Faktöring GSD nin faaliyet bölümlerinden ve de bu sene çok karlı,nakit fazlası olan şirketin bünyesindeki karlı bölümleri güçlendirmesi doğrusudur,nakit çıkışı değildir.
Kuru yük taşımacılığında fiyat yükselişi tüm gemi tiplerine yayıldı,trend güçlenerek devam ediyor hala hız kesmedi hayırlısı..
Faktöring demek gsdhol demektir.Faktöringe para aktarması kadar akıllıca bir iş yok.Ekonomi böyle devam ettikçe faktöring kısmı para basar,o alanda ne kadar büyük olunsa o kadar iyi.Navlunlardaki artış ise inanılmaz.İnşallah pandemi zamanlarındaki gibi bir ralli yaşarız.Şirket giderek güzelleşiyor.
bu haftaki kırmızı bar çok güzel olmuş.. crln direnci 4.07 seviyesine kadar inmiş..2 hafta boyunca al sinyalini dövmüş durmuş ama icraat sıfır.. 7 Ağustostan bu yana sadece ana taşıyıcı olumlu bir görüntü vermiş diğerlerinde olumlu bir görüntü yok..günlükler kısa bir süre daha sopa yiyebilir.. ama taramalarda boy gösteren haftalıklar malsız çulsuz takipte.. günlükte 4.14 üzeri güzel altı üzer.. iyi çalışmalar..
Burada yer alan yatırım bilgi,yorum ve grafikler ''Yatırım Danışmanlığı'' kapsamında değildir ve kesinlikle al-sat tavsiyesi içermez.
Bence de sn rowıng yazmaya devam etmeli bizim gibi iyimserlere bir kötümser de lazım ki ortada fikir alışverişi olsun.Herkes iyimser veya herkes kötümser olursa forumda fikir alışverişi olmaz ki.Ben ak diyeceğim o kara diyecek ikimiz de kendimizi çek etme fırsatı bulacağız.Ben de sn rowıng in yazdığı bilgilerden çok faydalanıyordum.Umarım kağıtlarını satmamıştır.Kağıt artarsa en çok kazanmayı hakedenlerden biri o.
Her neyse bugün de navlunlar arttı.Artış ivmesi çok keskin,nedeni ne acaba.Zamanında sn chevron vardı işi gemi taşımacılığı ile ilgili bir işti.Sektörün içinden baya bilgi verirdi.O da yazmaz oldu demek o da kağıtda değil
Yer İmleri