Sayfa 91/91 İlkİlk ... 4181899091
Arama sonucu : 728 madde; 721 - 728 arası.

Konu: TKURU - Taze Kuru Gıda

  1. Bunun da haberi çıkmış

    Taze kuru nun haberi

    https://www.sabah.com.tr/yazarlar/di...kuru-bir-hikye
    Son düzenleme : meteak; 27-09-2020 saat: 03:02.

  2. borsadaki değeri şuan 777.700.000 TL olmuş, kaç kuruşluk şirket ki bu o değere ulaşıyor.. sitenin birinde yok şu beklenti var, yok şunlar olacak diye fasa fiso milletin aklını çelmek için 50 tane şey söylüyorlar, orada hisse ile alakalı doğru bir şey yazdın mı anında siliniyor.
    aklı olan insan hayatta bu hisseye yaklaşmaz, küçük yatırımcıyı soyacakları kesin ve net, ikaz ettiğiniz halde sizi dinlemeyip gidip bulaşan olurda sonradan "KY soyuyorlar, TKURU'da soygun var, SPK uyuma, CIMER'e şikayet edecem" falan diyenlere de acımayın.. sonuçta kendi düşen ağlamaz.. ettiğim ikaz nedeniyle az küfür yemedim ben. adamlar kazanıyor kardeşim niye öyle diyorsun diyenlerde elbet olacak, kardeşim kazanan kişinin kim olduğunu hepimiz biliyoruz, sonunda olan cahilliği ile borsaya giren son dönemdeki insanlara olacak, bu borsa hepimizin, hepimiz bir şekilde kazanç sağlamaya çalışıyoruz, bu şekildeki soygunlara da hepimiz dur demeliyiz

  3. #723
    Duhul
    May 2017
    İkamet
    rize
    Yaş
    49
    Gönderi
    523
     Alıntı Originally Posted by kadirz_m Yazıyı Oku
    borsadaki değeri şuan 777.700.000 TL olmuş, kaç kuruşluk şirket ki bu o değere ulaşıyor.. sitenin birinde yok şu beklenti var, yok şunlar olacak diye fasa fiso milletin aklını çelmek için 50 tane şey söylüyorlar, orada hisse ile alakalı doğru bir şey yazdın mı anında siliniyor.
    aklı olan insan hayatta bu hisseye yaklaşmaz, küçük yatırımcıyı soyacakları kesin ve net, ikaz ettiğiniz halde sizi dinlemeyip gidip bulaşan olurda sonradan "KY soyuyorlar, TKURU'da soygun var, SPK uyuma, CIMER'e şikayet edecem" falan diyenlere de acımayın.. sonuçta kendi düşen ağlamaz.. ettiğim ikaz nedeniyle az küfür yemedim ben. adamlar kazanıyor kardeşim niye öyle diyorsun diyenlerde elbet olacak, kardeşim kazanan kişinin kim olduğunu hepimiz biliyoruz, sonunda olan cahilliği ile borsaya giren son dönemdeki insanlara olacak, bu borsa hepimizin, hepimiz bir şekilde kazanç sağlamaya çalışıyoruz, bu şekildeki soygunlara da hepimiz dur demeliyiz
    Kardeşim sonuçta ortada bir fabrika var üretim var Türkiye nin en büyük gıda kuruluşuna satılmış ve kurumsallaşma söz konusu ve şirketin sadece ve sadece 1 milyonluk sermayesi var işin basindalar %900 bedelli açıklamış elinde hissesi olanlar 1 TL ye hisse alacak. Kent ortada hala 350-400 bandilar bölündü bitti sermayesi az olup yeni atılım yapan şirketlerin bu şekilde fiyatlanmasi çokta anormal deyil sanırım burda bu hisseyi alamayıp ah vah edenler madem alamıyor kaxanamiyiruz o zaman kotuletim uyarayım iyilik yapmış olurum havasindalar

    MX5 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

  4. ortada bir fabrika var derken ? gidip gordunuzmu ?
     Alıntı Originally Posted by muhammerb Yazıyı Oku
    Kardeşim sonuçta ortada bir fabrika var üretim var Türkiye nin en büyük gıda kuruluşuna satılmış ve kurumsallaşma söz konusu ve şirketin sadece ve sadece 1 milyonluk sermayesi var işin basindalar %900 bedelli açıklamış elinde hissesi olanlar 1 TL ye hisse alacak. Kent ortada hala 350-400 bandilar bölündü bitti sermayesi az olup yeni atılım yapan şirketlerin bu şekilde fiyatlanmasi çokta anormal deyil sanırım burda bu hisseyi alamayıp ah vah edenler madem alamıyor kaxanamiyiruz o zaman kotuletim uyarayım iyilik yapmış olurum havasindalar

