Sayfa 78/314 İlkİlk ... 2868767778798088128178 ... SonSon
Arama sonucu : 2510 madde; 617 - 624 arası.

Konu: MZHLD Mazhar Zorlu Holding

  1. Kemal,

    Yazmayı unuttum da Kardeşim, sana gün kurusu Kayısı getirdim kanka. Şu Vakıfbankı hallet göndereceğim. Yoksa göndermem ona göre...

    Hıııı

  2. Güçbirliği Holding, Basmane Projesi ile ilgili Belediyeye karşı her türlü yasal hakkın sonuna kadar aranacağını bildirdi
    20.10.2017, 13:30:10

    Güçbirliği Holding, Basmane Projesi ile ilgili Belediyeye karşı
    her türlü yasal hakkın sonuna kadar aranacağını bildirdi.
    Holding'den İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Aziz Kocaoğlu'nun
    Basmane Projesi ile ilgili yaptığı değerlendirmelere ilişkin bir
    açıklama yaptı.
    Holding'in açıklaması şu şekilde:
    "Açıklama iyi niyetten ve gerçeklikten uzaktır. Şirketimiz "o
    adamlar" diyerek hafife alınacak konumda değildir. Bu ifade Sn.
    Başkan'a yakışmamaktadır.
    Kamu arazileri her hangi birinin tasarrufu ile birilerine
    verilebilen araziler değildir. Bu arazi Belediye tarafından 2886
    sayılı Devlet İhale Kanunu şartları gözetilerek kamuya açık ihale
    sureti ile Kat Karşılığı İnşaat Sözleşmesi niteliğinde
    projelendirilmiştir. Her hangi bir Belediye Başkan'nın bireysel
    tasarrufu söz konusu değildir ki işlem "vermek vermemek" sığlığında
    değerlendirilebilsin.
    Sayın Başkan "adamları ben iflas ettirmedim" ifadesi ile projenin
    gerçekleşememesindeki belirleyici sorumluluğun Belediye'de olduğu
    gerçeğini örtmek istemektedir. ŞİRKETİMİZ İFLAS ETMEMİŞTİR, AYAKTADIR.
    BU İFADE İLE TİCARİ İTİBARIMIZA SALDIRI OLMUŞTUR, TAZMİNAT HAKKIMIZ
    SAKLIDIR. PROJENİN GERÇEKLEŞMEME SEBEBİ BELEDİYE'NİN BELİRLENEN İHALE
    KOŞULLARINA UYGUN OLARAK İMAR PLANI YAPIP SONUÇLANDIRAMAMASIDIR. PİLOT
    FİRMAMIZ İHALE KOŞULLARINA UYGUN OLARAK NAKİT ÖDEME, ÇOK KATLI OTOPARK
    İNŞASI, TEMEL HARCAMALARI VB. NEDENİYLE İMAR PLANI İPTALİ DAVASI
    SONUCU İNŞAAT DURDURULANA KADAR 40 MİLYON$'A YAKIN HARCAMA
    GERÇEKLEŞTİRMİŞ BULUNMAKTADIR. PROJENİN GERÇEKLEŞTİRİLEMEMESİNİN TEK
    SORUMLUSU İZMİR BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIĞI'DIR. Belediyeye karşı
    her türlü yasal hakkımız sonuna kadar aranacaktır.
    Yani, inşaatın yapılamaması Şirketin aczi veya kötü niyetinden
    değil, Belediye'nin imar planlarını uygun yapmamasından
    kaynaklanmaktadır. Ve halen kesinleşmiş bir imar planı
    bulunmamaktadır. İlgili dosya izmir 5. İdare mahkemesi'nin…dosyasıdır.
    Sn. Başkanın "kamunun, belediyenin ve İzmirlinin hakkı
    yenilmiştir" yönündeki açıklaması da gerçek dışı ve talihsiz bir
    açıklamadır. Sn Başkan'da çok iyi bilmektedir ki ihalede firmamız
    İzmirlilik bilinci ile Kamunun ve İzmirli'nin hakkını gözeterek en
    yakın yarışmacı firma tekliflerinin çok üzerinde teklif vererek
    ihaleyi kazanmıştır. Projedeki Belediye payının yükseltilmesi Sn.
    Başkanın kişisel çabası ile değil imar planını iptal eden Mahkeme
    kararındaki kamu yararı hususunu yerine getirmek ve sorunun bir an
    önce çözüme kavuşturulmasını sağlamak adına taraflarının mutabakatı
    ile gerçekleştirilmiştir.
    Yapılan tüm fedakarlıklar, gerçek İzmirlilik ruhu taşımamızın
    sonucudur.
    İmar durumu kesinleşmeden ihale yapılmış, Şirketimizle ilişki
    devam ederken TMSF'nin teamül dışı satışına muvafakat eden Sn.
    Başkan'dır. Bu kamu hukukunu savunmak mıdır? Üstelik satış izni
    verirken Meclis'ten karar alınmış mıdır?
    Şirketimizin ödemeleri 40 milyon$' a yakın ve belirli iken
    satışına muvafakat verilen arazi için Başkan'ın tabiri ile "ADAM"
    Belediye'ye bedel ödemiş midir?
    Tüm bu hususular ortada iken Sn. Başkan'ın delikanlı uslübu ile
    sorumluluğunu örtmeye çalışmasını yadırgamış olduğumuzu kamuoyu ile
    paylaşırız."

