Alıntı Originally Posted by alikkkk Yazıyı Oku
Kasko büyümek zorunda araç kasko bedelleri ve parça servis giderleri de ciddi büyüme gösteriyor, benim odagim prim poliçe yani müşteri bazında büyümede ki buda son çeyrekte daha da artacaktır, fiat ile özel anlaşması var fiat akıllı yol arkadaşım sistemi,zaten 250 bin ve üzeri araç alım satım zayıf asıl alımın yogun olduğu bölümde aktif olmaları olumlu ak sigorta açısından, bunların hisse fiyatına yansıması daha yavaş olabilir ama pandeminin işleri kotulestirmedigi hatta iyileştirdiği görüldü 2.ceyrekte, bu nedenle defansif bir hisse görünümünde son çeyreğe girerken
Aynen sn alikkk bir arkadaşım hayıflanıyordu keşke geçen sene egea 78 binken alaydım diye şimdi 120 bin filan olmuş dedi, alacam inşallah dedi. Alım gücü bitik ne yazıkki, 2 donanım hele almansa 250 bin den başlıyor, passat en düşük model bile 340 bin olmuş.
Son çeyrek a1 telekonferans notlarından 100 milyon finansal kar bekleniyordu. Diproyalın attığı linkten 3.q 20 milyon teknik kar vardı. İkisi bi total 10 m artsa 130 milyon son çeyrek beklentim var. 477 m ile kapatırız hadi olsun 475 diyelim. Hisse başı 1.55 tl net kar eder. Fk mız 4.52 olur 7.02den.