Arama:

Tip: Posts; Üye: myfinans

Sayfa 1/20 1 2 3 4

Arama: Arama işlemi 0.07 saniyede gerçekleşti.

  1. Cevaplar
    1,030
    İzlenme
    26,567

    FED'in yapacağı belli.Olumluluk pompalayacak...

    FED'in yapacağı belli.Olumluluk pompalayacak piyasaya.
    Yanlız fazla olumlu açıklamalarda bunlar bu kadar diyorsa var bu işin altında bir çapanoğlu düşüncesiyle panik yaratıyor.
    Bakalım ne olacak.
    ...
  2. Cevaplar
    1,030
    İzlenme
    26,567

    Yanlız fazla oynaklık stres yaratıp bağışıklık...

    Yanlız fazla oynaklık stres yaratıp bağışıklık sistemine büyük zarar veriyor.
    Sonra da corona falan.
  3. Cevaplar
    1,030
    İzlenme
    26,567

    İki tarafa da kırılmadan sabit kalsa olmazmı?

    İki tarafa da kırılmadan sabit kalsa olmazmı?
  4. Ben birkaç kez denk geldim.Her zaman olmuyor.Ama...

    Ben birkaç kez denk geldim.Her zaman olmuyor.Ama bazen böyle küt diye düşüyor gece dönüş saatinde.
    Denk gelirse alınır tabi.
    Sebebinide açıklıyorlardı ama tam anlamış değilim, bir bilene sormalı.
  5. Piyasa kapanma açılma saatlerinde swap kapatma...

    Piyasa kapanma açılma saatlerinde swap kapatma vs.falan işleri sebebiyle 10 kuruşlara varan ani düşüş çıkışlar olur bazen.
    O saatlerde düşüğü yakalamak için bekleyen çok kişi var.
  6. Onsa ne oldu, ufak ufak pörsüyor.Bakalım nerde...

    Onsa ne oldu, ufak ufak pörsüyor.Bakalım nerde duracak.
  7. Cevaplar
    1,030
    İzlenme
    26,567

    Dün ekşi sözlükte başlık vardı bu cumartesi...

    Dün ekşi sözlükte başlık vardı bu cumartesi tehlikeli diye.
    Hava çok güzel olacakmış.
    İnşallah millet sokağa vurmaz kendini.
  8. Yani risk devam edermi bilinmezki. Ama ben...

    Yani risk devam edermi bilinmezki.
    Ama ben Haziran ortasına kadar risk biter diye düşünüyorum.
    Fakat küçük çocukta varsa tedbiri elden bırakmamak lazım.Mayısı bekleyin isterseniz.
  9. ABD piyasalarına sallamak serbest:)

    ABD piyasalarına sallamak serbest:)
  10. Saat 13'ten sonra vereceksiniz alım talimatını....

    Saat 13'ten sonra vereceksiniz alım talimatını.
    Alacağınız fon T+0'sa ertesi günkü fiyat
    T+1'se diğer günkü fiyat olacak.
  11. Yani ben ne olur ne olmaz diye Bilmeyenler...

    Yani ben ne olur ne olmaz diye
    Bilmeyenler vardır diye yazdım.
    Tabiki herkes kararını kendi verir.
    Zaten hep dediğim gibi ülkece sıkıntılı günler geçiriyoruz, bu nedenle normal günlerde sıkıntı...
  12. Evet aynen dediğiniz gibi. Teknik destekli...

    Evet aynen dediğiniz gibi.
    Teknik destekli yorumlarda sorun olmaz.
    Ama afaki, ısrarlı ve yatırımcıyı etkileme amaçlı yorumlar sıkıntılı olabilir.
  13. Yazınızda ısrar ve yorum yok YTD yazmaya gerek...

    Yazınızda ısrar ve yorum yok
    YTD yazmaya gerek yok.:)
  14. Yani döneme göre değişebilir. SPK'ya yetki...

    Yani döneme göre değişebilir.
    SPK'ya yetki verilmiş neyi kapsama alıp almayacağı hususunda.
    Yani ne olur ne olmaz dikkatli olalım diye yazdım.
  15. O kalın harflerle yazılı olan kısım önemli....

    O kalın harflerle yazılı olan kısım önemli.
    Herhangi bir kişinin yatırım kararını etkileyecek şekilde değilse sorun olmaz.
    Ama şu olabilir ısrarla şu hisse şu fon yada şu döviz uçacak yada çökecek...
  16. Yani ince bir ayar var. O ayar kaçarsa sıkıntı...

    Yani ince bir ayar var.
    O ayar kaçarsa sıkıntı doğabilir.
    Birde zor bir dönem yaşıyoruz ülkece.
    Ne olur ne olmaz hatırlatayım dedim.
    Yani şu yada bu yazı için değil.Bilmeyenler olabilir, zora...
  17. Dikkat edelim diye yazdım. Herkes okusun sizin...

    Dikkat edelim diye yazdım.
    Herkes okusun sizin için yada başka biri için değil.
    Zor günlerden geçiyoruz, bir sakatlık yaşamasın kimse diye.
    Yani okusun herkes, bir terslik olmasın.
  18. Hayır genel olarak yazdım. Aman dikkat edelim...

    Hayır genel olarak yazdım.
    Aman dikkat edelim diye.
    Bazen ipin ucu kaçabiliyor.
    Sizin için değil yani.
  19. SERMAYE PİYASASI KANUNU Madde 107/2--Sermaye...

    SERMAYE PİYASASI KANUNU

    Madde 107/2--Sermaye piyasası araçlarının fiyatlarını, değerlerini veya yatırımcıların kararlarını etkilemek amacıyla yalan, yanlış veya yanıltıcı bilgi veren, söylenti...
  20. Bu arada faiz cephesinde de ilginç şeyler oluyor....

    Bu arada faiz cephesinde de ilginç şeyler oluyor.
    Burgan dijital 12.10'dan 11'e düşürmüş bugün.Halbuki 15 gün önce çıkartmıştı 12.10'a.
    Yani kesinlikle enflasyon üstü faiz verilmeyecek durumu var...
  21. Eyvallah sizin ve tüm forum ahalisinin de kandili...

    Eyvallah sizin ve tüm forum ahalisinin de kandili mübarek olsun.
  22. Hissede yakalarsınız belki anlık vur kaçı ama fon...

    Hissede yakalarsınız belki anlık vur kaçı ama fon öyle değilki.
    Biz öğleden sonrayı kestiremiyoruz ama fonda 2 gün sonrasını hesap etmek gerekiyor.
    Haa derseniz ben alırım fonumu tutarım 6 ay 1 yıl...
  23. Bende temenni etmiyorum ama oturup düşünüyorum,...

    Bende temenni etmiyorum ama oturup düşünüyorum, şu ortamda artış için sebep arıyorum bulamıyorum.
    Ucuz diyorlar bakıyorum Ağustos 2019 fiyatı.
    Sonra suni bir yükşeliş yaşanmış tekrar normaline geri...
  24. Hog ne, pek bildiğim piyasa değil :) sığırlara...

    Hog ne, pek bildiğim piyasa değil :) sığırlara daha aşinayım.Bildiğim alandan yürüyeyim ben.:)
  25. Canlı sığır almaya karar verdim %5 prim yapmış....

    Canlı sığır almaya karar verdim
    %5 prim yapmış.
    https://tr.investing.com/commodities/live-cattle
Arama sonucu : 500 madde; 1 - 25 arası.
Sayfa 1/20 1 2 3 4