Sayfa 4770/7020 İlkİlk ... 377042704670472047604768476947704771477247804820487052705770 ... SonSon
Arama sonucu : 56156 madde; 38,153 - 38,160 arası.

Konu: Sanat Mozaik

1. Kanadali roman yazari Nelly Arcan’in olum yildonumu (24 Eylul 2009)

“Hayatimdaki butun erkekleri basim dizlerimin arasinda sevdim ben; bir larva olan annemi ve doyuma ulasan babami yansitmaktan igrendigimde, bir sesten ibaret oldugumu, kelimelerin ardinda gizlenen sey uzerinde on yillik bir gevezeliktense tirnaklarini gecirmenin daha fazla sey soyleyebilecegini, bu tirnaklarin biraktigi izlerin annesinin gogsunu isteyen cocugun doymazligina imrenecegi hicbir sey olmadigini kendisine gostermek icin dogrulmak istedigimde divanda hareketlenen bedenimi gormeyen psikanalistimi de ayni sekilde seviyorum; zaten ruyasinda beni bir banyoda ciplak gorerek, basi ellerinin arasinda uyuyup uyumadigini kim bilebilir benim hikayelerime biraz hayat katmak icin sessizce masturbasyon yapip yapmadigini kim bilebilir, iste asla ogrenemeyecegim bir sey bu, iste isitme hakkim olmayan sey; eger ogrenseydim ne olurdu, eger onu eli pantolonunun icindeyken yakalasaydim ve kamisini agzima alsaydim ne olurdu halimiz, agzimi yukaridan asagiya ve sagdan sola kamisinda gezdirseydim yasanacak ne kadar vaktimiz kalirdi, doyuma ulasmadan once, carpan yildirimla gelen kiyametten once ne kadar vaktimiz kalirdi, iste bunu da bilmiyorum, belki de her seye ragmen bu durum basimiza gelse daha iyi olurdu, aramizda hicbir sey gecmedigi icin ve annemle babamin banyo sahnesini tekrar oynayacak, sadece gozyaslarimin oldugu yere biraz hareket katacak oldugumuz icin olsem daha iyi olurdu; yuz yuze bakip asktan soz etsek, banyo suyunda birbirimize meydan okusak ve elimize geleni avuclasak daha iyi olurdu belki de, bir an icin musteri ve fahise, bir seans boyunca para odeyen erkek ve kendini sunan kadin olsaydik daha iyi olurdu, kitaplarim kapadigi ve kollarimda bir erkege donustugu zaman rollerin degismesi gerekirdi, ama bu hic gerceklesmeyecek, son bir kez daha soyluyorum ki gerceklesemez, cunku soz konusu olan bensem, hayat olumun penceresinden sorgulaniyorsa bu tur seyler meydana gelmez.” Fahise

“And its with my head between my knees that I've loved all the men in my life, that's how I love my psychoanalyst, who doesn't see my body fidgeting on the couch when I'm queasy from repeating my mother who worms and my father who comes, when I want to sit up and show him that I'm not just a voice and that a single thrust of my claws can say as much as ten years of chattering about what's hidden behind the words. that the marks they leave are no better than the rage of a child crying for its mother's breast, and besides, who knows whether he's sleeping with his head between his hands and dreaming of me naked in a bathroom, who knows whether he's not masturbating silently to add a bit of life to my narratives, it's something I'll never know, something I don't have the right to hear, and if I did know what would happen, what would occur if I surprised him with his hand wedged down his pants and took his cock in my mouth, how much time to live would there be left for us if I moved my mouth from bottom to top and right to left, how much time before he came, before the end of the world and lightning striking, well, I don't know that, either, and maybe it would be better if it did happen, after all, maybe I'm dying from nothing happening between us and the fact that we'll have to replay the scene of my parents in the bathroom, finally put actions where there were only my tears, maybe it would be better to face each other and talk about love, confront each other in bathwater and stroke what falls under our hands, it would be better if we could be client and whore for the space of a moment, for the length of a session be the one who pays and the woman who gives herself, the roles would have to change within the time it takes for him to close his books and become a man in my arms, but it will never happen, one last time, it can't happen since those things never occur when you're me, when you're calling out life from death's side”

2. David Fincher'in yonettigi, Jesse Eisenberg, Andrew Garfield ve Justin Timberlake'in barollerini paylastigi biyografi-drama Sosyal Ag (The Social Network) filmi 24 Eylul 2010 tarihinde vizyona girdi.

3. Amazon Prime, 30 Ekim’de ekrana gelecek, Nick Frost ve Simon Pegg’in basrollerini paylastigi ve kazara insanligin sonunu getirecek bir komployu ortaya cikartan hayalet avcisi bir cetenin maceralarini anlatan Truth Seekers dizisinden yeni fragman yayinladi.

4. Netflix, 1950'lerde Kentucky'deki bir yetimhanede, muthis bir satranc yetenegi oldugunu fark eden kucuk bir kizin hikayesine odaklanan dizisi The Queen’s Gambit’in yeni posterini ve yeni fragmanini yayinladi.

5. Hulu, korku dizisi Helstrom’in fragmanini yayinladi.

6. Netflix, Father of The Bride Part 3 (ish)fragmanini yayinladi.

7. Hulu, Clive Barker'in ayni isimli romanindan uyarlanan, uzay ve zaman ogelerinin birbirine girdigi uc farkli hikayeyi anlatan korku filmi Books of Blood'tan fragman yayinladi.

8. HBO, Nicole Kidman ve Hugh Grant’li dizisi The Undoing’den yeni fragman yayinlandi.

Sayfa 4770/7020 İlkİlk ... 377042704670472047604768476947704771477247804820487052705770 ... SonSon

Yer İmleri

Yer İmleri

Gönderi Kuralları

• Yeni konu açamazsınız
  • Konulara cevap yazamazsınız
  • Yazılara ek gönderemezsiniz
  • Yazılarınızı değiştiremezsiniz
  •