Alıntı Originally Posted by matador38 Yazıyı Oku
FLat olması işimi görür. hatalı işlem döngüsünü engellemek amaçlı.

bende şu vardı. belki birilerinin işine yarar.
var ViopHesap = Sistem.ViopHesapOku();
if (ViopHesap != null)
{
var Gerceklesen = ViopHesap.GerceklesenEmirler;
if (Gerceklesen.Count > 300)
Sistem.RobotStop();
}
gün içi manuel ve sistem dahil toplam 300 işlem sonrasında robotların döngüsü duruyor. Yani yok,sanal,gerçek kısmı yok a geçiyor.

Kod:
var V = Sistem.GrafikVerileri ;

var C = Sistem.GrafikFiyatOku(V, "Kapanis" ) ;

var sist1 = Sistem.SistemGetir("sistemim",Sistem.Sembol,Sistem.Periyot);

 

var OrjinalPozisyonList = Sistem.Liste(0);

var Yon = "";

var sayi =0;
var islemsayi = Sistem.Liste(0);
var gunislem  = Sistem.Liste(0);

for (int i = 0; i < V.Count; i++)

{

    if (sist1.Yon[i] == "A")

        Yon = "A";

    else if (sist1.Yon[i] == "S")

        Yon = "S";

    else if (sist1.Yon[i] == "F")

        Yon = "F";

 

    if (Yon == "A")

        OrjinalPozisyonList[i] = 1;

    else if (Yon == "S")

        OrjinalPozisyonList[i] = -1;

    else if (Yon == "F")

        OrjinalPozisyonList[i] = 0;


if ( sist1.Yon[i]=="A" )
sayi++;

else if ( sist1.Yon[i]=="S"  )
sayi++;

else if ( sist1.Yon[i]=="F"  )
sayi++;




islemsayi[i]=sayi;


}

 

for (int i = 1; i < V.Count; i++)

{
if ( V[i].Date.Day == V[i-1].Date.Day)

gunislem[i] =gunislem[i-1] + islemsayi[i] - islemsayi[i-1];
else
gunislem[i]=0;


}


var SonYon = "";


for (int i = 1; i < V.Count; i++)

{

    

    if ( gunislem[i] >=4  )

    {

        if (SonYon != "F")

        {

            Sistem.Yon[i] = "F";

            SonYon = Sistem.Yon[i];

        }

    }

    else

    {

        if (SonYon != "A" && OrjinalPozisyonList[i] == 1)

        {

            Sistem.Yon[i] = "A";

            SonYon = Sistem.Yon[i];

        }

        if (SonYon != "S" && OrjinalPozisyonList[i] == -1)

        {

            Sistem.Yon[i] = "S";

            SonYon = Sistem.Yon[i];

        }

        if (SonYon != "F" && OrjinalPozisyonList[i] == 0)

        {

            Sistem.Yon[i] = "F";

            SonYon = Sistem.Yon[i];

        }

    }

}


Sistem.Cizgiler[0].Deger = gunislem;
SistemGetir kullandim. işinizi görür sanirim,gerekli ayarlamalari yaparsiniz. test ediniz.