Alıntı Originally Posted by Sezai KILIÇ Yazıyı Oku
Selam.
Başına gelen yoktur. Ödenmemiş borcu olanların başına gelir bu durum.
Kredi kartı ile abone olunulur, PITE (AKDE) lisansı alınmaz, sonra bu lisansın da eklenmesi talebi gelir, lisans açılır, söz konusu lisans eklenir ve ek fatura kesilir.
O ek fatura ödenmeyince bu sms/mail bilgilendirmeleri yapılır.

Cevap beklediğiniz yönetim Hisse.Net yönetimi ise, bir fikirleri yoktur sanırım.
İDEAL Yönetimi ise 0212 385 35 35 ten ulaşabilirsiniz.

İyi çalışmalar
Geçen sene böyle bir hizmet aldım hatırlıyorum, ancak bana bu şekilde bilgilendirme yapılmadığını biliyorum. 1 sene sonra bilgilendirme yapılıyor. Bir çok terminal kullandım, başıma ilk defa böyle bir şey geldi, bunu merak ettim. Bir çok ek hizmette aldım sonradan. Ancak hiç bir şekilde ödeme yapmadan hizmet verilmedi. Bilgilendirme konusu yanlış.
2018 ağustos ayından bahsediliyor, ancak bana 11 ay sonra bilgilendirme mesajı geliyor.