Sayfa 736/809 İlkİlk ... 236636686726734735736737738746786 ... SonSon
Arama sonucu : 6471 madde; 5,881 - 5,888 arası.

Konu: FROTO - Ford Otosan

  1. https://www.eksiduyuru.com/mobil/duy...art-ureticiler

    Cevapların birinde yutup bağlantısı da var, ingilizce anlayan birisi o videoyu izleyip yorum yapabilirse o ne güzel bir insandır, o ne iyi bir insandır, o ne has bir fortçu insandır.

  2.  Alıntı Originally Posted by Oralet_Osman Yazıyı Oku
    https://www.eksiduyuru.com/mobil/duy...art-ureticiler

    Cevapların birinde yutup bağlantısı da var, ingilizce anlayan birisi o videoyu izleyip yorum yapabilirse o ne güzel bir insandır, o ne iyi bir insandır, o ne has bir fortçu insandır.
    https://x.com/alphanmanas/status/178...8zR8BW99R1jyoQ

    İşler bambaşka yerlere gidiyor,görünen o ki batı bu işte treni kaçırdı ve ciddi panik başladı.Bu saatten sonra dünya ticaretindeki kuralları hiçe sayıp çinden gelecek araçlara ya kota koyulmalı yada amerikanın yaptığı gibi yasak ve ağır ötesi tarifelerle girişler engellenmeli.Şimdi konunun bizi ilgilendiren kısmıda burada başlıyor.Biz ülke olarak çine karşı çok ciddi ticaret açığı veriyoruz,yani çine karşı zaten her alanda kaybetmişiz.Dolayısıyla daha fazla kaybedecek bir şeyimiz kalmadığı için direkt yapıştırırdık vahşi tarifeyi.Çin buna karşı hiç bir şey yapamadı bize zatende yapamaz çünkü yapmış yapacağını ticarette ezip geçmiş dengeleri.Bize karşıkKaybedecek şeyi olan çin.Amaaa iş Avrupaya gelince kazım ayağı bambaşka.Almanların en büyük otomotiv ihraç pazarı çin.Kritik element vs pek çok hammaddede göbekten bağımlılar.Hal böyle olunca tarife koyamadılar bu güne kadar,şimdi aylardır süren bir tarife soruşturması devam ediyor,kara kara düşünüyorlar tarife koysalar çin karşı adımlar atıp bunların sanayilerini ağır sıkıntıya sokacak,tedarik zincirleri patlayacak,alman vw zaten hızla batma noktasına gelecek vs vs vs vs..Yok tarife koymasalar yada caydırıcı koyamasalar durum ortada çin pazarlarını ele geçirecek.Tam bi bıyık sakal arasında kalma hali.Durum hızla vaziyet kötü kolla dötü noktasına ilerliyor.Filler tepişecek bakalım hiç bir marka çıkartamayıp batının araçlarını fason üreten ülkemiz bu işin çimeni olarak bakalım nasıl çiğnenecek.Millet boşuna panik yapmıyor,mahalle yanıyor.Bizler burada saç baş tararsak mazallah o..pu derler bize


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
    Cahillik mutluluktur!

  3. Bütün karamsarlar kaybetmeye mahkumdur.

  4. Sabahtan aksama her gün bunlar zaman zaman değişmekle beraber çin geliypr çin geliyor biz fasonuz diye veryansın ediyorlar.
    Biri gider biri gelir.
    Alma abi sat hisseyi o zaman madem risk var.
    Bu ülkenin üretip de Çin in üretmediği mal mı var?
    Herhangi bir ülkenin üretip de Çin in üretmediği mal mı var?
    Bir medeniyet unsurunun baskın olması için demokrasinin olması gerek.Demokrasi yoksa o ülke senin pazarını Batı için diyorum baskın hale getiremez.
    Hammaddeymiş.
    Abd ordusundaki pazulu herifleri balık tutsun diye beslemiyorlar.Gerekirse zorla hammaddeye Batı çöker çekil gözlü herifler de mal gibi seyreder.
    Neyse buraya girmeyi azaltayım.Kahvehane dayılarının korkuları burayı da sarmış.
    Ytd

  5. Şimdi bunları okuyan gelir yazar çin in eli armut mu toplucak diye.
    Abd dolarının gücü amerikan askeridir
    Amerikan ar ge sidir
    Amerikan patent sayısıdır.
    Neyse ne ya banane.Zaman her seyin ispatını yapar.

