Sayfa 804/905 İlkİlk ... 304704754794802803804805806814854904 ... SonSon
Arama sonucu : 7234 madde; 6,425 - 6,432 arası.

Konu: EGGUB - Ege Gübre

  1.  Alıntı Originally Posted by wracker Yazıyı Oku
    Liman bilmemde bu fiyatlara araba satamaz çöp oldu
    Türkiye den ziyada Avrupa'ya satsın. Bu bize daha çok yarar. O zaman limanı daha çok kullanır.
    Asla yatırım tavsiyesi olamaz

  2.  Alıntı Originally Posted by MAHARAJ Yazıyı Oku
    170 milyon dolar anlık piyasa değeri, 1.7 milyar dolar olmalı bence. Yani 55 milyar tl bugünkü kurla. Ha olur mu bilemem, ama olsa kimse çok pahalandı demez her herhalde

    700 dönüm arsanın değerlemesi
    Limanın büyütülmesi
    BYD ile olası anlaşma
    Yıllık 100$ kar yazması
    Yabancı ortaklık veya satış

    Olası senaryolar içinde olan beklentiler. Bu beklentiler ışığında en azından 1 milyar dolara gitmeli diye düşünüyorum
    Üstadım tespitleriniz çok güzel elinize sağlık iyi ki varsınız ve geri döndünüz yorumlarınız çok kıymetli çünkü bu gizli kalmış elması keşfedenlerdensiniz varlık analizi çok önemli value assesment dış borsalarda çok önemli temel analiz önce ve işte temel analiz yapınca bir kabaca Expertiz ile blle ki çok kolay analiz zor değil ve işte o olması gerekene o kadar çok uzağız ki bu bir akıl tutulması ilizyon gibi yani gerçek hayatta emsali milyarlarca dolar olan bir limanımız var ki emsal değer analizi çok kolay Google a girin yazın en kötü liman 1 milyar dolardan başlıyor ki biz Ege bölgesi İpekyolu Koskoca Türkiye nln en önemli limanlar bölgesi ve Türkiye nin ihracat kapısı ve su derinliği vs arka hinterland otoyol demiryolu vs vs o kadar çok değerine katkı yapan saymakla bitmiyor yani kısaca böyle bir limanımız var fiziki olarak gidip görüyoruz elle tutuyoruz geziyoruz içini öyle böyle değil koskoca liman bu hali hazırda var mutlak gerçeklik fiziken var ama borsa hayatında o liman yok 14-15 sene önce ki liman hiç yokken ki borsa değerinde ve limanlar tüm dünyada değer kazanıyor ama bu Eggub limanı hiç değer kazanmıyor onu yok farzediliyor
    Şimdi borsada gelecek şimdiden satın alınır mesela yeni iskele uzatma yatırımı çok önemli tamda Çinliler in istediği gibi postpanamax dev gemiler yanaşabilecek ve bunu borsada borsa kuralı gelecek satın alınır bunu şimdiden fiyatlamamız gerekiyor ama bu daha 10/15 sene önceyi liman hiç yokmuşu geçmişe doğru gidiyor fiyatlıyor o limanı görmezden geliniyor kimse ar ge raporu bile yok yakın geçmişte 2 sene önce 65 imiş o vakit 1 kg çay bile şimdi 250 tl lerde damacana su 120 tl oldu tuvalet kağıdı falan sürekli zam ama Eggub o enflasyona tabi çok kıymetli varlıkları olan liman daha 2 sene önceki enflasyonu da yok sayıyor Eggub te deflasyon var sanki bu hayatın olağan akışına aykırı
