Arama:

Tip: Posts; Üye: yusuf7666

Sayfa 1/11 1 2 3 4

Arama: Arama işlemi 0.01 saniyede gerçekleşti.

  1. Cevaplar
    5,933
    İzlenme
    707,521

    Beni İran meselesi korkuttu 2015 de 9 liradan...

    Beni İran meselesi korkuttu
    2015 de 9 liradan satmayan salalaklardanım Bi daha 2.50 düşerse kıriz geçirirdim kısmetim yokmuş ocakta sattım nasip diyelim birazda salaklık..

    ATU-L21 cihazımdan...
  2. Cevaplar
    5,933
    İzlenme
    707,521

    1ay daha hissede kalsaymışım parayı koymaya cuval...

    1ay daha hissede kalsaymışım parayı koymaya cuval lazımmış 8.50.14.00 lira 3dolar zirvesine gidecek 2015 zirvesi

    ATU-L21 cihazımdan hisse.net mobile app kullanarak gönderildi.
  3. Cevaplar
    7,806
    İzlenme
    1,199,765

    Arkadaşlar hesap yapmış burda kötülemeyelim her...

    Arkadaşlar hesap yapmış burda kötülemeyelim her mal eşya değerini bulur.. Sabrı olan yedek akcesi alan kazanacak.. 2liradan dört olmuş kazan dırmış defder değerine gider düşebilirde..

    ATU-L21...
  4. Cevaplar
    5,933
    İzlenme
    707,521

    Ertan bey ayıp oluyo adamı sıkma öngörüsü yanlış...

    Ertan bey ayıp oluyo adamı sıkma öngörüsü yanlış olabilir
    Bey efendi adamı zorlama herkes hayrını görsün... Elinde olan.

    ATU-L21 cihazımdan hisse.net mobile app kullanarak gönderildi.
  5. Cevaplar
    5,933
    İzlenme
    707,521

    Hayrını görün biz senelerce bekledik... [emoji19]...

    Hayrını görün biz senelerce bekledik... [emoji19]

    ATU-L21 cihazımdan hisse.net mobile app kullanarak gönderildi.
  6. Cevaplar
    5,933
    İzlenme
    707,521

    Hayırlı olsun Birazda ha bekleseydin güzel...

    Hayırlı olsun
    Birazda ha bekleseydin güzel haberler geldi
    Gubreyi buralarda bırakmazlar
    8.50 korktum sattım İran muhabbetine..önü acık hissenin İran savaş ABD takılmıyo artık..

    ATU-L21...
  7. Cevaplar
    689
    İzlenme
    73,323

    Şanpiyon yeni hesap turgg de ilk mesaj yazıyo...

    Şanpiyon yeni hesap turgg de ilk mesaj yazıyo bizi düşünüyo
    Vay arkadaş soğolsun..

    ATU-L21 cihazımdan hisse.net mobile app kullanarak gönderildi.
  8. Cevaplar
    4,946
    İzlenme
    953,354

    Burayı okuyan bedelliye katılmaz... ATU-L21...

    Burayı okuyan bedelliye katılmaz...

    ATU-L21 cihazımdan hisse.net mobile app kullanarak gönderildi.
  9. Cevaplar
    5,933
    İzlenme
    707,521

    Satmasaydın iyi idi ben bu haberleri cok bekledim...

    Satmasaydın iyi idi ben bu haberleri cok bekledim kısmet değilmiş maden şirketi kurmuşlar para basarlar huzur payı diye yerler.
    Hayırlısı hakkımızda

    ATU-L21 cihazımdan hisse.net mobile app...
  10. Cevaplar
    5,933
    İzlenme
    707,521

    7sene bekledik İran olayı sattık nasip...

    7sene bekledik İran olayı sattık nasip değilmiş... O MÜDÜRLERİ ALLAH BİLDİĞİ GİBİ YAPSIN...

    ATU-L21 cihazımdan hisse.net mobile app kullanarak gönderildi.
  11. Cevaplar
    5,933
    İzlenme
    707,521

    İran ABD şavaşıyo nükleer tahütlere uymayacağız...

    İran ABD şavaşıyo nükleer tahütlere uymayacağız diyo gubre düşmüyo
    Akıllara zarar bidurum var benden alan da cok kazansın Bi daha bulaşmam filmin sonunu bekleyemedik dolar bazında %50zararla...
  12. Cevaplar
    5,933
    İzlenme
    707,521

    850benim hisseleri aldılar benim macera bitti...