    Foreks Haber Merkezi ( [email protected] )
    http://www.foreks.com
    http://twitter.com/ForeksTurkey

    Merhaba Değerli Kardeşim,

    Ne çekmişsin be Kemalcim..;

    Çok eleştirdim, başkaları da az da olsa eleştirdi. Kimi zaman yol gösterdik, gösterdiğimizi sandık.., ancak, şimdi her şey daha iyi anlaşılıyor ve görünüyor kardeşim.

    Şu an kuyruğu yüzüyorsun belli ki kardeşim. Şimdiye kadarki sessiz kalmaların, daha önceki gazete demeçlerin hepsi yerinde ve zamanlıymış Kanka...

    Bomba belediyenin kucağında... Ya kucağında patlayacak, yada bu işi oturup çözecekler...

    Yürü be Kardeşim kim tutar seni!

    Şaka kardeşim yürüme...Oturarak daha fazla iş görür ve bağlarsın. Yürüyüşlerini sabah erken yap. Normal tempo ile. 10 bin adım diyorlar da, saçmalıyorlar. Sana 3-4 bin adım yeter. Ben 5 bin yürüyorum Kardeşim.

    Şu vakıfbankı hallet de Kanka, gerisi yavaş yavaş olur. Zaten Vakıfbank hepsinden bağımsız Kardeşim. Sen taksite bağla, paran olunca, tak diye masanın üstüne atarsın...

    Bu da şakaydı Kanka... Ödediğine inanıyorum da, Onu niye açıklamıyorsun bilemiyorum...

    Hadi kardeşim görüşmek dileği ile.

    Saygı ve hörmetler, büyük hisseli ortağım.



  3. LG-D855 cihazımdan hisse.net mobile app kullanarak gönderildi.



  4. LG-D855 cihazımdan hisse.net mobile app kullanarak gönderildi.

  5. Sn beyti emeklerin için tşkler


    hisse.net kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
    yasal uyarı, burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tafsiyeleri yatırım danışmanlıgı kapsamında degildir yorum ve tavsiyede bulunanların kişisel görüşlerine dayanmakta olup, zarar edebilirsiniz



  6. LG-D855 cihazımdan hisse.net mobile app kullanarak gönderildi.

  7. Teşekkürler Sayın Beyti.

    Az kaldı inşallah bekliyoruz bakalım. Ha bu arada trajikomik bir şekilde az dediğim bir iki yıl yani.

    Bir ara eski bir yorum vardı mynette miydi öyle bir yerde. Bizim hisseler 0,33 - 0,50arasında takılırken. Biri Eplas 7,00'den virman yapılır diyordu. O zaman hafifçe güldürmüştü. Şimdi bakıyorum bir de. Güçlüyüz umutluyuz. 7'den virman yapacak arkadaşı şu anda bulabileceğimizi sanmıyorum. 15'e çekmiştir ya da değeri.

    İşin şu boyutu da var. Hisseyi satınca büyük bir boşluğa düşeceğim. On küsür yıldır her gün bak, takip et, bazen sevin, bazen üzül.. Zor olacak alışmak.

    Kemal Zorlu iyi hoş lakin çok yavaş ilerliyor. Diğer vizyonu düşük patronar gibi değil ama. Sabredersek birlikte kazanacağız ama işte, sabır sınırlarını zorluyor yıllardır.

    Ha bir de yine site yorumlarında.. Mzhld 2 olduğunda dolandıracak küçük yatırımcı arıyorlar diyenler vardı. Bir bilseler hissenin içini. Biri de 10.000 lot ile tavan mı olur, yarın görürsünüz diyordu. %19,## vurmuştu yine.

    Bu hisse beni çok güldürdü. Allah daha fazlasını hepimize nasip etsin.

    Borular ihaleler fabrika, şimdilik dursun. Onlar sonraya yatırım. Şu anki fiyatı etkilemeyecek 100 milyon $ altı ihaleler. Ama ufak ufak birikerek şu ana olaylar çözüldükten sonra etkisini finansal tablolarda gösterecektir diye düşünüyorum. Ana olaylar çözülmeden onlara kimse bakmaz şu anda sanıyorum ki.

    Allah'a emanetsiniz hayırlı geceler dilerim.

    Yatırım tavsiyesi içermez. Sitedeki bütün yazılarım kişisel öznel görüştür ve aleyhimde kullanılamaz. Doğruluğu ispatlanmamıştır. Lütfen kimse kimsenin önerisi ile yatırım yapmasın ya da yaptığı yatırımdan vazgeçmesin.

  8. Fabrikamız ya full çalışıyor yada ışıklar açık kalmış

    SM-G900F cihazımdan hisse.net mobile app kullanarak gönderildi.

Sayfa 78/314 İlkİlk ... 2868767778798088128178 ... SonSon

Yer İmleri

Yer İmleri

Gönderi Kuralları

  • Yeni konu açamazsınız
  • Konulara cevap yazamazsınız
  • Yazılara ek gönderemezsiniz
  • Yazılarınızı değiştiremezsiniz
  •