Sayfa 350/350 İlkİlk ... 250300340348349350
Arama sonucu : 2796 madde; 2,793 - 2,796 arası.

Konu: Tavuk Çiftçiliği Maliyeti ve Gerekenler

  1. #2793
    Duhul
    Feb 2017
    İkamet
    İstanbul
    Gönderi
    10,400
    Blog Entries
    12
     Alıntı Originally Posted by Moruk Yazıyı Oku
    minimalizm diyolar abi
    devasa otel inşa ediyon
    pencereler ufacık vs
    bazan lazım işte
    bilmiyom

    Öle diyonda müdürüm biz Türküz
    kaavede otururkene bile 2 sandalyeye yayılırım ben
    daa evdeykene oturarak tv seyreden Türk tanımadım mesela

  2. #2794
    Duhul
    Feb 2017
    İkamet
    İstanbul
    Gönderi
    10,400
    Blog Entries
    12
    öle diyonda şimcik bize surinam ve oralı neyse
    avropalıyada biz oyuz
    ben surinamı ne bilirim,
    ucuzsa felan
    yada bi yeri vadır acaip güsel anca belki falan filan demi
    faydasız kilise papazı olayı

  3. yok be abi
    sen annamadın olayı
    mobilyaları yaptırıyon
    o dilde isim veriyon mobilyalara
    türkçe verdin mi avrupada tutmuyo
    ingilizce almancada ilgi çekmiyo
    ilgi mekanizması
    avrupa pazarı için
    istersen etiyopya dili ver
    yere takılma
    mal satılsın kafi
    kapital kitabının yazarı elemanter
    aptal bi adam değil ha
    ne der biliyomun
    kapital düzenin son deminde (bu aralar yani)
    her yer mal dolu olucak, alan yok ama
    yani ilgi çekmen şart
    bi nev'İ

  4. #2796
    Duhul
    Feb 2017
    İkamet
    İstanbul
    Gönderi
    10,400
    Blog Entries
    12
    haaa kafa gitti tabe zabahtan beri
    saat/saaaat/satt
    annamamışım özür,
    yarın yine gidecem
    yatam ben en iisi
    komple hayırlı geceler o zemann ...

    onun çare atmasyon lisan müdürüm
    vasa mal nevini sölesinler buruverelim marka ismi tip felann

Sayfa 350/350 İlkİlk ... 250300340348349350

Gönderi Kuralları

  • Yeni konu açamazsınız
  • Konulara cevap yazamazsınız
  • Yazılara ek gönderemezsiniz
  • Yazılarınızı değiştiremezsiniz
  •