  6.  Alıntı Originally Posted by Oralet_Osman Yazıyı Oku
    https://www.eksiduyuru.com/mobil/duy...art-ureticiler

    Cevapların birinde yutup bağlantısı da var, ingilizce anlayan birisi o videoyu izleyip yorum yapabilirse o ne güzel bir insandır, o ne iyi bir insandır, o ne has bir fortçu insandır.
    anladığım kadarıyla;
    Tesla anın elektrik li araç stratejisi neden aldı başını gitti diye soruyor bizim ağa ya...yani Tesla elektriklide aldı gitti- ki kaç senelik çömez firma -siz hala nerdesiniz diye laf çakıyor
    bizim ki de sinirleniyor diyor ki ; bak öyle bilip bilmeden konuşma zaten canım sıkkınTürkiye de forum da karamsarlık almış gitmiş,bilanço daha gelmeden millet dökülüyor,hıyarın biri de teknik analiz ayağıyla mal çakıyornerden çıktı bu soru diyor..
    ama sordun söyleyeyim diyor:
    arabanın içinde bir sürü yazılım modülü var.. c control modül,body control modül,high speed modül vs...ve bunların herbirini ayrı bir yazılım firması yapıyor..bu modül sistemleri birbirine bağlı ama yazılımını yapanlar ayrı firmalar olduğu için bir konfederasyon gibi oluşumları var..bizim ağa bunlara öyle bir sinirlenmiş ki bunlara gevşek yazılım konfederasyonu diyor..sebebide mesela ford olarak herhangi bir modülde değişiklik yapmak istiyor..ama ilkönce ona gidecek o izin verecek,öbürü ondan sonra ben bakarım vs vs vs..
    şimdi konuşmanın başını vermediği için yine anladığım kadarıyla;Tesla bu işi tüm modüllerin yazılımını kendi yazarak çözdü..
    bizim ağa da diyor ki ;
    ulen bu yazılımın araç başı bana patladı rakam 500 dollars..
    Tesla kaç araç satıyor ben ve benim gibi dinazorlar kaç...hem burdan gol ye ,hem yazılım için 150 firmaya ayrı ayrı gebe kal bu da yetmiyormuş gibi Türkiye deki satışlar düşmüş
    yani diyor ki Osman ım ; bizim ivedi kendi yazılımımızı yazmamız lazım..
    anladığım bu ..
    tabii doğrusunu uzunvade87 arkadaşımız anlatır...
    avrupa daki bayii fiyat listesi konusunda nasıl aydınlattı bizleri

