Amerika'daki otomotiv işçileri grevi sadece Ford'a ait değilmiş, Nerdeyse bütün büyük üreticileri kapsıyor. Bize yarar mı acaba, üretimi buraya kaydırma açısından filan...
https://finance.yahoo.com/news/avera...065021196.html
Amerika'daki otomotiv işçileri grevi sadece Ford'a ait değilmiş, Nerdeyse bütün büyük üreticileri kapsıyor. Bize yarar mı acaba, üretimi buraya kaydırma açısından filan...
https://finance.yahoo.com/news/avera...065021196.html
Yazdıklarım yatırım tavsiyesi değildir.
Oradaki tek bir işçi yıllık maaşıyla burada binek otomobil fabrikası kurarsın.
Sayın Turalı, bende gecenlerde aynı şeyi dillendirmistim. Öncelikle Ford transit için : dünya üzerinde sadece Türkiye'de ve Usa da üretiliyor. Ford Otosan son donemde transit üretimini arttırmak için elektrik li ve fosil yakıtlı transitlerin üretim hatlarını ayırdı. Sonra üretim için bir deneyim gerekmiyor froto için. Yakın zamanda Ford motor Co dan , usa daki fabrikayi kapıyorum, transitleri Türkiye den alacam derse şaşırmam
Ek yatırım gerektirir bence.Abd ford unun yapacagı en iyi iş Avrupa operasyonlarını Ford otosan a baglamak olucak.Bu bağlama fabrikaları bağlamak.Abd den Avrupa yı anlayamıyorlar.
Oturacak ondan sonra bakıcak işine.
Türkiye den mal almak araç özellikle maliyeti yüksek olur özellikle taşıması gümrük vs si…
Bizim burası karsılamaz diye düşünüyorum…
Ytd
|
|
Kapitalizmin göbeğinde grev olayı da bir garip duruyor açıkçası. Aslında iflas tehlikesi çok yanlış değildir, şöyleki; abd de bir elektronik markete girin, teşhirdeki malların birini mesela dell marka, hp marka, kaldırın altına bakın %99'u abd dışında üretilmiştir, muhtemelen uzak doğu. Şimdi bunu otomotiv sektörüne uygulayamadılar, bu sebeple maliyetler çok yüksek, rekabet çoook fazla. Welhasılı kelam; dese ki ben fabrikaları dışarı taşıyacağım, biz coğrafik olarak çok uzağız. Böyle bir durumda muhtemelen ilk tercihleri meksika vs olur.
Syg.
Yer İmleri