Arama sonucu : 6 madde; 1 - 6 arası.

Konu: En Uygun Rakama Konut Sahibi Olmanın En Güvenli Yolu

  1. #1

    En Uygun Rakama Konut Sahibi Olmanın En Güvenli Yolu

    Konut Projesi Organizasyonu!!!

    Bu Organizasyonun kısaca açıklaması aslında ''toprakdan daire sahibi olmaktır''.
    Alt yapısı hazırlanmış imarlı arsanın çıkacak maksimum konut sayısının 1/2 oranındaki kişilerin bir araya gelmesiyle satın alınıp , Mütheait'e %50 kat karşılığı vermek koşuluyla konut sahibi olunuyor.
    Bu şekilde çeşitli bölgelerde oranlar değişmektedir. İnşaat maliyetleri ve müteahit karına bağlı olarak oranlar değişkenlik gösterebilir. Örneğin Çankaya Bölgesinde genellikle %50 iken Akyurt, Pursaklar Bölgesinde %30 a kadar düşebiliryor.
    Arsanın ortaklarla bir araya gelerek alınmasında bölgelerin kat karşılığı oranları dikkatlice hesaplanmalıdır. Danışmanlık ve uzman görüşü almadan bu tarzda organizasyon kuran amatör guruplar, Teknik hesaplamalar yapmadan başladıklarından sonuca ulaşamamışlardır.Bu bağlamda teknik destek ve danışmanlık almanız kesinlikle önerilir.
    Örneğin yüz ölçümü aynı olan iki arsadan çıkacak adetdi arsanın emsaline göre farklılık gösterebilir. Yada arsanın emsaline göre 150 daire çıkacak diye hesap edilirken , aslında plan dip notlarındaki daire sınırlaması unutulmuş olabilir , ruhsat aşamasında karşınıza çıktığında organizasyonunuzda aksamalar oluşabilir.Bunlara dikkat etmenizi tavsiye ederim.

  2. Kurumsal firmaya ait projelerden çok uygun fiyatlara temel aşamasında ve daha sonraki safhalarda konut, ofis veya dükkan sahibi olmak isteyen arkadaşlar bana ozelden ulasabilirler.

    Yazdıklarım kesinlikle yatırım tavsiyesi değildir. Herkes alım satım kararını kendisi versin.

  3.  Alıntı Originally Posted by Ahmet 75 Yazıyı Oku
    Kurumsal firmaya ait projelerden çok uygun fiyatlara temel aşamasında ve daha sonraki safhalarda konut, ofis veya dükkan sahibi olmak isteyen arkadaşlar bana ozelden ulasabilirler.

    Yazdıklarım kesinlikle yatırım tavsiyesi değildir. Herkes alım satım kararını kendisi versin.
    Portföyünüzde hangi projelerden konutlar var ve fiyat bitişi alabilir miyim?

  4.  Alıntı Originally Posted by bulut4003 Yazıyı Oku
    Portföyünüzde hangi projelerden konutlar var ve fiyat bitişi alabilir miyim?
    Ozelden yazdim sayin bulut4003

    LG-D855 cihazımdan hisse.net mobile app kullanarak gönderildi.

  5.  Alıntı Originally Posted by Ahmet 75 Yazıyı Oku
    Kurumsal firmaya ait projelerden çok uygun fiyatlara temel aşamasında ve daha sonraki safhalarda konut, ofis veya dükkan sahibi olmak isteyen arkadaşlar bana ozelden ulasabilirler.

    Yazdıklarım kesinlikle yatırım tavsiyesi değildir. Herkes alım satım kararını kendisi versin.
    Ozelden forumdaslar soruyorlar. Projeler Ankara merkez ve yakin ilcelerinde yer almaktadir. Kupon diye tabir edilen parsellerde geliştirilmektedir.

    Elimizdeki -çoğunlukla- dükkanlar ya içinde sağlam kiracıli bitmiş sifir dükkanlardir. Yahut yaklaşık bir sene sonra bitecek merkezi lokasyonda projelerdir. Bitmiş dükkanlar maksimum 20 ay kira carpanina sahip olup prim yapma potansiyellidir. Projeden olanlar tabii ki daha uygun fiyata daha cazip imkan sunmaktadır.

    Konutlar da hem projeden hem de bitmis halde (vizyon tower gibi) alıcısını beklemektedir. Size özel indirim sağlama imkanı vardır bu konutlarda.

    İlgi duyan arkadaşlar somut yatırım fırsatları için ozelden yazabilirler.

    Herkese hayırlı kazançlar..

    LG-D855 cihazımdan hisse.net mobile app kullanarak gönderildi.

  6. Sayın erahome.
    İmarlı arsaları zaten "o arsadan elde edilebilecek dairelerin toplam değeri" kadar paraya, hatta daha fazlasına satmaya çalışırlar.
    İmarlıyı geçtim, imarsız arsalar bile "buralar çok değerlenecek" gazından fena etkilenmiş. En boktan arsaların bile fiyatları uçmuş.

    Yani malesef önerdiğiniz fikir için tren kaçalı en az 10 yıl oldu.
    Halkın şimdi uzun süre burnunun sürtmesi lazım ki fiyatlar gerçek seviyesine düşsün.
    Artık kısmet bir sonraki inşaat furyasına.
    Keser döner sap döner, gün gelir hesap döner.. Duhul: 2011
    Kadına şiddet falan filan zart zurt.. peki 1 günlük evliliğe ÖMÜR BOYU NAFAKA ödemek nedir abi?

Gönderi Kuralları

  • Yeni konu açamazsınız
  • Konulara cevap yazamazsınız
  • Yazılara ek gönderemezsiniz
  • Yazılarınızı değiştiremezsiniz
  •