Kafama takılan konu şu.
geçmiş yıl karları 229 milyar tl,,,şimdi de 88 milyar kar,
Ceo diyor ki,,temettü veremeyiz,zarardayız.
Mali kar ile ticari kar arasında bu kadar mı fark olur.?
Kafama takılan konu şu.
geçmiş yıl karları 229 milyar tl,,,şimdi de 88 milyar kar,
Ceo diyor ki,,temettü veremeyiz,zarardayız.
Mali kar ile ticari kar arasında bu kadar mı fark olur.?
YORUMLAR TAVSİYE NİTELİĞİ TAŞIMAYIP YATIRIM DANIŞMANLIĞI KAPSAMINDA DEĞİLDİR. YATIRIMCI PROFİLİNİZE UYMAYABİLİR.
Bolat: “Temettü konusunda en önemli bariyer geçmiş zararlarda. Bu sene sanıyorum artıya geçebilir ve temettü dağıtma gündemde olabilir.â€
25.12.2023 de diyor bunu.
2023 sonu itibari ile geçmiş yıl karları 66 milyar,yıl sonu kar ı 163 milyar,,toplam 229 milyar kar var,,,,,şirket nasıl zararda,,biri bunu izah edebilir mi?
YORUMLAR TAVSİYE NİTELİĞİ TAŞIMAYIP YATIRIM DANIŞMANLIĞI KAPSAMINDA DEĞİLDİR. YATIRIMCI PROFİLİNİZE UYMAYABİLİR.
Ondan sonra da fonlar güvenmiyor kardeşim şirkete,,,,450-500 hedefi olan hisse neden gitmez,,,sebebi var demekki.
YORUMLAR TAVSİYE NİTELİĞİ TAŞIMAYIP YATIRIM DANIŞMANLIĞI KAPSAMINDA DEĞİLDİR. YATIRIMCI PROFİLİNİZE UYMAYABİLİR.
Endekste yükseliş trendi yok. Belli aralıkta takılıyoruz. Hacim de fazla yok. Ne zaman ki faiz indirimleri konusunda gelişmeler olur ilk başta gidecek hisselerden olabilir. ytd
Ortaklığımızın Ekim 2024 dönemine ilişkin trafik sonuçları aşağıdaki gibidir:
• Ekim 2023 döneminde 7,4 milyon olan toplam yolcu sayısı, 2024 yılının aynı döneminde %2,9 azalarak 7,1 milyon olarak gerçekleşmiştir.
• Dıştan dışa transfer yolcu sayısı Ekim 2023 ayına benzer şekilde 2,5 milyon olarak gerçekleşmiştir.
• Yolcu doluluk oranı Ekim 2024 döneminde 2023 yılının aynı dönemine göre değişmeyerek %82,7 olarak gerçekleşmiştir. Aynı dönemde yurt dışı doluluk oranı %82,5 olarak
gerçekleşirken, yurt içi doluluk oranı %84,6 olmuştur.
• Toplam Arz Edilen Koltuk Km (AKK), Ekim 2023 döneminde 20,8 milyar iken, 2024 yılının aynı döneminde %4,8 artarak 21,8 milyar olarak gerçekleşmiştir.
• Taşınan Kargo-Posta, Ekim 2023 döneminde 157,8 bin ton iken, 2024 yılının aynı döneminde %4,7 artarak 165,2 bin ton olarak kaydedilmiştir.
Ortaklığımızın Ocak – Ekim 2024 dönemine ilişkin trafik sonuçları aşağıdaki gibidir:
• Ocak – Ekim 2023 döneminde 71,3 milyon olan toplam yolcu sayısı, 2024 yılının aynı döneminde %1,3 artarak 72,2 milyon olarak gerçekleşmiştir.
• Dıştan dışa transfer yolcu sayısı Ocak – Ekim 2023 döneminde 25 milyon iken, 2024 yılının aynı döneminde %6 artarak 26,5 milyon olarak gerçekleşmiştir.
• Yolcu doluluk oranı Ocak – Ekim 2024 döneminde 2023 yılının aynı dönemine göre 0,7 puan azalarak %82,3 olarak gerçekleşmiştir. Yurt dışı yolcu doluluğu %81,9 seviyesinde
gerçekleşirken, yurt içi yolcu doluluğu %86,8 olarak gerçekleşmiştir.
• Toplam Arz Edilen Koltuk Km (AKK), Ocak – Ekim 2023 döneminde 196,8 milyar iken, 2024 yılının aynı döneminde %8 artarak 212,6 milyar olarak gerçekleşmiştir.
• Taşınan Kargo-Posta, Ocak – Ekim 2023 döneminde 1,3 milyon ton iken, 2024 yılının aynı döneminde %24 artarak 1,7 milyon ton olarak gerçekleşmiştir.
• 2024 Ekim ayı sonunda filodaki uçak sayısı 472 olmuştur.
Trafik sonuçları konsolide olup, Türk Hava Yolları ana marka ve AJet verilerini içermektedir.
Her kışın sonu bahar...
Temel analizin işe yaramadığını en net gösteren hisse , inanılmaz kar ama bir yıl öncesi fiyat ile nerede ise aynı , kar haberine anlamlı bir tepki vermedi , hissedarların bu bir yılda faiz kaybı yüzde 50 , buradan yüzde 50 giderse yani 430 civarı olur ise ancak faiz kaybını kurtaracak. Tahtacı ise hem yatırımcı parası ile faizden yüzde 50 kazandı , hemde hisselerini daha ucu geri topluyor
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Özel Durum Açıklaması (Genel)
%100 bağlı ortaklığımız AJet Hava Taşımacılığı A.Ş'nin sermayesi şirketin büyüme stratejileri doğrultusunda 15.000.000.000 TL artırılmıştır.
Kamuoyuna saygılarımızla duyurulur.
Her kışın sonu bahar...
Yer İmleri