    Şimdi beklemeye gerek yok normal şartlarda zaten elimizde hali hazırda olan limanı acil olarak fiyatlaması gerekiyor hani yok yeni iskele yatırım bitsin yok byd gelsln onları da bugüne indirgemesi lazım borsa kuralı bu borsalar geleceği beklentileri fiyatlar ama şu anda vinçler kadar piyasa değeri yok arsası hele akıl tutulması mevcut borsa değeri arsası kadar değil hani böyle bir iskonto var iken 6 ay sonra 3 ay sonra gibi şu fiyata gelir demek yanlış Hemen şimdi fiyatlanmaya geçmişi kazanılmış o devasa çok değerli ki patron bile en az Alsancak limanından daha değerli arsası çok kıymetli biz biliyoruz diyecek işte çok net deliller ipuçları olmadı gidin gezin bakalım nasıl devasa hayranılık uyandıran bir tesis limanı ve mevcut zaten çok kıymetli ilerde sahip olmayacağız ki şaka gibi finansal cehalet içinde piyasa nasıl görmez bu varlığı şu anda zaten sahibiz bunlara 6 ay sonra sahip olmayacağız ki zaten var olan hemen şimdi fiyatlanmalı
    An itibari ile Basic temel blr liman kaç para olması gerekiyor ise o olmalı sonra bakarız geleceği de şimdiden fiyata yansımalı nedir bunlar işte Byd olayı çok önemli büyük an itibari Byd dünyanın en büyüğü Tesla dan da çok büyük böyle bir firma dev sizce neden Manisa tercih etti tabiki etkenlerden biri swot analiz fizibilite çalışması bir unsuru lojistik avantajı üretip Avrupa ve dünya pazarlarına hızla ulaştırabilmek işte İpekyolu hattı stratejik önemi ondan o yatırm Manisa da Eggub te muhteşem blr liman zaten yıllar önce Ender Yorgancılar gazete de demeci vardı Çinli liman işletmecilerinin Aliağa limanlarına ilgisi var diye ki şimdi bu Byd ile Çinli ve yabancı ilgisi limanlara daha da artacak bu çok net kahin olmaya gerek yok zaten şu anı yıllar önce Socar terminal e inşaat halinde iken bile 1 milyar dolar üzerinden ortak olan goldman Sachs ta görmüş olsa gerek hemen tceege karşısı emsale bakın ama akıl tutulması ya limanı yok Sayan borsa emsal limanları da görmezden geliyor şu anda Socar terminal den uzun yıllar önce bizim liman vardı ama inşaat halinde iken ABD li dev banka borsacılar hemen dibimizde ki liman a milyar dolar değer biçecek ama biz bu enflasyon ortamı çayır çayır ama blz 160 milyon dolarda sürünecek hani bizim inşaat bitmiş bu yeni iskele ile var olan daha da kıymetli olacak ama bu glzli kalmış değer hemen keşfedilmeli ve var olan liman Basic dip değeri en azından işte. Emsaller ortada o fiyat sonra byd ve yeni iskele
    Yanl gerçek değeri bulması için bir şeyler olmasına gerek yok beklemeye gerek yok hemen şimdi bilimsel gerçek değerine yürümeli gerçek hayat ile borsa değeri arasındaki bu inanılmaz iskonto acil olarak kapanmalı

