Sayfa 3546/7020 İlkİlk ... 254630463446349635363544354535463547354835563596364640464546 ... SonSon
Arama sonucu : 56156 madde; 28,361 - 28,368 arası.

Konu: Sanat Mozaik

1. “Ben hep 'Ya yapamazsam?' diye dusunurum. Sonra da hep,'Of, kahretsin, boyle dusunme,'diye dusunurum. Cunku bir seyi dusunmek o seyin gerceklesmesine yol acabilir. Bu, cok SIK olmuyor belki. Ama olmasindan korkuyorum. Hepimiz korkariz. Korkmadigini soyleyene inanmayin. Olabilir diye korkarlar aslinda. Sonra ben hep ' Bu kiz burada olmasaydi bu konuda kaygilanmazdim bile,' diye dusunurum. Sonra da sinirlenirim. Sanki benden bir sey bekleniyormus gibi gelir. Orada oyle beklentiyle yatmasa , meraklanmasa ve beni degerlendirir gibi olmasa, hic farkina varmam sanirim. Sonra neredeyse ofkelenirim. Oyle ofkelenirim ki , yapip yapamayacagima aldirmayi birakirim. Ona gununu gostermek istermisim gibi. 'Tamam o zaman, surtuk bunu sen istedin.' gibisinden. Sonrasinda her sey yolunda gider.'' David Foster Wallace, Igrenc Adamlarla Kisa Gorusmeler

“Sometimes it's like, I think, "Hey, what if I can't?' And then I think, "Oh, shit, don't think that," you know, 'cause thinking can make it happen. Not that it happens that often, but I get scared about it. We all do. Anybody tells you different is full of shit. You can tell 'em I said so. It's like, I always think, you know, "I wouldn't even be worried about it if she wasn't here." It's like she's expecting something. You know, that if she wasn't lying there, expecting it, wondering, like, evaluating, it wouldn't even occur to me. You know, and then I get kind of pissed off. I get so pissed off, I don't give a shit anymore, "Can l, or can I not?' I just want to show her up. You know, and then it's like, "All right. "You asked for it. "Here we go, bitch. Here we go!" What does today's woman want? That's the big one.”

2. “Hicbir zaman bir kadini gercekten tanimak istemedim. Hicbiriyle kalmak istemedim. Bir kadinin cekiciligini tutkulu bir iliski icin degil, bir erkekle uzun sureli bir iliskiye girmek icin evlilik gibi ornegin ya da en azindan birliktelik sonucta bir cesit huzur, sahiplik elde etmek icin kullandigimi dusunuyordum. Beni korkutan buydu grande amoureuse'un arkasina gizlenen, askta guvenlik arayan bir kucuk burjuva. Beni sana ceken sey, senin hep metres olarak kalman. Arzuyu ve yogunlugu devamli kiliyorsun. Butun ask savasindan kendini esit hissetmeyince cekiliyorsun. Ayrica, beni sana baglayan sey sana verebilecegim zevk degil. Duygusal olarak tatmin olmadigin zaman bunu reddediyorsun. Oysa sen her seye yatkinsin, her seye. Bunu hissediyorum. Yasama aciksin. Seni actim. Ilk kez kadinlari yasama, aska acma gucum oldugu icin uzgunum. Vucutla iletisime gecmeyi reddedip, tum varliga ulasmanin diger yollarini aradiginda seni oyle seviyorum ki. Zevke olan direnisimi kirmak icin her seyi yaptin. Evet, ilk basta bu gucu benden cekmene dayanamiyordum. Gucumu kaybediyormusum gibi geliyordu...” Anaïs Nin, Venus Ucgeni

“I never wanted to really know a woman. I never wanted to stay with one. My feeling was always that a woman used her charms not for the sake of a passionate relationship but to win from a man some durable relationship – marriage, for instance, or at least companionship – to win, finally, some kind of peace, possession. It was this that frightened me – the sense that behind the grande amoureuse lay concealed a little bourgeoise who wanted security in love. What attracts me to you is that you have remained the mistress. You maintain the fervor and the intensity. When you feel unequal to the great battle of love, you stay away. Another thing, it is not the pleasure I can give you which attaches you to me. You repudiate it when you are not emotionally satisfied. But you are capable of all things, of anything. I feel that. You are open to life. I opened you. For the first time I regret my power to open women to life, to love. How I love you when you refuse to communicate with the body, seeking other means to reach into the entire being. You did everything to break down my resistance to pleasure. Yes, at first, I could not bear this power you had to withdraw. It seemed to me that I was losing my power…”

3. "Seks gozyaslariyla, kahkahayla, sozcuklerle, vaatlerle, olaylarla, kiskanclikla, hasetle, korkunun, yabanci diyarlara yapilan yolculuklarin, yeni yuzlerin, romanlarin, oykulerin, duslerin, fantezilerin, muzigin, dansin, afyonun, sarabin heyecaniyla karismalidir. / Il sesso non prospera nella monotonia. Senza sentimento, invenzioni, stati d'animo non ci sono sorprese a letto. Il sesso deve essere innaffiato di lacrime, di risate, di parole, di promesse, di scenate, di gelosia, di tutte le spezie della paura, di viaggi all'estero, di facce nuove, di romanzi, di racconti, di sogni, di fantasia, di musica, di danza, di oppio, di vino. / Sex must be mixed with tears, laughter, words, promises, scenes, jealousy, envy, all the spices of fear, foreign travel, new faces, novels, stories, dreams, fantasies, music, dancing, opium, wine." Anaïs Nin, Venus Ucgeni / Delta of Venus / Il delta di Venere

4. Altitude Film Entertainment, Daniel Radcliffe'in basrolunu ustlendigi ve eski kiz arkadasi Nova'ya hala asik olan Miles'in Skizm ismindeki bir cetenin duzenledigi internet sitesi sayesinde insanlarin birbirleri ile dıvusmesini sahlayan bir platforma yanlislikla katilmasiyla hayatinin degismesini konu edinen Guns Akimbo'dan bir clip yayinladi.

5. Nicolas Cage’in basrolunde yer aldigi korku-gerilim turundeki Wally’s Wonderland filminden ilk gorsel geldi

6. Anthony Hopkins, Nick Cassavetes’in Cus and Mike filminde Mike Tyson’in antrenoru Cus D’Amato’yu canlandiracak.

Montieth Illingworth‘un Mike Tyson: Money, Myth, and Betrayal romanindan uyarlanacak filmin ilkbahar ve yaz aylarinda cekilmesi planlaniyor.

https://www.denofgeek.com/uk/movies/...a-cus-and-mike

7. HBO,16 Mart’ta ekrana gelecek, Elena Ferrante’nin Napoli Romanlari serisinden uyarlanan My Brilliant Friend’in 2. sezonundan yeni fragman yayinladi.

8. Italyan kasif Amerigo Vespucci'nin olum yildonumu (22 Subat 1512)

Sayfa 3546/7020 İlkİlk ... 254630463446349635363544354535463547354835563596364640464546 ... SonSon

Yer İmleri

Yer İmleri

Gönderi Kuralları

• Yeni konu açamazsınız
  • Konulara cevap yazamazsınız
  • Yazılara ek gönderemezsiniz
  • Yazılarınızı değiştiremezsiniz
  •