Sayfa 342/360 İlkİlk ... 242292332340341342343344352 ... SonSon
Arama sonucu : 2873 madde; 2,729 - 2,736 arası.

Konu: MGROS - Migros Ticaret

  1.  Alıntı Originally Posted by abdullah Yazıyı Oku
    Bilirkişi raporunun mahkemece veya hakim tarafından reddedilmesi diye bi şey olmaz. Eğer öyle bir şey olursa Hakim ihsası reyde bulunmuş olur. O zaman bu davaya bakamaz. Çünkü tarafsızlığını yitirir. Taraflardan birisinin yeniden bilirkişi raporu aldırılması talebi vardır. Bu talep kabul edilmiştir. Şimdi 2.bir bilirkişi heyeti raporunu mahkemeye sunar. Raporlar arasında çelişki oluşursa çelişkinin giderilmesi için dosya 3. bir bilirkişi heyetine veya Adli Tıp Kurumu, Üniverstilerde görevli Öğretim görevlilerine teslim edilir ve nihai rapor aldırılır. Yani özetle süreç devam ediyor. Henüz verilmiş bir karar yok.
    Benim sorumun cevabı değil bu, siz hukuksal mütala yapıyorsunuz, bense şirket yönetiminin dava ile ilgili gelişmeleri işine geldiğinde kap haberi yapıp işine gelmediği zaman kap haberi yapmamasını sorguluyorum...
    Halka açık şirketler hukuksal davalar ile ilişkili tüm gelişmeleri kapta bildirmek zorundadır.. Bildirmeyen yönetim suç işliyor. Biz dava ile ilgili gelişmeleri sosyal medyadan doğru yanlış veya çarpıtılmış şekilde öğrenmek zorunda değiliz...



  2. 10 Eylül pastası bugün takasa geçti yine virmanlamışlar . y t d


  3. 22 temmuz dan bugüne takas değişimi . y t d

  4. Tüm yorumlarım 6362 sayılı SPK nun ilgili maddelerinde belirtildiği üzere kesinlikte yatırım tavsiye niteliği taşımaz...

  5.  Alıntı Originally Posted by Hamsi Yazıyı Oku
    Sssst arkadaşlar

    Kipa davasında hakim bilirkişi raporunu red etti...! Ohhh canıma değsin kapak olsun,içinde patlasın
    Yeni bilirkişi tayin etmiş,Hakim amca...Vay be ne idealist abiler varmış,helal olsun sana...

    Hadi bakalım Yönetimde ki abiler,KAP haberi yapında yatırımcınız aydınlansın zira siz yatırımcı dostu bir grupsunuz
    Hamsi arkadasi tebrik ediyorum. Dun soylemisti.

    GM 5 Plus cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

  6. Paşa paşa kipa yatirimcisinin zararını karsilayacak migros gidişat o yönde.

    Lenovo K53a48 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

  7. #2735
     Alıntı Originally Posted by erol_ay98 Yazıyı Oku
    Paşa paşa kipa yatirimcisinin zararını karsilayacak migros gidişat o yönde.

    Lenovo K53a48 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Bence de durum tam tersi yonde. Yani Migros karsilamayacak. Cok uzadi zaten bu is.

  8.  Alıntı Originally Posted by kartopu Yazıyı Oku

    Çarşamba günün pastası takasa bu şekilde geçti . y t d

Sayfa 342/360 İlkİlk ... 242292332340341342343344352 ... SonSon

Gönderi Kuralları

  • Yeni konu açamazsınız
  • Konulara cevap yazamazsınız
  • Yazılara ek gönderemezsiniz
  • Yazılarınızı değiştiremezsiniz
  •