  3.  Alıntı Originally Posted by Borsa3535 Yazıyı Oku
    Üstadım tespitleriniz çok güzel elinize sağlık iyi ki varsınız ve geri döndünüz yorumlarınız çok kıymetli çünkü bu gizli kalmış elması keşfedenlerdensiniz varlık analizi çok önemli value assesment dış borsalarda çok önemli temel analiz önce ve işte temel analiz yapınca bir kabaca Expertiz ile blle ki çok kolay analiz zor değil ve işte o olması gerekene o kadar çok uzağız ki bu bir akıl tutulması ilizyon gibi yani gerçek hayatta emsali milyarlarca dolar olan bir limanımız var ki emsal değer analizi çok kolay Google a girin yazın en kötü liman 1 milyar dolardan başlıyor ki biz Ege bölgesi İpekyolu Koskoca Türkiye nln en önemli limanlar bölgesi ve Türkiye nin ihracat kapısı ve su derinliği vs arka hinterland otoyol demiryolu vs vs o kadar çok değerine katkı yapan saymakla bitmiyor yani kısaca böyle bir limanımız var fiziki olarak gidip görüyoruz elle tutuyoruz geziyoruz içini öyle böyle değil koskoca liman bu hali hazırda var mutlak gerçeklik fiziken var ama borsa hayatında o liman yok 14-15 sene önce ki liman hiç yokken ki borsa değerinde ve limanlar tüm dünyada değer kazanıyor ama bu Eggub limanı hiç değer kazanmıyor onu yok farzediliyor
    Şimdi borsada gelecek şimdiden satın alınır mesela yeni iskele uzatma yatırımı çok önemli tamda Çinliler in istediği gibi postpanamax dev gemiler yanaşabilecek ve bunu borsada borsa kuralı gelecek satın alınır bunu şimdiden fiyatlamamız gerekiyor ama bu daha 10/15 sene önceyi liman hiç yokmuşu geçmişe doğru gidiyor fiyatlıyor o limanı görmezden geliniyor kimse ar ge raporu bile yok yakın geçmişte 2 sene önce 65 imiş o vakit 1 kg çay bile şimdi 250 tl lerde damacana su 120 tl oldu tuvalet kağıdı falan sürekli zam ama Eggub o enflasyona tabi çok kıymetli varlıkları olan liman daha 2 sene önceki enflasyonu da yok sayıyor Eggub te deflasyon var sanki bu hayatın olağan akışına aykırı
    Şimdi beklemeye gerek yok normal şartlarda zaten elimizde hali hazırda olan limanı acil olarak fiyatlaması gerekiyor hani yok yeni iskele yatırım bitsin yok byd gelsln onları da bugüne indirgemesi lazım borsa kuralı bu borsalar geleceği beklentileri fiyatlar ama şu anda vinçler kadar piyasa değeri yok arsası hele akıl tutulması mevcut borsa değeri arsası kadar değil hani böyle bir iskonto var iken 6 ay sonra 3 ay sonra gibi şu fiyata gelir demek yanlış Hemen şimdi fiyatlanmaya geçmişi kazanılmış o devasa çok değerli ki patron bile en az Alsancak limanından daha değerli arsası çok kıymetli biz biliyoruz diyecek işte çok net deliller ipuçları olmadı gidin gezin bakalım nasıl devasa hayranılık uyandıran bir tesis limanı ve mevcut zaten çok kıymetli ilerde sahip olmayacağız ki şaka gibi finansal cehalet içinde piyasa nasıl görmez bu varlığı şu anda zaten sahibiz bunlara 6 ay sonra sahip olmayacağız ki zaten var olan hemen şimdi fiyatlanmalı
    An itibari ile Basic temel blr liman kaç para olması gerekiyor ise o olmalı sonra bakarız geleceği de şimdiden fiyata yansımalı nedir bunlar işte Byd olayı çok önemli büyük an itibari Byd dünyanın en büyüğü Tesla dan da çok büyük böyle bir firma dev sizce neden Manisa tercih etti tabiki etkenlerden biri swot analiz fizibilite çalışması bir unsuru lojistik avantajı üretip Avrupa ve dünya pazarlarına hızla ulaştırabilmek işte İpekyolu hattı stratejik önemi ondan o yatırm Manisa da Eggub te muhteşem blr liman zaten yıllar önce Ender Yorgancılar gazete de demeci vardı Çinli liman işletmecilerinin Aliağa limanlarına ilgisi var diye ki şimdi bu Byd ile Çinli ve yabancı ilgisi limanlara daha da artacak bu çok net kahin olmaya gerek yok zaten şu anı yıllar önce Socar terminal e inşaat halinde iken bile 1 milyar dolar üzerinden ortak olan goldman Sachs ta görmüş olsa gerek hemen tceege karşısı emsale bakın ama akıl tutulması ya limanı yok Sayan borsa emsal limanları da görmezden geliyor şu anda Socar terminal den uzun yıllar önce bizim liman vardı ama inşaat halinde iken ABD li dev banka borsacılar hemen dibimizde ki liman a milyar dolar değer biçecek ama biz bu enflasyon ortamı çayır çayır ama blz 160 milyon dolarda sürünecek hani bizim inşaat bitmiş bu yeni iskele ile var olan daha da kıymetli olacak ama bu glzli kalmış değer hemen keşfedilmeli ve var olan liman Basic dip değeri en azından işte. Emsaller ortada o fiyat sonra byd ve yeni iskele
    Yanl gerçek değeri bulması için bir şeyler olmasına gerek yok beklemeye gerek yok hemen şimdi bilimsel gerçek değerine yürümeli gerçek hayat ile borsa değeri arasındaki bu inanılmaz iskonto acil olarak kapanmalı
    ağzına saglık yalnız bu yazıların sonunda patron faktörünü koy tüm yazılarınızı çöp ediyor tek başına. bazı hisseler var bedavada olsa patron şirketi gitmiyor diğer lımancı glyho gibi senelerdir bilirim ucuz hala aşırı ucuz

