Sayfa 547/774 İlkİlk ... 47447497537545546547548549557597647 ... SonSon
Arama sonucu : 6189 madde; 4,369 - 4,376 arası.

Konu: Referandumda Neden EVET

  1. Türkiye, kazığın her türlüsünü ayrı ayrı deneyimleyebilmek için mükemmel bir yer. Burada yetişen biri dünyanın başka bir yanında sıkıntı yaşamaz.
    Re-twittlediklerim katıldığım anlamına gelmez!

  2. Türkiye, kazığın her türlüsünü ayrı ayrı deneyimleyebilmek için mükemmel bir yer. Burada yetişen biri dünyanın başka bir yanında sıkıntı yaşamaz.
    Re-twittlediklerim katıldığım anlamına gelmez!

  3. Türkiye, kazığın her türlüsünü ayrı ayrı deneyimleyebilmek için mükemmel bir yer. Burada yetişen biri dünyanın başka bir yanında sıkıntı yaşamaz.
    Re-twittlediklerim katıldığım anlamına gelmez!

  4. Türkiye, kazığın her türlüsünü ayrı ayrı deneyimleyebilmek için mükemmel bir yer. Burada yetişen biri dünyanın başka bir yanında sıkıntı yaşamaz.
    Re-twittlediklerim katıldığım anlamına gelmez!

  5. Türkiye, kazığın her türlüsünü ayrı ayrı deneyimleyebilmek için mükemmel bir yer. Burada yetişen biri dünyanın başka bir yanında sıkıntı yaşamaz.
    Re-twittlediklerim katıldığım anlamına gelmez!

  6. Türkiye, kazığın her türlüsünü ayrı ayrı deneyimleyebilmek için mükemmel bir yer. Burada yetişen biri dünyanın başka bir yanında sıkıntı yaşamaz.
    Re-twittlediklerim katıldığım anlamına gelmez!

  7. Yap İşlet Devret modeliyle hayat geçirilen Avrasya Tüneli’nden beklenilen sayıda araç geçmeyince, devlet büyük zarara uğradı.

    İstanbul’u boğaz’ın altından birleştiren ve Çılgın Proje olarak pompalanan Avrasya Tüneli 20 Aralık 2016’da açıldı. Dolar üzerinden anlaşma yapılan ve Hazine garantili Avrasya Tüneli’nden günlük 68 bin araç geçişi garanti edilmiş, vaat edilen araç geçmezse aradaki farkın işletmeci şirkete Hazine’den ödeneceği karara bağlanmıştı. Anlaşma süresi ise 24 yıl 5 ay olarak belirlenmişti. Tünelin geçiş ücretleri (2017’den itibaren) otomobil başına 4, minibüs başına da 6 dolar artı KDV olarak sözleşmede belirlenmişti.

    DEVLETE 34 MİLYON TL ZARAR !
    Sendika.org‘un haberine göre, Ulaştırma Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Ahmet Arslan, 31 Ocak 2017’de 7 gün 24 saat kesintisiz hizmete geçen Avrasya Tüneli’ni kullanan araç sayısının “1 milyonu aştığını” açıkladı. Bu da günlük 20 bin araca denk düşüyor. Taahhütle arasındaki 48 bin araçlık fark ise halkın cebinden ödeniyor. AKP’nin çılgın projesinin Hazine’ye iki ayda getirdiği zarar ise yaklaşık 34 milyon lira.


    DEVLET 24 yıl 5 Ay BOYUNCA BU ZARARI KARŞILAYACAK !
    ATAŞ 24 yıl 5 ay boyunca tüneli Hazine garantili olarak işletecek. Yani günlük 68 bin aracın altında geçiş olursa, aradaki fark daima Kamu Hazinesi’nden ödenecek.
    Türkiye, kazığın her türlüsünü ayrı ayrı deneyimleyebilmek için mükemmel bir yer. Burada yetişen biri dünyanın başka bir yanında sıkıntı yaşamaz.
    Re-twittlediklerim katıldığım anlamına gelmez!

  8.  Alıntı Originally Posted by british Yazıyı Oku
    Erdoğan Yenikapı
    mitinginde; Biz
    Ferhatız, siz
    Şirinsiniz.!
    Ne demek istedi
    dersiniz? ;)
    Ferhat Şirin'e kavuşunca,
    çam dibine yatırıp tam dibine kadar ilgi gösteriyor..........
    işkillenecek bir şey yok!
    Emme sokakta birine "Ben Ferhat'ınım sen Şirin'imsin" desen kan çıkar..
     Alıntı Originally Posted by british Yazıyı Oku
    Burhan Kuzu 9 @BurhanKuzu 15sa v
    Almanya'nın ve Hollanda'nın gerçek
    korkusu,gelişen ve büyüyen Türkiye
    gerçeği.HeIe 3.Hava Limanı her iki
    Ülkeyi çok kaygılandırıyor.
    Hava Limanı değil de nükleer başlıklı balistik füze mübarek!
    Son düzenleme : METEPOSTA; 10-04-2017 saat: 23:41.

Sayfa 547/774 İlkİlk ... 47447497537545546547548549557597647 ... SonSon

Yer İmleri

Yer İmleri

Gönderi Kuralları

  • Yeni konu açamazsınız
  • Konulara cevap yazamazsınız
  • Yazılara ek gönderemezsiniz
  • Yazılarınızı değiştiremezsiniz
  •