Arama:

Tip: Posts; Üye: Moruk

Sayfa 1/20 1 2 3 4

Arama: Search took 0.08 seconds; generated 24 minute(s) ago.

  1. Cevaplar
    3,341
    İzlenme
    122,496

    olum sizle baş edilmez la, annadım siz...

    olum sizle baş edilmez la,
    annadım siz uzaylısığız kardeşler.
    siz devam edin .
    ben yucin abi'nin yanına tıransfer ediyom kendimi, yani tiribünlere . en doğru tercihat yaw.
    zonbilerle uğraşacak...
  2. Cevaplar
    3,341
    İzlenme
    122,496

    ne diyong moruk, yaw seng ? yol yakınken...

    ne diyong moruk, yaw seng ?
    yol yakınken beyinde mr ile beyaz ve gıri hücreleri ölçtür bence :-))
    ilerde geç kalma da sonna
    bu da son eyiliğim ossun
    bugunun anlam ve önemine binada şunnar var...
  3. Cevaplar
    3,341
    İzlenme
    122,496

    valla benim gördüğüm italya heykel alman...

    valla benim gördüğüm
    italya heykel
    alman avusturya klasik musıki
    fransa da resim çakozluyo da
    instagram çıktı sanat daha doğrusu san'at öldü be abisi
    ölme sebebi de bedavaya kalması
  4. Cevaplar
    3,341
    İzlenme
    122,496

    bu bizim kanun un dokunmatik olanı :-)) eller...

    bu bizim kanun un dokunmatik olanı :-))
    eller serbes, emrahta,
    Coşkun Sabah bunu çalardı kesin, o devirde denk geleydi..
    ruslar müzikten anlamaz bi çaykovski var o ka
    onlar resimden anlar benim...
  5. Cevaplar
    3,341
    İzlenme
    122,496

    Haha Orjinallmis stella ne yav

    Haha
    Orjinallmis stella ne yav
  6. Cevaplar
    7,920
    İzlenme
    489,234

    Du bara kurtariyo mu?

    Du bara kurtariyo mu?
  7. Cevaplar
    3,341
    İzlenme
    122,496

    Moruk ali enselenmis ya Guyya kandiriyo Yalniz...

    Moruk ali enselenmis ya
    Guyya kandiriyo
    Yalniz calisirim vs
    Karanlik islerde bi lider secilir ve lakap takilir
    O da enselenince kendini feda eder
    Yada kan davasiysa hazin son
    Yani italia da...
  8. Cevaplar
    3,341
    İzlenme
    122,496

    Kavgalar 3 e ayrilir Hakiki Cocuk Kayikci...

    Kavgalar 3 e ayrilir
    Hakiki
    Cocuk
    Kayikci yani dumenden

    Bu cocuk tip olandan

    Hos benim gidip gelme dusuncem su esnada pek yok urlara
    Pilanliyan dusunsun
  9. Cevaplar
    3,341
    İzlenme
    122,496

    Konular cok ic ice gecti burdan devam...

    Konular
    cok
    ic ice
    gecti
    burdan
    devam
    edelim
    beyler
  10. Cevaplar
    3,341
    İzlenme
    122,496

    prof dr haydar bas a tam 2 yil 6 ay hapis az...

    prof dr haydar bas a
    tam 2 yil 6 ay hapis
    az degil yav
    ayrintilar
    birazdan medyaya dusucekmis
  11. Cevaplar
    3,249
    İzlenme
    224,279

    sonuc? buzagi yasiyor mu?

    sonuc?
    buzagi yasiyor mu?
  12. Cevaplar
    7,920
    İzlenme
    489,234

    Ciguli rallisi olsun Hem rahmetliyi anmis oluruz

    Ciguli rallisi olsun
    Hem rahmetliyi anmis oluruz
  13. Cevaplar
    945
    İzlenme
    27,857

    tesekkur sayin keko bey nitekim banka endeksiydik...

    tesekkur sayin keko bey nitekim banka endeksiydik eskiden ama son gelismeler bana finansal kagitlardan ziyade bu tip kagitlar daha akillica dedittiriyoda
    gene de kimseye tabiki yatirim tavsiyesi...
  14. Cevaplar
    4,749
    İzlenme
    474,203

    Soyisme bak Dejavu gibi Eskiden Lawrence . ...

