https://t.co/jTpdEYT0Jv?amp=1
takas artıya geçti
https://t.co/jTpdEYT0Jv?amp=1
takas artıya geçti
yabancı boncuk bulmuş ğibi alıyor,
yazdıklarım asla yatırım tavsiyesi değildir,lütfen forumun ğirişindeki yazıyı okumadan foruma ğirmeyin.232/643
speği ahırdan uzak tutmak lazım,sütten keser bu inekleri
https://www.youtube.com/watch?v=BbyuporJhas
yazdıklarım asla yatırım tavsiyesi değildir,lütfen forumun ğirişindeki yazıyı okumadan foruma ğirmeyin.232/643
Eğer pandemi kaynaklı global bir satış dalgası gelirse bu uzun vadede hisseyi olumlu etkiler kısa vadede ise 18 deki gapi umarım doldurmak istemezler durum şuan müsait buna maşallah bizde panik gırla 18 den satan yabancı buradan niye satmasin ama bugün hisseyi tuttu nedense yoksa 19 altına yallah diyordu hisse yarın herkes tetikte olur şimdi nede güzel mal toplarlar alın bakalım size fırsat bakalım mal mı topluycaksiniz yoksa tuymenin derdine mi düşeceksiniz 19 üstü maliyetli 1 milyon dan fazla hisseyi ne yapacaksınız merak ediyorum
DUB-LX1 cihazımdan hisse.net mobile app kullanarak gönderildi.
Pınar gurubu ...Taze kuru..Yaprak süt uçup giderken penguen gıda peşine takilmisken sizin derdiniz ne herkes satsın bir-iki spektemi toplansın mal istiyorsun.Bi kerede kağıdına sahip çık be.0.90 PD/DD NİN hakkını ver.Bir babayiğit farkedip alirsaallari spekler içecek süt bulamaz.
|
|
2019 yılında Türkiye’nin toplam süt ürünleri ihracatının %19’unu gerçekleştiren Pınar Süt, yurtiçinde de ürünlerini 155 bin perakende satış noktasına ulaştırıyor.
Pınar Süt’ün İzmir, Eskişehir ve Şanlıurfa olmak üzere 3 fabrikasında faaliyetlerini sürdüren Şirket’in satış miktarı ihracat dahil 301 bin ton oldu. %11,9 büyüme oranıyla 2019 yılında 1,665 milyar TL ciro elde eden Pınar Süt, 203,1 milyon TL tutarında brüt kâr sağladı. Toplam 84,9 milyon TL FAVÖK elde eden Şirket’in net dönem kârı ise 34,7 milyon TL olarak gerçekleşti. 2019 yılında da yatırımlarını sürdüren Pınar Süt’ün gerçekleştirdiği sabit kıymet harcamalarının toplamı 14,5 milyon TL’ye ulaştı.
Pınar Süt, ihracatta özellikle yakın coğrafyada bölgesel güç olma hedefiyle faaliyetlerine devam ediyor. Şirket bu amaç doğrultusunda 2019’da Türkiye toplam süt ürünleri ihracatının%19’unu gerçekleştirdi (Endüstriyel süt tozu ve peynir altı suyu tozu hariç). Sektöründe küresel oyuncu olan Şirket, 27 ülkeye ihracat yapıyor ve bu ihracatının %60’ını Körfez ülkelerine gerçekleştiriyor. Pınar Süt’ün ana ihracat ülkeleri arasında Suudi Arabistan, Birleşik Arap Emirlikleri (BAE), Kuveyt ve Katar geliyor. Körfez Bölgesi dışında ise ağırlıkla Irak, KKTC, Azerbaycan ve ABD’ye ihracatı bulunuyor. Pınar Süt, 2019’da da sektördeki dinamikleri yakından takip etmek ve müşterileri ile bir araya gelebilmek amacıyla dünyanın en büyük yiyecek içecek fuarı 23. Gulfood Fuarı’na katıldı. Ayrıca Almanya’da Anuga Fuarı ve Kore’de Seul Food&Hotel Fuarı’na da katılım sağlanarak yeni pazarlara ve yeni bayi adaylarına yönelik görüşmeler yapıldı.
YENİ PAZARLAR
Pınar Süt, ihracatta yeni pazarlara yönelik adımlarını hızlandırıyor.
• Rusya’ya 2014’te aldığı ihracat izniyle bu alanda ilk Türk firmalarından biri olan Pınar Süt, bu ülkede 2019 yılında da aktif ihracat ve markalaşma çalışmalarına devam eden tek marka olarak öne çıkıyor. 2019 yılında bu pazara yönelik Limon Cheesecakeli, Mantarlı ve Çeşnili Labne lansmanları yapıldı.
• 2019 yılında ilk kez Seyşeller, Filistin ve Komor Adalarına ihracat gerçekleştirildi.
• Dijital medya uygulamaları ile Körfez Bölgesi, Irak, Azerbaycan, Rusya ve Kazakistan pazarlarında marka bilinirliği artırmaya yönelik iletişim faaliyetlerinde bulunuldu.
• Rusya, Irak, Kazakistan, Azerbaycan ve diğer önemli pazarlarda tadım ve tanıtım faaliyetleri ile tüketicilere marka ve ürünler hakkında bilgilendirme çalışmaları yapıldı. Tüketici promosyonları ile daha fazla hanede bulunurluk sağlandı.
yazdıklarım asla yatırım tavsiyesi değildir,lütfen forumun ğirişindeki yazıyı okumadan foruma ğirmeyin.232/643
Yer İmleri