Sayfa 333/339 İlkİlk ... 233283323331332333334335 ... SonSon
Arama sonucu : 2706 madde; 2,657 - 2,664 arası.

Konu: IHEVA - İhlas Ev Aletleri

  1.  Alıntı Originally Posted by m.kemal türk Yazıyı Oku
    A1 0.01 leri toplayarak iyi başlamıştı rüçhana ama şu son hareketleri ile ortalamasını .042 ye çekti 63.000 lot rüçhanı oldu. 2.6
    milyon lira para bağlayan biri bu parayı yakmaz diye düşünsemde bu malı nasıl satacak kime satacak merak ediyorum. bu kadar malı kullansa 70 milyon para koyması gerekiyor. 70 milyon parası olan kişinin iheva da işine anlayamıyorum. şurda 4 gün kaldı cuma günü A1 bir servetmi kazandı bir servetmi kaybetti göreceğiz. rüçhanlar hala elinde olan arkadaşlar hisseyi taşıyorlarsa rüçhanları satıp o parayla hisse alırlarsa en azından maliyetlerini düşürürler.
    Bunların ne yapacağını kimse bilemez valla.
    Meydanda kalırsam yazılsın taşa kaderde ne varsa o gelir başa...

  2.  Alıntı Originally Posted by m.kemal türk Yazıyı Oku
    63 milyon lot yerine 63.000 yazmışım. 63 milyon lot şu anda rüçhanı var.
    Bayağı yüksek bir rakam. Bu aracı kurum vasıtasıyla Patron mu toplamış veya İhlas holding mi veya başka birileri bilemiyoruz.

    Belki kullanılmayan ruchanları toplayan İHLAS tır ve kullanılmayan bütün ruchan alarak bedelliye katılıp hakim ortak durumuna getirilmeye çalışılıyordur.

    Veya ihlgm de olduğu gibi, İhlas pazarlama aş. İhlas motor aş falan gibi şirketleri iheva ile birleştirerek karşılığında İHLAS holding e hisse İhrac edip İHLAS ı hakim ortak durumuna getirebilirler

  3. A1 Capital bistte tetikçi diye anılır,genelde başkasına mal toplar virman yapar çekilir kenara.hisse dolaşım oranı 63.25 den 62 ye geriledi yabancı günden güne çaktırmadan tahtaya giriyor.Ruchan payları serbest marjda rekorları alt üst ediyor.Onumuzdeki hafta aksiyon çok olur.

    Venus Z10 cihazımdan hisse.net mobile app kullanarak gönderildi.

  4. #2660

  5. #2661

  6.  Alıntı Originally Posted by cefaks Yazıyı Oku
    Eyvallah cefaks hocam

    Venus Z10 cihazımdan hisse.net mobile app kullanarak gönderildi.

  7. Önce sütşurup şimdi de Erkoç daldı hisseye.neler oluyor.halka açıklık hergun düşüyor.tıpkı ihlgm de yaptıkları gibi bedelli yi başarılı kılmak için oyuncu mu tuttu bunlar?yoksa komple devir mi edecek ler.


Sayfa 333/339 İlkİlk ... 233283323331332333334335 ... SonSon

Gönderi Kuralları

  • Yeni konu açamazsınız
  • Konulara cevap yazamazsınız
  • Yazılara ek gönderemezsiniz
  • Yazılarınızı değiştiremezsiniz
  •