Special Days Image
Sayfa 3430/7020 İlkİlk ... 243029303330338034203428342934303431343234403480353039304430 ... SonSon
Arama sonucu : 56156 madde; 27,433 - 27,440 arası.

Konu: Sanat Mozaik

  1. Japon sair Toyo Shibata'nin olum yildonumu (20 Ocak 2013)

    Demlikten
    Dokulen
    Sicak su
    Nazik
    Sozcuklere benzer

    Benim
    Kup seker kalbim
    Fincanda
    Nazikce
    Eriyip gider



    Pouring
    From the cup
    Are like
    Kind words

    My
    Sugar cube heart
    Melts
    Gently
    In my mug




    Olmeyi dusundum
    Dusundum bunu
    Defalarca
    Ama ben siir yazmaya basladim
    Ve yureklendirildim pek cok kisi tarafindan

    Artik
    Sizlanmayacagim

    Doksan sekizimde bile
    Asik oluyorum
    Hayal kuruyorum
    istiyorum, cikmayi bulutlarin ustune



    You know,I've thought
    So many times
    That I wanted to die
    But I started writing poetry
    And have been encouraged by so many people

    So now 
    I won't complain anymore  

    Even at 98
    I love
    And I dream
    I want to ride on a cloud.

  2. “Icimi titreten, bana guc veren bu ani mutluluk dalgasi nedir? Sizden ozur dilerim sevgililerim... anlamamistim... bilemiyordum. Sizi kabullenmek ne kadar dogru bir sey, sizi sevmek ne kadar basit. Luisa kendimi oyle ozgur hissediyorum ki: her sey iyi gorunuyor, her seyin bir anlami var, her sey gercek. Kendimi anlatabilmeyi ne cok isterdim... ama yapamiyorum. Iste her sey basa donuyor, her sey yine karmasik, ama bu karmasa 'ben'im! 'ben', benim olmak istedigim degil ve artik korkmuyorum. Gercegi soylemekten, bilmedigimi, aradigimi henuz bulamadigimi soylemekten. Yalnizca bu sekilde canli oldugumu hissediyorum. Ve sadik gozlerine utanc duymadan bakabiliyorum. Bir senliktir hayat, birlikte yasayalim! Luisa sana baska ne diyecegimi bilmiyorum, ne sana, ne de digerlerine. Mumkunse beni oldugum gibi kabullen, birbirimizi bulmaya calismanin tek yolu bu.”



    “Ma che cos'è questo lampo di felicità che mi fa tremare e mi ridà forza, vita? Vi domando scusa dolcissime creature, non avevo capito, non sapevo... com'è giusto accettarvi, amarvi... e com'è semplice. Luisa, mi sento come liberato: tutto mi sembra buono, tutto ha un senso, tutto è vero. Ah, come vorrei sapermi spiegare... ma non so dire. Ecco, tutto ritorna come prima, tutto è di nuovo confuso, ma questa confusione sono io!... io come sono, non come vorrei essere e non mi fa più paura. Dire la verità: quello che non so, che cerco, che non ho ancora trovato. Solo così mi sento vivo e posso guardare i tuoi occhi fedeli senza vergogna. È una festa la vita, viviamola insieme. Non so dirti altro Luisa, né a te né agli altri. Accettami così come sono se puoi, è l'unico modo per tentare di trovarci.”



  3. "Hayat sihir ve makarnanin birlesimidir. / La vita è una combinazione di pasta e magia. / Life is a combination of magic and pasta." Federico Fellini

  4. Apple TV+, 6 Mart’ta ta izleyici ile bulusacak olan, Steven Spielberg’un yaraticisi oldugu ayni isimli antoloji dizisinin yeniden cevrimi olan Amazing Stories’ten ilk gorsel yayinladi.


  5. Apple TV+, Chris Evans’in basrolunde yer aldigi dizisi Defending Jacob'dan ilk gorselleri yayinladi.




  6. Italyan ressam Jacopo Avanzi'nin olum yildonumu (21 Ocak 1416)

    Liberazione dei Compagni di San Giacomo, Affreschi- 1374 (Basilica di Sant'Antonio, Padova,)




    Una battaglia antica nella sala dell Imperatore, unknown date


  7. Italyan ressam Antonio Molinari'nin dogum yildonumu (21 Ocak 1655)

    David e Abigail (David and Abigail, unknown date)




    Il testamento di Catone Uticense, unknown date


  8. Hollandali ressam Adriaen van der Werff'in dogum yildonumu (21 Ocak 1659)

    Shepherd and Shepherdess, 1689




    The Judgement of Paris, 1716


Sayfa 3430/7020 İlkİlk ... 243029303330338034203428342934303431343234403480353039304430 ... SonSon

Yer İmleri

Yer İmleri

Gönderi Kuralları

  • Yeni konu açamazsınız
  • Konulara cevap yazamazsınız
  • Yazılara ek gönderemezsiniz
  • Yazılarınızı değiştiremezsiniz
  •