Arama:

Tip: Posts; Üye: mrh

Sayfa 1/20 1 2 3 4

Arama: Arama işlemi 0.03 saniyede gerçekleşti.

  1. Cevaplar
    257
    İzlenme
    42,308

    Ne dedim de çıkmadı? Hisse al vermişken 19dan...

    Ne dedim de çıkmadı? Hisse al vermişken 19dan aldım 19.40a gitmedi mi savaşı ben mi çıkardım kim bilebilirdi savaş olacak bilseydin satmaz mıydın.ama sizin gibi full hisseye gömmedim nakiti. Düşecek...
  2. Cevaplar
    257
    İzlenme
    42,308

    Küfürlü konuşanlar da ne bilim karakter sahibi...

    Küfürlü konuşanlar da ne bilim karakter sahibi olamamıştır diyorum artık mesajlarınız bir bir geliyor admin siliyor.ters işlem diye bir şey var borsada sell pozisyon açtım demek uçacak demekle kar...
  3. Cevaplar
    257
    İzlenme
    42,308

    15lere gelecek diyorum dediğimin de arkasindayim....

    15lere gelecek diyorum dediğimin de arkasindayim. Elimde 19dan aldığım hissem ile 17 den aldığım hisselerin vardı.ortalamam 18 bunu göremeden laf atiyorsunuz.laftan döndü falan 17drn aldığımı sattım....
  4. Cevaplar
    257
    İzlenme
    42,308

    İyi okuyun

    İyi okuyun
  5. Cevaplar
    257
    İzlenme
    42,308

    Senin de ruh halin bozuk tedavi olmalısın

    Senin de ruh halin bozuk tedavi olmalısın
  6. Cevaplar
    257
    İzlenme
    42,308

    Keşke biraz okuma yazman olsa

    Keşke biraz okuma yazman olsa
  7. Cevaplar
    257
    İzlenme
    42,308

    17den aldıklarımi şimdi verdim inşallah 19 da...

    17den aldıklarımi şimdi verdim inşallah 19 da gelir de onları da veririm.gelmezse napalim aşağıdan alırım (19dan girdin diyenlere cevap)
  8. Cevaplar
    257
    İzlenme
    42,308

    Sağlam oyun dönüyor

    Sağlam oyun dönüyor
  9. Cevaplar
    257
    İzlenme
    42,308

    Ahahaha gelsin yine görüşürüz

    Ahahaha gelsin yine görüşürüz
  10. Cevaplar
    257
    İzlenme
    42,308

    Anlaşmanın sonunda o 15 gelecek!

    Anlaşmanın sonunda o 15 gelecek!
  11. Cevaplar
    257
    İzlenme
    42,308

    Ne gülüyorum ama neyse 15 leri de görünce bi daha...

    Ne gülüyorum ama neyse 15 leri de görünce bi daha adımı hatırlarsınız
  12. Cevaplar
    257
    İzlenme
    42,308

    Kaat ne ya

    Kaat ne ya
  13. Cevaplar
    257
    İzlenme
    42,308

    Diyecek söz yok sizlere

    Diyecek söz yok sizlere
  14. Cevaplar
    257
    İzlenme
    42,308

    Evet.uzun vade kazandırır diyenler 47 den aldı...

    Evet.uzun vade kazandırır diyenler 47 den aldı hala bekliyor ? Benimkisi kötümserlik mi sizce belki de kendimce ortalamami aşağı çekmek olamaz mı
  15. Cevaplar
    257
    İzlenme
    42,308

    Eskiden bir gün çıkar ertesi gün düşen hisse...

    Eskiden bir gün çıkar ertesi gün düşen hisse artık yarım gün bile çıkamıyor
  16. Cevaplar
    257
    İzlenme
    42,308

    18.11 altı şelale

    18.11 altı şelale
  17. Cevaplar
    257
    İzlenme
    42,308

    Der demez 18.30dan 18.23e düşmesi de ne bilim yani

    Der demez 18.30dan 18.23e düşmesi de ne bilim yani
  18. Cevaplar
    257
    İzlenme
    42,308

    Bu hisseyi tanıyorsam aşağı bi daha çekecek

    Bu hisseyi tanıyorsam aşağı bi daha çekecek
  19. Cevaplar
    257
    İzlenme
    42,308

    Çıkmıyorsa düşer

    Çıkmıyorsa düşer
  20. Cevaplar
    257
    İzlenme
    42,308

    17 den 2. alım yapılır.ytd

    17 den 2. alım yapılır.ytd
  21. Cevaplar
    257
    İzlenme
    42,308

    Dedim ben 18 .20lere gelecek diye

    Dedim ben 18 .20lere gelecek diye
  22. Cevaplar
    257
    İzlenme
    42,308

    18.24 görmeden kalkmaz.ytd

    18.24 görmeden kalkmaz.ytd
  23. Cevaplar
    6,836
    İzlenme
    1,211,203

    gemi kalktı limandan bugünkü düşüşe...

    gemi kalktı limandan bugünkü düşüşe takılmıyorum.artı devamı gelecek buraya yazıyorum.YTD
  24. Cevaplar
    6,836
    İzlenme
    1,211,203

    Hani tavan oluyordu hani mrh kötüydü ulan iyilik...

    Hani tavan oluyordu hani mrh kötüydü ulan iyilik yaramaz birilerine
  25. Cevaplar
    6,836
    İzlenme
    1,211,203

    Bu kadar sert düşüşün ertesinde ikinci sert düşüş...

    Bu kadar sert düşüşün ertesinde ikinci sert düşüş gelir tavan diyenler milletin ahını almayın bu seviyeler onlar için aylarca bekleyecekleri yer olabilir
Arama sonucu : 500 madde; 1 - 25 arası.
Sayfa 1/20 1 2 3 4