|
|
Sn Pardus
değerli Yorumlariniz için tesekkür ederim,
Birgün o yatirimci yabanci gelecekse Alacagı birinci sirket THY ikincisi Sise olacak birde Koch.
bir tutturmuslar su hava yolu bu havayolu, onlar yerde yatarken THY en cok bayrak tasiyan havayolu idi.
İmalat sanayinde bir söz vardir, Makinen calıştığı sürece değerlidir, Diğer türlü Hurdacinin verdigi Demir kg fiyati carpani.
Yeni halka arza giren sayısı yüksek ama bunlarda *3 olarak düsündüğümüzde ciddi bir oy potansiyeli var,
o yüzden sert düzeltme bir türlü gelmiyor bu tip hisselere birde dolarizasyondan uzak tutmak icin kullaniliyor,
Ama piyasa eninde sonunda fiyatlar bunları, kacis yok bundan...
Degerli yorumunuz icin tekrar tesekkür ederim bol kazanc.
Yazdıklarım Yatırım Tavsiyesi Değildir.
Dürüstlük çok pahalı bir hediyedir ucuz insanlardan beklemeyin W.Buffet
Sayın Pardus,
THY nakit fışkırıyor ve 5.5 milyar dolari finansal olarak değerlendirdi ise, temettü için neler söyleyebilirsiniz. Buna dair tahmininizi merak ediyorum. Teşekkürler.
22101316UG cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Bugun yatirimci sunumu vardi, sonuna kadar dinlemedim ama onceki sunumlarda oldugu gibi yine sorulmustur diye tahmin ediyorum, onceki sunumlarda cevap olarak, turkiyede maliyeye bildirilen muhasebey gore gecmis donem zararlari nedeni ile temettu veya bedelsiz veremediklerini belirtmistiler, ancak vermek sitediklerini bu durumu atlatinca verecekleri seklinde cevaplamislardi. Yatirimci iliskileri sayfasindan sunumun ses kaydini dinleyebilirsiniz.
thy pegasus temettü konusunda henüz net değiller, (çelebi 42 tl vermişti)
öyle bir şey gündemlerine alınsa, 9 aylık bilançoya göre hisse başı 50 tl kazanç var, yıl sonunda bu rakam hbk olarak 60 ila 65 tl yi zorlayacak gibi görünüyor...
bu durumda firma yönetimi oluşan kardan net 10 tl veriyoruz deseler fena olmaz...
hisseye pozitif etki yapar
Evet dinledim, temettü konusu bahsedilmemis. En güzel olan ise kısa mesafe Avrupa dan ziyede asıl artış uzak doğu ya ek 10-15, Amerika ya da 10 destinasyon daha ilave edilecek miş.
Çünkü asıl karlılık doluluk oranlarıyla beraber uzak mesafeden geliyor. Nitekim bildiğiniz gibi Pegasus geniş gövdeli uçak sayısı azlığı nedeniyle Amerika, uzak doğu ve Afrika gibi uzun destinasyon Lara ucamiyor, bu uzun mesafede THY rakipsiz fiyat belirliyor.
2023: 440
2024: 480 civarı uçak
2025: 620 civarında uçak ilave olacakmış.
Ortadoğu savaş riski bilancoya etkisi %1 den az mış.
Küresel resesyon nedeniyle Yakıt da gerileme olabilir miş, en çok fayda burdan geliyor malûm. Yine de 2024 de %50 ye yakın hedge gidilecek miş an itibariyle %10 hedge edilmiş 2024 için.
Motor dan kaynaklı indirilen uçak sayısını zaten tahminlerinde varmış 10-12 den 14-16 ya çıkartılmış yanlış hatırlamıyorsam. Bunu öngörmüşler zaten.
Avrupadan ziyade uzak doğu ve Amerika yoğunlaşıyor lar ve özellikle Uzak Doğu da çin havayolları ile stratejik işbirlikleri radarlarinda ve istekli imiş ler bu konuda.
Detaylar linkte.
https://livecast.app.box.com/s/2oqxu...wge3hj9xogc26k
22101316UG cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
|
|
Resesyon endişesi petrol fiyatlarını aşağıya çekiyor dünya havayolları şirketleri alışta bizede katkısı başlamışken yeni bir sorunumuz oldu Anayasa /Yargıtay birbirlerine çerkez yapıyorlar bi bu eksikti rusya ukrayna gazze israil bu olayları yaşadık artık nasırlaştık şerbetlendik thy at penisleri bi rahat bırakkn artık şu havayolların esen kalın ytd
Yer İmleri