  7.  Alıntı Originally Posted by Serkalgo Yazıyı Oku
    https://x.com/alphanmanas/status/178...8zR8BW99R1jyoQ

    İşler bambaşka yerlere gidiyor,görünen o ki batı bu işte treni kaçırdı ve ciddi panik başladı.Bu saatten sonra dünya ticaretindeki kuralları hiçe sayıp çinden gelecek araçlara ya kota koyulmalı yada amerikanın yaptığı gibi yasak ve ağır ötesi tarifelerle girişler engellenmeli.Şimdi konunun bizi ilgilendiren kısmıda burada başlıyor.Biz ülke olarak çine karşı çok ciddi ticaret açığı veriyoruz,yani çine karşı zaten her alanda kaybetmişiz.Dolayısıyla daha fazla kaybedecek bir şeyimiz kalmadığı için direkt yapıştırırdık vahşi tarifeyi.Çin buna karşı hiç bir şey yapamadı bize zatende yapamaz çünkü yapmış yapacağını ticarette ezip geçmiş dengeleri.Bize karşıkKaybedecek şeyi olan çin.Amaaa iş Avrupaya gelince kazım ayağı bambaşka.Almanların en büyük otomotiv ihraç pazarı çin.Kritik element vs pek çok hammaddede göbekten bağımlılar.Hal böyle olunca tarife koyamadılar bu güne kadar,şimdi aylardır süren bir tarife soruşturması devam ediyor,kara kara düşünüyorlar tarife koysalar çin karşı adımlar atıp bunların sanayilerini ağır sıkıntıya sokacak,tedarik zincirleri patlayacak,alman vw zaten hızla batma noktasına gelecek vs vs vs vs..Yok tarife koymasalar yada caydırıcı koyamasalar durum ortada çin pazarlarını ele geçirecek.Tam bi bıyık sakal arasında kalma hali.Durum hızla vaziyet kötü kolla dötü noktasına ilerliyor.Filler tepişecek bakalım hiç bir marka çıkartamayıp batının araçlarını fason üreten ülkemiz bu işin çimeni olarak bakalım nasıl çiğnenecek.Millet boşuna panik yapmıyor,mahalle yanıyor.Bizler burada saç baş tararsak mazallah o..pu derler bize


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
    güzel kardeşim
    ordaki bahsettiği video bu dediklerinle alakalı değil..ford Ceo suna tesla elektriklide nasıl bu kadar aldı başını gitti diyor..dediklerin doğru o ayrı..

  8.  Alıntı Originally Posted by gürselbb Yazıyı Oku
    anladığım kadarıyla;
    Tesla anın elektrik li araç stratejisi neden aldı başını gitti diye soruyor bizim ağa ya...yani Tesla elektriklide aldı gitti- ki kaç senelik çömez firma -siz hala nerdesiniz diye laf çakıyor
    bizim ki de sinirleniyor diyor ki ; bak öyle bilip bilmeden konuşma zaten canım sıkkınTürkiye de forum da karamsarlık almış gitmiş,bilanço daha gelmeden millet dökülüyor,hıyarın biri de teknik analiz ayağıyla mal çakıyornerden çıktı bu soru diyor..
    ama sordun söyleyeyim diyor:
    arabanın içinde bir sürü yazılım modülü var.. c control modül,body control modül,high speed modül vs...ve bunların herbirini ayrı bir yazılım firması yapıyor..bu modül sistemleri birbirine bağlı ama yazılımını yapanlar ayrı firmalar olduğu için bir konfederasyon gibi oluşumları var..bizim ağa bunlara öyle bir sinirlenmiş ki bunlara gevşek yazılım konfederasyonu diyor..sebebide mesela ford olarak herhangi bir modülde değişiklik yapmak istiyor..ama ilkönce ona gidecek o izin verecek,öbürü ondan sonra ben bakarım vs vs vs..
    şimdi konuşmanın başını vermediği için yine anladığım kadarıyla;Tesla bu işi tüm modüllerin yazılımını kendi yazarak çözdü..
    bizim ağa da diyor ki ;
    ulen bu yazılımın araç başı bana patladı rakam 500 dollars..
    Tesla kaç araç satıyor ben ve benim gibi dinazorlar kaç...hem burdan gol ye ,hem yazılım için 150 firmaya ayrı ayrı gebe kal bu da yetmiyormuş gibi Türkiye deki satışlar düşmüş
    yani diyor ki Osman ım ; bizim ivedi kendi yazılımımızı yazmamız lazım..
    anladığım bu ..
    tabii doğrusunu uzunvade87 arkadaşımız anlatır...
    avrupa daki bayii fiyat listesi konusunda nasıl aydınlattı bizleri
    İnternete tıklıyorsun buluyorsun abi biraz gayret lütfen😀

Sayfa 736/809 İlkİlk ... 236636686726734735736737738746786 ... SonSon

Yer İmleri

Yer İmleri

Gönderi Kuralları

  • Yeni konu açamazsınız
  • Konulara cevap yazamazsınız
  • Yazılara ek gönderemezsiniz
  • Yazılarınızı değiştiremezsiniz
  •