Sayfa 622/622 İlkİlk ... 122522572612620621622
Arama sonucu : 4976 madde; 4,969 - 4,976 arası.

Konu: Tavuk Çiftçiliği Maliyeti ve Gerekenler

  1. Sağlaması da burda işte
    Basit yani

  2. İnsanlar kolaya kaçıp firsatciliga özenip işleri de aceleye getirdik ce hep daha başarısız ve mutsuz olucaklar
    Tabi yalan dolan dalavere de işi hızlandırıcı inhibitorler

  3. İletişim ve sosyalleşme çok mühim
    Sinyalleri öyle bi algılıyor olup
    Seçip ayırıp beyninde işleyeceksinki kimse sana bi fenalık ta bulunamıyor olucak ancak iyiler kazanır abi

  4. İnsanlara somut bişeyler ver onlarda döner illa

  5.  Alıntı Originally Posted by Moruk Yazıyı Oku
    İnsanlara somut bişeyler ver onlarda döner illa
    Verdiğin somut şey az
    Aldığın ödünç para bol
    Risk iştahın fırsatçiliginın çok ötesinde
    Sonra fabrika ayarlarına dönüş
    Back to The reality

  6. Orta 1 de varoş bi ortaokuldaydim ufak
    Orta 2 de derslerden çakiyodum anam aldı beni ciks bi okula kodu ama ben hep eski fakir arkadaşlarımı özlüyodum
    Tabi geri dönüş asla olmadı. Malesef be

  7. Ben o dönem fukara insanların dayanışmasını seviyodum abi
    Kapitalizmin namus denen olguyu yada masumiyetli çocuklugu ilk öldürdüğü gün o da bitti

  8. Burasi bnm oyun alanım abi yazıp çiziyorum şimdi iktisadi egemenliğini yitiren yerler zurriyet sahibi daha olmak ne demek uluslararası arenada o ztn unutulacak
    Uçak cakilmadan dağlar arasında bi yola mola göle indirmeğe çalışçan işte artık nası yapılıyosa

Sayfa 622/622 İlkİlk ... 122522572612620621622

Yer İmleri

Yer İmleri

Gönderi Kuralları

  • Yeni konu açamazsınız
  • Konulara cevap yazamazsınız
  • Yazılara ek gönderemezsiniz
  • Yazılarınızı değiştiremezsiniz
  •