  4. Aynen..patron...en önemli faktör..isterse altın madeni bulsun..hikaye..onedese o..ha.büyük paralı bir ağa çıkarsa ,patron faktörü çöp olur..nerede??O..ağa.. hepsi aç[emoji23]

    SM-M205F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

  5. Tövbeedip imana gelmesini bekleyeceğiz..umut bu..[emoji2969][emoji2369]

    SM-M205F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

  6. Wracker kardeşim teşekkür ederim ancak bence Patrona gereksiz sitem ediliyor ilk başta bende patron için şüpheli düşünüyordum ama adamlar bize ülkeye böyle bir liman kazandırmış ve son zamanlarda o limanı daha da büyütüyorlar İnstagram da Tcege sayfasına sonra linkedin de tceege ye bir bakın yeni bir dönemin başlangıcından bahsediyorlar ve patron yatırımcılar için çok hayırlı ve verimli olacak adımlar atıyor mesela gübre işinden çıkıyor orda somut adımlar var ilerde ismi Ege gübre değil de Ege lşman veya tceege olarak belki keşke değişse ve kabuk değişikliği nerden belli kumport un eski Ceo sunu transfer ettiler tceege Ceo su eski kumport ceo su çok başarılı biri ve yerinde rasyonel bir adım kumport çok güzel bir örnek 2007 yılında Hüsnü Özyeğin 250 milyon dolara aldığı limanı milyarlarca dolar üzerinden Çinlilere satmıştı liman işi çok popüler yabancı özelllkle Çinli yatırımcılar cephesinde inş zaten bölgeye Çinli ilgisi var böyle profesyonel yönetim rasyonel adımlar ile tceege de vitrine çıkar ki bu Byd dünya devi çok önemli Google a yazın byd öyle büyük dev ki onun gelişi mıknatıs etkisi çarpan etkisi bölge ye yatırımcı akını demek neden bu bölge lojistik imkanlar çok önemli tercih sebebi şimdi belli bir hazırlık var yeni yatırım postpanamax gemiler yanaşabilecek patron çok geleneksel idi ama son zamanlarda profesyonel adımlar rasyonel adımlar atıyor inş böyle devam eder

    Aslında patron çok önemli referans oldu yıllar önce genel kurulda en az Alsancak limanı kadar yani ondan daha değerli diye ima etti hesap ortada Alsancak limanı kiralık ve su derinlik 10 metre ve hinterland çok dar az biz 700 dönüm su max 28 metre vs vs ona rağmen 2007 yılı 1.275 milyar dolara ihalede paha biçilmişti ki çok eski bir örnek şu anda limanlar daha değerli Alsancak limanı belki değer kaybediyor ama Aliağa limanları geleceğin limanları belki Alsancak limanı keşke turistik olsa belki ticaret Aliağa limanlarına kayacak gelecekte çünkü şehir kent gündelik yaşam içinde kir pas demir yığınları olmaz Alsancak kruvaziyer olmalı yani kısaca en kötü örnek blle milyar dolardan başlıyor ve patron buna dikkat çekti kötü niyetli olsa böyle demezdi ki
    Son genel kurulda arsa çok kıymetli biz biliyoruz ama değerlesek siz bir de bedelsiz istersiniz demişti yani patron ipucu vermiş arsa çok önemli değerli ve değerleme akabinde borsanın en sevdiği hikaye bedelsiz deposu dolu demek ve limanı bu borsa değerinden satarmısınız sorusuna da gülmesi işte patrondan ipucu size yani mevcut borsa değeri çok komik ve olaki gıdıklayacak bir fiyat teklifi olurda bakarız demesi de ipucu yani en az Alsancak limanından daha değerli diye sözleri de dikkate alırsak kafasındaki rakam milyarlarca dolar olsa gerek bunlar hep puzzle gibi ipucu ve bunları samimiyet ile ifade etmiş hani bunları duymayan görmeyen cahil piyasa bence esas sıkıntı
    Limanlar fiyata yansımalı diye niye tek bir ar ge raporu yok aracı kurumlarda finansal okur yazar değil patron ne yapsın