    850benim hisseleri aldılar benim macera bitti gübrede

    ATU-L21 cihazımdan hisse.net mobile app kullanarak gönderildi.
  13. Cevaplar
    5,933
    İzlenme
    707,521

    [emoji122][emoji122][emoji122][emoji122][emoji122]...

    [emoji122][emoji122][emoji122][emoji122][emoji122]

    ATU-L21 cihazımdan hisse.net mobile app kullanarak gönderildi.
  14. Cevaplar
    5,933
    İzlenme
    707,521

    Eski ortak Bi beklenti var buraya kadar geldi ...

    Eski ortak Bi beklenti var buraya kadar geldi fosfat olabilir Altın madeni şirket kurabilirler şirketin birmilyar borcu var bu şirket Razi çalışsa Türkiye tarafı iyi yönetilse sorun yaratmaz...
  15. Cevaplar
    5,933
    İzlenme
    707,521

    Gübretaş Nbulkgas Deniz İşletmeciliği’ndeki...

    Gübretaş Nbulkgas Deniz İşletmeciliği’ndeki paylarının tamamını satmak için ihaleye çıkacak.*Şirket satılır Altın madeni şirketi kurulur gelsin paralar gübreyide çiftçiye bedava versinler
    Birazda...
  16. Cevaplar
    5,933
    İzlenme
    707,521

    Ne karı 2015 de gübre deki paramız üç küsür dolar...

    Ne karı 2015 de gübre deki paramız üç küsür dolar alıyordu şimdi... Hesapla kardamıyız sence. Tarım krediye yeni Bi denetleme düzeni gelicek yakında şeffaf hesab verilebilir müdürler yiyip yatıp...
  17. Cevaplar
    5,933
    İzlenme
    707,521

    Hayırlı olsun... ATU-L21 cihazımdan Tapatalk...

    Hayırlı olsun...

    ATU-L21 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  18. Cevaplar
    5,933
    İzlenme
    707,521

    Gülegüle harca..... Kimseye akıl vermeyin...

    Gülegüle harca.....
    Kimseye akıl vermeyin
    Atıyorum bir ihtimal 10tl oldu buradan sizi dinleyen sattı size ellitane KÜFRsayar.
    Varsa hisseniz satın Allah bereket versin deyin bakın yeni hisselere. ...
  19. Cevaplar
    5,933
    İzlenme
    707,521

    Kimse kalmadı demir baş ben varım ATU-L21...

    Kimse kalmadı demir baş ben varım

    ATU-L21 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  20. Cevaplar
    5,933
    İzlenme
    707,521

    Toplasan beş kişi yokuz birbirimize tahammül...

    Toplasan beş kişi yokuz birbirimize tahammül edemiyoruz. Paylaşın bende okuyorum hektaş İn fiyatına gelince satarım....

    ATU-L21 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  21. Cevaplar
    5,933
    İzlenme
    707,521

    Müdüre yazın Reisi bakanı etiketleyin ben öyle...

    Müdüre yazın Reisi bakanı etiketleyin ben öyle yapıyorum işe yaramıyor ama :belki..bişey olur

    ATU-L21 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  22. Cevaplar
    5,933
    İzlenme
    707,521

    Razi in ne kadar önemli olduğunu bilmiyorsunuz...

    Razi in ne kadar önemli olduğunu bilmiyorsunuz üre fiyatları cıktığında senelik 6.7 yüzmilyon para geliyor temettüyle Raziyi satmazlar....

    ATU-L21 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  23. Cevaplar
    5,933
    İzlenme
    707,521

    Borcları cevirirler 500 milyonla... ATU-L21...

    Borcları cevirirler 500 milyonla...

    ATU-L21 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  24. Cevaplar
    5,933
    İzlenme
    707,521

    Abilerim müdürü sıkıştırıp beni engelledi yeni...

    Abilerim müdürü sıkıştırıp beni engelledi yeni hesabdan devamhttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20190713/4e6f8f92a0669a35dd3a45123fd7fd43.jpg

    ATU-L21 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  25. Cevaplar
    5,933
    İzlenme
    707,521

    Bu müdürler feto culardan daha cok zarar verdi...

    Bu müdürler feto culardan daha cok zarar verdi Reise.. Seçimler de düşünüyordum yok elim gitmez

    ATU-L21 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Arama sonucu : 254 madde; 1 - 25 arası.
Sayfa 1/11 1 2 3 4