    MX5 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

  5.  Alıntı Originally Posted by muhammerb Yazıyı Oku
    Kardeşim sonuçta ortada bir fabrika var üretim var Türkiye nin en büyük gıda kuruluşuna satılmış ve kurumsallaşma söz konusu ve şirketin sadece ve sadece 1 milyonluk sermayesi var işin basindalar %900 bedelli açıklamış elinde hissesi olanlar 1 TL ye hisse alacak. Kent ortada hala 350-400 bandilar bölündü bitti sermayesi az olup yeni atılım yapan şirketlerin bu şekilde fiyatlanmasi çokta anormal deyil sanırım burda bu hisseyi alamayıp ah vah edenler madem alamıyor kaxanamiyiruz o zaman kotuletim uyarayım iyilik yapmış olurum havasindalar

    MX5 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    1 TL'ye aldığın hissenin karşılığı ne olacak?
    Kent'in ozsermaye eksiye düşmüş mü?

    SM-A715F cihazımdan hisse.net mobile app kullanarak gönderildi.

  6. Arkadaşlar hisse de tek olumlu şey ülker grubunun elemanının çalışanı nın hisseyi alması 1.40 tl den fakat borçları ödemek için hemen yüksek oranda bedelli ye gitmesi nedir bu önemli şirketin sahibi borçları öder normal de burada halka yıkıyor bedelli artırım ile bir kısmını tutki onay gelmedi bedelli sermaye artırımına ne olacak o zaman bu borçlar nasıl ödenecek o yüzden dikkatli olunmalı Acun un TRANSTÜRK hikayesine benzemesin sonra

    Şirketi satın alan kişi .ülker de çalışan üst düzey yönetici bu güven veriyor bazı kişilere ama unutmamak gerek ACUN da güven veriyordu Tamam bu kişiler işlerini en iyi düzeyde bilen kişiler ama sağları solları belli olmuyor sola kayarsa gümlersin sağa kayarsa köşe olursun bu tamamen kumar

    Bir de niye 1.40 dan aldı hisseleri bu hala soru işareti borsada 1.40 mı şu an aldığı tarihte hisse fiyatı 20 tl miş ama 1.40 dan almış

    Ülker almamış çalışanı üst düzey yöneticisi alıyor bunu yazalım

    Şimdi gelelim asıl şeye şirketin içini başka bir şirkete taşımışlar şu an şirketin hiç bir faaliyeti yok tüm işleri başka bir şirkete devir etmişler o taşıdıkları şirkete şu an bu şirket ortak olmuş bir sürü soru işareti dolu Ben bile anlamadım bu işten hiç bir şey

    Taşıdıkları şirketin ismi Taze kuru net yüzde 75 ine ortak olmuşlar 5 milyona çıkarmışlar ödenmiş sermayesini 3.7 milyon oraya aktarılacak sermaye artırımından gelen tutarla fakat kafadan yüzde 25 zarar var bu hisseyi alanlar için çünkü bu şirketin içinde kalsaydı yüzde 100 dü ortaklık bunu da bir kenara yazmak gerekiyor Esem i hatırlattı bu işler bana oda devamlı ordan oraya taşıyordu şirketi sonunda battı şirket diyorum çünkü borsada yok ama Esem i yönetenler ülker i yönetenler değil

    Yine bu şirket taşıma işlerini en iyi bilenlerden biri de Gen yatırım holding in sahibi olan Müjdat oda bu işleri iyi biliyor ama onun şirketi de şu an battı diyorum çünkü borsada yok oda devamlı şirket taşıma işleri ile uğraşanlardan tabi bu örnekler kötü örnekler ülker i yönetenler böyle değildir bence ama yine de tedbirli olunmalı

    İleri de Taze kuru net in sermayesini 5 milyondan 10 milyona çıkartırlar ama derler ki yüzde 75 ine hakim olan ortağımız bu sermaye artışından faydalanamayacak diyebilirler her şey olabilir böyle bir şey olduğunda ortaklık oranı yüzde 37 e düşer bu durumda şirketin genel değerine yansır o yüzden ben şahsen ticaret adamlarına güvenmem