    İşte patron bence bu cehalete karşı yatırımcı dostu olabilir nedir buy back yapabilir sonra arsa güncellemesi yapabilir yeni defter değeri ile birlikte arsa güncel iken oluşacak iskonto belki cehalete son verir bunları tatlı dille iletmek lazım patrona mail olarak telefonla arayarak bir şekilde yatırmcı dostu olmaya davet etmek lazım ben defalarca aradım mail attım sizlerde bence patrona mail atın bu arsa bilançoda 1.1 milyar ama eşsiz arsanın emsali yok ama profesyonel bir gayrimenkul Expertiz ile güncellemeye davet ediyoruz diye ki arsası öyle değerli ki bilanço defter değeri çok değişecek ve bu değeri bilançoda görmenin prestij itlbar onur şeref olduğu anlatılmalı şu anda böyle gizli kalmış güncelden uzak değer sürünüyor ama bu adımları atsa keşke gurur duysa ama bir değişim var instagram ve linkedin paylaşımlardan belli bu arsa güncelleme makul bir dille talep edilse yatırımcı dostu olur gereğini yapar diye düşünüyorum

  7.  Alıntı Originally Posted by Borsa3535 Yazıyı Oku
    Wracker kardeşim teşekkür ederim ancak bence Patrona gereksiz sitem ediliyor ilk başta bende patron için şüpheli düşünüyordum ama adamlar bize ülkeye böyle bir liman kazandırmış ve son zamanlarda o limanı daha da büyütüyorlar İnstagram da Tcege sayfasına sonra linkedin de tceege ye bir bakın yeni bir dönemin başlangıcından bahsediyorlar ve patron yatırımcılar için çok hayırlı ve verimli olacak adımlar atıyor mesela gübre işinden çıkıyor orda somut adımlar var ilerde ismi Ege gübre değil de Ege lşman veya tceege olarak belki keşke değişse ve kabuk değişikliği nerden belli kumport un eski Ceo sunu transfer ettiler tceege Ceo su eski kumport ceo su çok başarılı biri ve yerinde rasyonel bir adım kumport çok güzel bir örnek 2007 yılında Hüsnü Özyeğin 250 milyon dolara aldığı limanı milyarlarca dolar üzerinden Çinlilere satmıştı liman işi çok popüler yabancı özelllkle Çinli yatırımcılar cephesinde inş zaten bölgeye Çinli ilgisi var böyle profesyonel yönetim rasyonel adımlar ile tceege de vitrine çıkar ki bu Byd dünya devi çok önemli Google a yazın byd öyle büyük dev ki onun gelişi mıknatıs etkisi çarpan etkisi bölge ye yatırımcı akını demek neden bu bölge lojistik imkanlar çok önemli tercih sebebi şimdi belli bir hazırlık var yeni yatırım postpanamax gemiler yanaşabilecek patron çok geleneksel idi ama son zamanlarda profesyonel adımlar rasyonel adımlar atıyor inş böyle devam eder

