yazılıma meraklı arkadaşlar için;
stop veya kar al fonksiyonunun ideal içindeki kodu aşağıdadır.
bundan esinlenerek sistem kodlarınıza benzer eklemeler yapabilirsiniz.
Kod:
public void StopVeyaKarFlatYuzde(object yuzdestopX, object yuzdekarX)
{
try
{
float yuzdestop = yuzdestopX.ToString()._ToFloat() / 100;
float karstop = yuzdekarX.ToString()._ToFloat() / 100;
float stopval = 0;
float karval = 0;
string sonyon = "";
for (int i = 0; i < Yon.Count; i++)
{
if (Yon[i] != "")
{
stopval = GrafikVerileri[i].Close;
karval = GrafikVerileri[i].Close;
sonyon = Yon[i];
}
else if (Yon[i] == "" && (sonyon == "A" || sonyon == "S"))
{
if (sonyon == "A")
{
stopval = Math.Max(stopval, GrafikVerileri[i].High);
if (yuzdestop > 0)
{
if (GrafikVerileri[i].Close < stopval * (1 - yuzdestop))
{
Yon[i] = "F";
sonyon = "";
}
}
if (karstop > 0)
{
if (GrafikVerileri[i].Close > karval * (1 + karstop))
{
Yon[i] = "F";
sonyon = "";
}
}
}
else if (sonyon == "S")
{
stopval = Math.Min(stopval, GrafikVerileri[i].Low);
if (yuzdestop > 0)
{
if (GrafikVerileri[i].Close > stopval * (1 + yuzdestop))
{
Yon[i] = "F";
sonyon = "";
}
}
if (karstop > 0)
{
if (GrafikVerileri[i].Close < karval * (1 - karstop))
{
Yon[i] = "F";
sonyon = "";
}
}
}
}
}
}
catch { }
}