    Soyisme bak
    Dejavu gibi
    Eskiden Lawrence .
    Oldu şimdi lawrentyev
    Kör talih
  15. Cevaplar
    3,341
    İzlenme
    122,496

    Ve aleyküm selam

    Ve aleyküm selam
  16. Cevaplar
    4,749
    İzlenme
    474,203

    Raf ömür olarak hayal edemeyeceğin uzunlukta ...

    Raf ömür olarak hayal edemeyeceğin uzunlukta
    Satın alma için Niğde ye toplanıp gidilmeli:shh:
    http://m.milliyet.com.tr/galeri/tamamen-yerli-denendi-ve-iste-sonuc-6057570
  17. Cevaplar
    945
    İzlenme
    27,857

    Keko bey siz sanayi ve teknoloji şirketlerini...

    Keko bey siz sanayi ve teknoloji şirketlerini takip ediyorsunuz ekseriyetle.
    yanlış anlamıyorum değil mi?
    Aslında epey mantıklı da.
    Genel olarak baktığınız gösterge hangisi? Rsi ? Gibi. ...
  18. Cevaplar
    3,341
    İzlenme
    122,496

    Bernie bar ın sahibi Berna teyze mi? Bernhard...

    Bernie bar ın sahibi Berna teyze mi? Bernhard dayı mi?
    Bernie Sanders mi?
    On point lik uzman sual i.
  19. Cevaplar
    1,484
    İzlenme
    75,623

    su desdisi su yolunda gider ganj a dusen yilana...

    su desdisi su yolunda gider
    ganj a dusen yilana sarilir
    muhum olan hayatta kalabilmekmi
    yoksa kurtardigin kar mi demek bilemiyom
    olenlere rahmet
    zate ganj a atiyolar kulleri
    yakilma...
  20. Cevaplar
    1,484
    İzlenme
    75,623

    Mantık basit ya Yada ben çok salakim. ABD ve...

    Mantık basit ya
    Yada ben çok salakim.
    ABD ve can düşmani Çin illaki birbirini yerkene
    Pis Hintli . Çalışıp geçecek. Hoş bence piste değiller ya hadi öyle olsun. Bugünden ingilterenin sanayisi...
  21. Cevaplar
    1,484
    İzlenme
    75,623

    Amirim öyle diyonda Geleceğin lideri hintliler...

    Amirim öyle diyonda
    Geleceğin lideri hintliler abi ya. Ciddi diyom bak ha
    Pis mis
    E
    Naapalim yani :-)
  22. Cevaplar
    3,341
    İzlenme
    122,496

    Yagsin abi Eve su girmesinde Yoksa güzel olur

    Yagsin abi
    Eve su girmesinde
    Yoksa güzel olur
  23. Cevaplar
    1,484
    İzlenme
    75,623

    Kıymetli direktör Müdür ve koordinatörum. ...

    Kıymetli direktör Müdür ve koordinatörum.

    Böyle bişey olur bence :-(

    http://www.hurriyet.com.tr/dunya/barajda-selfie-cekmek-isterken-boguldular-41346317

    Ben ne bilem ya

    Çok çevrem olsa...
  24. Cevaplar
    887
    İzlenme
    223,288

    Hisse bölündü mü ? Çok düşmüş bugün

    Hisse bölündü mü ?
    Çok düşmüş bugün
  25. Cevaplar
    3,341
    İzlenme
    122,496

    müdürm şimdi bu borsa ya da finansiyel piyasalar...

    müdürm şimdi bu borsa ya da finansiyel piyasalar
    ben bildim, yeri değil
    yukarlarda çok biliyom yahu ben
    bundan sonra dolarda borsada yürüycek ileri yönlü diye biri vardı
    ama şimdi de görünen onun...
Arama sonucu : 476 madde; 1 - 25 arası.
Sayfa 1/20 1 2 3 4