Sayfa 352/356 İlkİlk ... 252302342350351352353354 ... SonSon
Arama sonucu : 2848 madde; 2,809 - 2,816 arası.

Konu: Çizgi Ötesi ( kısa - orta - uzun )_Al-Sat

  1. abi gerel ve ısfin lütfen
    saygılarr

  2.  Alıntı Originally Posted by Ahmet kemal Yazıyı Oku
    Hocam kolay gelsin.ihyay bir süredir yavaş seyrediyor.fikrinizi alabilir miyim ?
    Hızlı koşmuş ondan olabilir...
    0.30 dan başlayan bir yükseliş...
    1.03 seviyesini gördü... Nerdeyse dört kat...
    Yani geçen sene 0.30 dan alan satacak yatırımcı aramış...
    Tabi bu demek değildirki bitti misyonu...bunu söylemem kimse de söyleyemez...al veya alma da denmez...
    0.18 den 12.00 çıkan hisse bilirim...Bu yüzden temkinli yazmakta fayda var...
    Şuan ; 0.79 lardan işlem görüyor...
    DİRENÇ ; 0.80 - 0.84 - 0.87...
    DESTEK ; 0.75...
    Yukarıda yazdıklarıma rağmen ; 0.75 kırılmadığı sürece ; 0.87 seviyesi gündemde kalır...
    Ama kısada ...
    Y.T.D.

  3. Teşekkürler hocam

  4.  Alıntı Originally Posted by mahony Yazıyı Oku
    abi gerel ve ısfin lütfen
    saygılarr
    GEREL : şuanda 3.10 seviyesinde..

    DİRENÇ ; 3.25 - 3.40 - 3.53 - 3.62 - 3.74 - 3.97...
    DESTEK ; 3.98-97 üzerinde kaldığı sürece ; 3.62 Öncelikle gündemde kalır...
    Y.T.D.

  5. Hocam çok olmuyorsam eğer elimde 1 ay süreli bir miktar para var.önerebileceğiniz bir hisse olabilir mi ?

  6.  Alıntı Originally Posted by Eski_prof Yazıyı Oku
    GEREL : şuanda 3.10 seviyesinde..

    DİRENÇ ; 3.25 - 3.40 - 3.53 - 3.62 - 3.74 - 3.97...
    DESTEK ; 3.98-97 üzerinde kaldığı sürece ; 3.62 Öncelikle gündemde kalır...
    Y.T.D.
    ISFIN ; 2.87 şuan...
    Yükselişin devamı ve hızlanması için ; 3.05 önemli direnci... Geçmeden yükseliş sınırlı kalabilir...
    DİRENÇ ; 2.94 - 3.05 - 3.25 - 3.39 - 3.48 - 3.56...
    DESTEK ; 2.84 - 2.79 kanal desteği...
    Kanal desteği öneliyken, Yukarıda ; öncelik , 3.05 olmakla beraber ; 3.56 sağlam geçilip desteklenirse tutulabilir... Hareket hızlanabilir... Olursa tekraz yazarız...
    Y.T.D.

  7. #2815
    ISGYO bakabilir miyiz

    tşk

  8.  Alıntı Originally Posted by Ahmet kemal Yazıyı Oku
    Hocam çok olmuyorsam eğer elimde 1 ay süreli bir miktar para var.önerebileceğiniz bir hisse olabilir mi ?
    Üzgünüm çok güzel bir soru ama cevabı tehlikeli olabilir...Borsa anlık değişkenlik gösteren bir enstrüman...
    Burada saniyeler içinde teneke altın a... Altın da tenekeye dönüşebilir... Bu konuda söyleyeceğim tek şey temkinli davranmanız... Çok güzel paylaşımlar oluyor... Riski az tutarak takip edebilirsiniz...Arkadaşların sorduğ bir çok hisseyi analiz ettiğimiz gibi takip sonucu faydalanabiliyorum/z...
    Özellikle kısa vadeli paralarla oynamak sakıncalı olabilir...
    Ben sadece sesli düşünüyorum.. Sorunuz olursa yardımcı olabilirim acizane...
    Bol kazançlar...
    Y.T.D.

Sayfa 352/356 İlkİlk ... 252302342350351352353354 ... SonSon

Yer İmleri

Yer İmleri

Gönderi Kuralları

  • Yeni konu açamazsınız
  • Konulara cevap yazamazsınız
  • Yazılara ek gönderemezsiniz
  • Yazılarınızı değiştiremezsiniz
  •