Sayfa 3/445 İlkİlk 123451353103 ... SonSon
Arama sonucu : 3556 madde; 17 - 24 arası.

Konu: Tavuk Çiftçiliği Maliyeti ve Gerekenler

  1. #17
    Günün ikinci mohim konusu
    Özel yada firma aracı seçim ve kullanım
    Bu bi oncekine göre 7 kat hassas
    Netekim melmeket valla en başta ben cins dolu
    Normalde araba bi goturgectir sadece
    Ama burda sürüş ve araç seçim öncelikleri
    1.aceleciyiz ya seri olsun hızlı gitsin
    2. Az yaksın. Mazot paha
    3. Lüküs olsun. El alem desinler görsün
    4. Bagaj büyük ossun
    5. Kullanirken yolda tek ben varım diğerleri bana göre pozisyon şerit ve konum alsın
    5.aman arabam cizilmesin
    6. Yaya dikkat etsin bana ne ya
    7. Park kolay olsun ufak olsun
    8. Parçası ucuz olsun (bu ben oluyom bu arada)
    Vb gibi pek çok farklı nokta olunca
    Hem trafik hem park hem yol hersey dert bilader
    Önemli Not. Özellikle dar sokaklarda ters girişi engelleyici tuzaklar ivedi kaldırılmalı gece gorukmuyo 4lastik pert
    2.kat otoparkı olmalı çok sayıda az bina yapın mutahitler çok kat otoparki. Yoksa dar yol sağlı sollu park ortadan zor gidilio. Yol kenarı park şehir içi tamamen kaldırılmalı. Bol kat otoparki oraya park ve yayan devam
    Hayırlı gunler

  2. #18
    Bundan bele tüm topiklerden cekiliom
    Bura terk edilmiş Gökçeada harabe evleri gibi
    Kimse yazmazsa da çok sevincem
    Okuyun kafi

  3. #19
    Abi Osmanlı nin yaptığı doğrular ve yanlışları var
    Şimdi ikisini de örnek alma lazım özellikle son donemki 1. Dünya harbinde 9 cephede birden varsın bilader tek kazandığın Gelibolu. O yoldanda 2-3 sene geçmez müteakip geçti ingiliz in muhribi park etti istanbul boğazına
    Mesela o 9 dan 5 ine başta enpass atsan hepsini kazanirdin
    Şimdiki taktik o tüm topiklerden çekil tek topik devam . Zate para piyasa finans siyaset bi bütün olup ayrılmaz. Öte topiklerde onu deme bunu deme Başlarım. Bu yöntem iyi. Metodoloji Mitoloji kadan mohimdir saygilar

  4. #20
    Zaten bi dönem gelcek
    Tek sektör
    Gıda tarım hayvancılık kalcak
    O dönemi yaşı ben gibi genç olanlar
    Dünya gozuylende gorcek

  5. #21
     Alıntı Originally Posted by Moruk Yazıyı Oku
    Günün ikinci mohim konusu
    Özel yada firma aracı seçim ve kullanım
    Bu bi oncekine göre 7 kat hassas
    Netekim melmeket valla en başta ben cins dolu
    Normalde araba bi goturgectir sadece
    Ama burda sürüş ve araç seçim öncelikleri
    1.aceleciyiz ya seri olsun hızlı gitsin
    2. Az yaksın. Mazot paha
    3. Lüküs olsun. El alem desinler görsün
    4. Bagaj büyük ossun
    5. Kullanirken yolda tek ben varım diğerleri bana göre pozisyon şerit ve konum alsın
    5.aman arabam cizilmesin
    6. Yaya dikkat etsin bana ne ya
    7. Park kolay olsun ufak olsun
    8. Parçası ucuz olsun (bu ben oluyom bu arada)
    Vb gibi pek çok farklı nokta olunca
    Hem trafik hem park hem yol hersey dert bilader
    Önemli Not. Özellikle dar sokaklarda ters girişi engelleyici tuzaklar ivedi kaldırılmalı gece gorukmuyo 4lastik pert
    2.kat otoparkı olmalı çok sayıda az bina yapın mutahitler çok kat otoparki. Yoksa dar yol sağlı sollu park ortadan zor gidilio. Yol kenarı park şehir içi tamamen kaldırılmalı. Bol kat otoparki oraya park ve yayan devam
    Hayırlı gunler
    Türev piyasaları sevmem
    Nefret eder ifrit olurum
    Türev demek
    3 kişi var
    2 si kollarından tutuyo
    1 i mideyi tekme yumruk beyzbol sopa
    Aklına ne gelirse
    Kan kusarkene
    Soruyolaaa
    Acidı mi
    Sende az vursunlar diye
    Yok abi acimadi
    Amaaaa türev aklı severim
    Üstte dediğimi önce bi yap (kat otopark + yollara solucan gibi park etmemeyi)
    Bu vesile simdi. Yollar genişledi mi
    Ne o canlı insan taşıyan minibüs Saçmalığı
    Hepsine hat bedeli öde ve şut
    Herkes rahat otobüste gitsin bi yerden öteye
    Bazı şeyler basittir ama gorukmez

  6. #22
    Maslow ihtiyaçlar hiyerarşisine uygun yazmışım
    Hele dikiz aynadan yazılarımı okudumda
    Bikaç nokta var ulaşım gibi çok zamanı alan
    Bunlari hallettimin memleket gelişir
    Mesela Mars a peyk gonderdin
    Geçen wakit 3 ay
    Ama milletin tirafikte beyhude kaybettiği vakit bi senede o kadar gibi
    Dusunulunebilinilinilir
    Yani birikme sırf parasal olmaz
    Zamansal birikim en bi mohim

  7. #23
    Tavuk cifligi iyi ya
    Öte topiklerede dayanamiom arada gidiyom da
    Çok horoz war gagaliolar :-)
    Bu da ikinci pitikolocik gelişim maddesi ossun
    Ozelliklen erkek evlatlari horoz Corc tarzi yetistirmeyek iletisimde mohum gibi

  8. #24
    Doğru beslenin
    Doğru eksersis yapın
    Shao Lin kungfu rahipleri der ki
    Ne yersen o sun

Sayfa 3/445 İlkİlk 123451353103 ... SonSon

Yer İmleri

Yer İmleri

Gönderi Kuralları

  • Yeni konu açamazsınız
  • Konulara cevap yazamazsınız
  • Yazılara ek gönderemezsiniz
  • Yazılarınızı değiştiremezsiniz
  •