum inşallah be Rabbim bu günler de yüzümüze baksin

    SM-J730F cihazımdan hisse.net mobile app kullanarak gönderildi.
  19. Cevaplar
    6,574
    İzlenme
    831,478

    Aslında bilinen sonu kullanmak olmuyormu bu ...

    Aslında bilinen sonu kullanmak olmuyormu bu

    SM-J730F cihazımdan hisse.net mobile app kullanarak gönderildi.
  20. Cevaplar
    6,574
    İzlenme
    831,478

    Yok be dostum ne alaka seni ne vebale koyucam...

    Yok be dostum ne alaka seni ne vebale koyucam asla aklına öyle birşey getirme zaten batik dostum bundan aşağısı bitiş ölüm değil kumar oynadık deriz ama senin fikirlerin önemli bu tahtayı çok iyi...
  21. Cevaplar
    6,574
    İzlenme
    831,478

    Dostum buradan oraya gelmesi için senin izo gibi...

    Dostum buradan oraya gelmesi için senin izo gibi bi haber lazım degilmi bunlara

    SM-J730F cihazımdan hisse.net mobile app kullanarak gönderildi.
  22. Cevaplar
    6,574
    İzlenme
    831,478

    Yani bi film var manasında mi SM-J730F...

    Yani bi film var manasında mi

    SM-J730F cihazımdan hisse.net mobile app kullanarak gönderildi.
  23. Cevaplar
    6,574
    İzlenme
    831,478

    Dostum vaktini aldım hakkını helal et parçalanmış...

    Dostum vaktini aldım hakkını helal et parçalanmış elle yazıyorum şu an psikolojim sifir çoluk çocuğun yüzüne bakamıyorum rizklari heba oldu resmen sende olmasan yanmışız Allah senden razı olsun
    ...
  24. Cevaplar
    6,574
    İzlenme
    831,478

    Saolasin dostum yani diyorlarki biz daha FAZLA...

    Saolasin dostum yani diyorlarki biz daha FAZLA kazancaz daha aşağıdan alacaklar daha fazla kazanacaklar olay bu

    SM-J730F cihazımdan hisse.net mobile app kullanarak gönderildi.
  25. Cevaplar
    6,574
    İzlenme
    831,478

    Işte o beni daha da çok korkutuyor eğer aksi bi...

    Işte o beni daha da çok korkutuyor eğer aksi bi erken seçim vs olacaksa bi b planı vardır muhtemelen ki ozaman yandı keten helvamiz

    SM-J730F cihazımdan hisse.net mobile app kullanarak gönderildi.
Arama sonucu : 500 madde; 1 - 25 arası.
Sayfa 1/20 1 2 3 4