    Sonuçta taşıdıkları şirket halka açık bir şirket değil ne olacağını kestirmek imkansız

    Dediğim gibi tek olumlu yanı ÜLKER in yönetici kadrosunda olan birinin şirketin hissesini 1.40 dan alması ama niye ucuz aldı onu da bilemiyorum oda soru işareti 1.40 nere 770 tl nere arada çok fark var

    Ben 1.40 dan alanın yerinde olsam sermaye artırımına gerek yok borsa ya kote etir yüzde 10 hisseni 100 bin lotu burada sat bu değerle 770 tl den satsa 77 milyon tl eder bu herhalde hayatında hiç kazanamayacağı gelir olur bence hem borçlarını ödersin şirketin hem de sana yüksek miktarda en az 7 katı fazla gelir kazanırsın sermaye artırımına göre

    sonra hiç 10 yıl hiç iş almasan bile o kazanç idare eder bu şirketi de seni de az değil 77 milyon tl bu
    Son düzenleme : meteak; 28-09-2020 saat: 00:32.

  7. Günaydın, iyi kazançlar dilerim.

    Borsa ve SPK hangi mantıkla bu olan bitene onay veriyor çözmeye çalışıyorum deneme amaçlı.

    Şimdiki patron 1.40 TL den aldığında (Mayıs) hisse borsada 15 TL civarında. Marttan itibaren 5 den gelen bir yükseliş var. 1 milyon civarı bir para ile şirketi devralıyor.

    Temmuzda hisse geri alım planı onaylanmış. Geçmiş 6 ayın ortalaması baz alındığı için 8.05 TL uygun bulunmuş. Ama o sırada piyasada ki 16 civarı 😁 Yeni hissedar 2 küsur milyon ayırıyor bu iş için ama herkesin tahmin edeceği üzere kimse satmıyor. Elden çıkan 0 değildir belki ama hiç nispetinde.

    Şimdi burda ki oransal durum;
    1 lira sermayeli firma 8.05 borsa değerinde.

    1 e 8 gibi kaba bir kabul. Şirketin işi kârı , gücü vs bunlar değil düşünülen. Piyasa buna ne değer vermiş. Hımmm çekilmiş şöyle bi🙂 (benim anladığım ! )

    Yeni hissedar; -piyasa değerini ben sallamam işe bakarım gerçekler acıdır koçum mu, dedi naptı acaba? -senin 1 lira yatırdığına 1.40 verdim hadi uzat elini ortakk, --şakk, dedi anlaştılar herhalde 😎

    Otorite kurumlar ise değişen pozisyonları onaylarken sanki bu rakamları hiç görmeyip ben piyasaya bakarım demiş. Ben öyle anlıyorum. Yeni ortak 9 lira daha koyacak ( Rüçhanın tamamını öderse kabulünden) 10.4 yeni patrondan çıkan bedel.

    10 katı gibi...8.05 di SPK nın kabul ettiği fiyat. Yeni sermaye koyduk abi, şirketi büyüttük hesabına... 8x10 = 80 TL yeni fiyatımız.

    Tabi yeni sermayeden gelen para yarıya yakını borca gidecek. 4.8 milyon. 1.40+4.8= 6.20 TL eski defterleri kapatma adına ...
    Yatırım olarak 3.7 milyon yeni şirkete, 500 de esas şirketin sermayesine. Yaklaşık 2 milyon liralık bir demirbaş el değiştirmesi var bu arada. Yeni şirketten esas şirkete ödenecek. Dolaylı olarak esas şirkete 2 milyon da ordan.

    Şu anki hisse güncel fiyatı üzerinden bölünme olursa 78.60 gibi bir borsa değeri çıkıyor. Yaklaşık 11 milyonla yeniden organize edilen şirketin piyasa değeri 777 milyon TL.

  8. spk bedelliyi onaylamamış

Sayfa 91/91 İlkİlk ... 4181899091

Yer İmleri

Yer İmleri

Gönderi Kuralları

  • Yeni konu açamazsınız
  • Konulara cevap yazamazsınız
  • Yazılara ek gönderemezsiniz
  • Yazılarınızı değiştiremezsiniz
  •