Sayfa 6015/7020 İlkİlk ... 501555155915596560056013601460156016601760256065611565157015 ... SonSon
Arama sonucu : 56156 madde; 48,113 - 48,120 arası.

Konu: Sanat Mozaik

1. Fransiz ressam Étienne Bouhot’nun olum yildonumu ( 17 Temmuz 1862 )

La Place Vendôme et la rue de Castiglione avec les ruines de l'église des Feuillants, 1808 ( Paris, musée Carnavalet )

La Place du Châtelet, 1810 ( Paris, musée Carnavalet )

2. Alman asilli Amerikali ressam Lyonel Charles Adrian Feininger’in dogum yildonumu ( 17 Temmuz 1871 )

The White Man, 1907

Halle ( Saale, 1931 )

3. Fransiz ressam Emmanuel Michel Benner’un dogum yildonumu ( 17 Temmuz 1873 )

Reclining Nude, 19th century

Calanque du Midi, XIXe siecle

4. Romantik donemin Polonyali Realist ressami Maurycy Gottlieb’in olum yildonumu ( 17 Temmuz 1879 )

Shylock and Jessica, 1876

Jews Praying in the Synagogue on Yom Kippur, 1878 ( Tel Aviv Museum of Art )

5. Rus ressam Ilya Ivanovich Mashkov’un dogum yildonumu ( 17 Temmuz 1881 )

Three sisters, 1911

Russian Venus, 1914

6. Flaman ressam Nicaise de Keyser’in olum yildonumu ( 17 Temmuz 1887 )

Battle of the Golden Spurs on 11 July 1302 ( 1836 )

William II, King of the Netherlands, 1846

7. Israilli kisa oyku yazari Shmuel Yosef Agnon'un dogum yildonumu ( 17 Temmuz 1888 )

“ Hepsi burada bir arada yatiyorlar. Harpten once olenler, harpte olenler ve harpten sonra olenler. Sanki butun bunlar onlari birbirinden ayirmamis gibi...”

" Those that died before the war and those that died in the war and those that died after the war lie here together as if there no between them... "

" Neden ben buradayim da karimla cocuklarim baska yerdeler ? Iki gun sonra Trieste Limani’na geldim ve orada, ayni gemide yolculuk edebilmek ve birlikte Israil topraklarina varabilmek icin herseyi ayarlayan karim ve cocuklarimi buldum... ”

" Why am I here and my wife and children elsewhere ? After two days I reached the port of Trieste and found my wife and children , who had arranged to come on the same day so that we should embark together on the same ship and go up together to the Land of Israel... "

8. Amerikali avukat ve dedektif oykuleri yazari Erle Stanley Gardner'in dogum yildonumu ( 17 Temmuz 1889 )

Perry Mason ogle yemegini yedikten sonra ofise dondu ve Della Street’i telas icinde kendisini beklerken buldu.

— Sizi lokantadan cikmadan evvel bulmaya calistim. Saat iki bucuktaki randevunuz iptal edildi. Karsi taraf, sizin bu ise girdiginizi duyar duymaz, meseleyi, musterimizin arzu ettigi sekilde bitirmis. Fatura gondermenizi istedler.

— Ne kadara anlasmistik ? Bes bin dolar miydi ?

— Alti bin yedi yuz elli dolardi hesap.

— Bes yuz dolarlik bir fatura gonder. Yeni bir sey var mi ?

— Burada izah edemedigimiz bir vaziyet oldu.

— Nasil yani ?

— Bir kadin hayatinin tehlikede oldugunu soyledi. Sizin onu korumanizi ve avukatligini yapmanizi istiyordu. Sizin sececeginiz hususi bir dedektifin de kendisine yardim etmesi lazimmis…

— Kim bu kadin? Simdi nerede ?

— Adi Adelle Hastings. Fakat ikinci sualinize cevap verebilecek durumda degilim.

( Cesur Dul )

Perry Mason, having completed his luncheon conference, returned to his office to find a puzzled Della Street awaiting him.

' I tried to get youon the phone before you had left the restaurant, ' she said. ' Your two-thirty appointment phoned to cancel, said that as soon as the other side knew Perry Mason was in the case the matter was satisfactorily adjusted. You are to send a bill. '

— How much was involved ? ' Mason asked. 'About five thousand dollars ? '

— Six thousand, seven hundred and fifty was the amount of the settlement.

— Send a bill for five hundred dollars,Mason said.

— What else is new, anything ?

— We have an office mystery.

— What do you mean ?

— This is a mystery that’s right in the office. A woman apparently feels that her life is in danger and wants your protection, counsel and guidance. She also wants the help of a good private detective whom you are to select and supervise.

— Who is it? And where is she ?

— Her name is Adelle Hastings, but your second question is one to which we don’t have the answer.

Sayfa 6015/7020 İlkİlk ... 501555155915596560056013601460156016601760256065611565157015 ... SonSon

Yer İmleri

Yer İmleri

Gönderi Kuralları

• Yeni konu açamazsınız
  • Konulara cevap yazamazsınız
  • Yazılara ek gönderemezsiniz
  • Yazılarınızı değiştiremezsiniz
  •