Sayfa 354/7020 İlkİlk ... 2543043443523533543553563644044548541354 ... SonSon
Arama sonucu : 56156 madde; 2,825 - 2,832 arası.

Konu: Sanat Mozaik

  1. Ispanyol aktor Antonio Banderas'in dogum gunu (10 Agustos 1960)






  2. The Red Hot Chili Peppers, ilk cikis albumunu 10 Agustos 1984 tarihinde yayinladi.




  3. 3 Akademi Odulu, 1 BAFTA Odulu, 1 David di Donatello Odulu sahibi Ozel efekt sanatcisi Italyan Carlo Rambaldi'nin olum yil donumu (10 Agustos 2012)






  4. Will Ferrell, Zach Galifianakis ve Jason Sudeikis'in oynadigi komedi The Campaign (Kampanya), 10 Agustos 2012 tarihinde viyona girdi.








  5. "Resim sessiz siirdir, siir ise konusan resim. / La pittura è poesia muta, e la poesia pittura che parla."Simonides


  6. "Ah su kendini begenmis insanlar! Cenelerini acmaya gorsunler, boburlene boburlene nasil da her firsatta bol keseden ogutler verir, nasil da atip tutarlar! Eger durumun olanca kotuluguyle kafama nasil dank ettigini bir bilseler, bilgiclik taslamaya, bana akil vermeye kalkismazlardi. Hem benim bilmedigim hangi yeni seyi soyleyebilirler sanki? Asil sorun bu degil ki! Butun sorun su aslinda: Rulet tekerleginin bir donusuyle her sey bir anda degisebilir, o zaman yilisarak beni kutlamaya ilk gelenler yine bu ahlakcilardan baskasi olmaz, bundan hic kuskum yok. O zaman, simdi yaptiklari gibi sirtlarini cevirmezler bana. Ama toplumun cani cehenneme! Simdi neyim ben? Bir sifir. Yarin ne olabilirim? Yarin, dirilip yeniden yasamaya baslayabilirim! Tumuyle mahvolup gitmeden once, icimdeki insani bulabilirim..!" Dostoyevski, Kumarbaz



    "La gente presuntuosa! Con che orgogliosa sufficienza quei cialtroni sono pronti a pronunciare le loro sentenze! Se sapessero fino a che punto io stesso comprendo tutta la schifezza della mia presente condizione, certamente non si moverebbe loro la lingua per insegnarmi. Ma che cosa, che cosa possono dirmi di nuovo, che io non sappia? Qui il fatto è che, con un solo giro di ruota, tutto cambierebbe e quegli stessi moralisti per primi verrebbero con amichevoli scherzi a congratularsi meco. E non mi volterebbero tutti le spalle, come adesso. Ma di tutti loro m'infischio! Che cosa sono io stesso? Zero.Lo Zero è il profitto del banco. Se la pallina cade sullo zero, tutto quel che è stato messo sul tavolo appartiene al banco senza conteggi... Se voi avete puntato sullo zero, vi sborsano trentacinque volte tanto..."

  7. "Kalbim parcalaniyor.Makyajim akiyor olabilir.Ama gulumsemem hala duruyor. / Il mio cuore è spezzato.Il mio trucco potrebbe sciogliersi.Ma il mio sorriso regge ancora." Freddie


  8. "Hayir hayir onu senin agzina soyleyecegim,isik parildadigi zaman! Ve benim opucugum sessizligi eritecek, seni benim yapan. / No, no, sulla tua bocca lo dirò ,quando la luce splenderà! Ed il mio bacio scioglierà il silenzio, che ti fa mia!" Giacomo Puccini, Turandot


Sayfa 354/7020 İlkİlk ... 2543043443523533543553563644044548541354 ... SonSon

Yer İmleri

Yer İmleri

Gönderi Kuralları

  • Yeni konu açamazsınız
  • Konulara cevap yazamazsınız
  • Yazılara ek gönderemezsiniz
  • Yazılarınızı değiştiremezsiniz
  •