    Aslında patron çok önemli referans oldu yıllar önce genel kurulda en az Alsancak limanı kadar yani ondan daha değerli diye ima etti hesap ortada Alsancak limanı kiralık ve su derinlik 10 metre ve hinterland çok dar az biz 700 dönüm su max 28 metre vs vs ona rağmen 2007 yılı 1.275 milyar dolara ihalede paha biçilmişti ki çok eski bir örnek şu anda limanlar daha değerli Alsancak limanı belki değer kaybediyor ama Aliağa limanları geleceğin limanları belki Alsancak limanı keşke turistik olsa belki ticaret Aliağa limanlarına kayacak gelecekte çünkü şehir kent gündelik yaşam içinde kir pas demir yığınları olmaz Alsancak kruvaziyer olmalı yani kısaca en kötü örnek blle milyar dolardan başlıyor ve patron buna dikkat çekti kötü niyetli olsa böyle demezdi ki
    Son genel kurulda arsa çok kıymetli biz biliyoruz ama değerlesek siz bir de bedelsiz istersiniz demişti yani patron ipucu vermiş arsa çok önemli değerli ve değerleme akabinde borsanın en sevdiği hikaye bedelsiz deposu dolu demek ve limanı bu borsa değerinden satarmısınız sorusuna da gülmesi işte patrondan ipucu size yani mevcut borsa değeri çok komik ve olaki gıdıklayacak bir fiyat teklifi olurda bakarız demesi de ipucu yani en az Alsancak limanından daha değerli diye sözleri de dikkate alırsak kafasındaki rakam milyarlarca dolar olsa gerek bunlar hep puzzle gibi ipucu ve bunları samimiyet ile ifade etmiş hani bunları duymayan görmeyen cahil piyasa bence esas sıkıntı
    Limanlar fiyata yansımalı diye niye tek bir ar ge raporu yok aracı kurumlarda finansal okur yazar değil patron ne yapsın

    İşte patron bence bu cehalete karşı yatırımcı dostu olabilir nedir buy back yapabilir sonra arsa güncellemesi yapabilir yeni defter değeri ile birlikte arsa güncel iken oluşacak iskonto belki cehalete son verir bunları tatlı dille iletmek lazım patrona mail olarak telefonla arayarak bir şekilde yatırmcı dostu olmaya davet etmek lazım ben defalarca aradım mail attım sizlerde bence patrona mail atın bu arsa bilançoda 1.1 milyar ama eşsiz arsanın emsali yok ama profesyonel bir gayrimenkul Expertiz ile güncellemeye davet ediyoruz diye ki arsası öyle değerli ki bilanço defter değeri çok değişecek ve bu değeri bilançoda görmenin prestij itlbar onur şeref olduğu anlatılmalı şu anda böyle gizli kalmış güncelden uzak değer sürünüyor ama bu adımları atsa keşke gurur duysa ama bir değişim var instagram ve linkedin paylaşımlardan belli bu arsa güncelleme makul bir dille talep edilse yatırımcı dostu olur gereğini yapar diye düşünüyorum
    Hocam masallah destan yazmışsın yüne eline saglık cok guzel yazılar beklentiler ama bunlar ben eggubu bildim bileli o liman degerli dır 1mılhar dolar 10 sene öncede deniliyordu etrafımda cok bekleyen uzum vade tutan var ama memnun değiller froto tuprs gibi hisse alsalar daha iyiydi. Umarım artık bir şeyler değişir ama sanki kısada zor gibi takas bakıyorum arada toplamada yok gün içi harekette yok

  8. #6432
     Alıntı Originally Posted by wracker Yazıyı Oku
    Hocam masallah destan yazmışsın yüne eline saglık cok guzel yazılar beklentiler ama bunlar ben eggubu bildim bileli o liman degerli dır 1mılhar dolar 10 sene öncede deniliyordu etrafımda cok bekleyen uzum vade tutan var ama memnun değiller froto tuprs gibi hisse alsalar daha iyiydi. Umarım artık bir şeyler değişir ama sanki kısada zor gibi takas bakıyorum arada toplamada yok gün içi harekette yok
    Biraz daha sabırlı olunursa 1 yıl içerisinde güzel yerlere geleceğine inanıyorum.

Sayfa 804/905 İlkİlk ... 304704754794802803804805806814854904 ... SonSon

Yer İmleri

Yer İmleri

Gönderi Kuralları

  • Yeni konu açamazsınız
  • Konulara cevap yazamazsınız
  • Yazılara ek gönderemezsiniz
  • Yazılarınızı değiştiremezsiniz
  •