Arama:

Tip: Posts; Üye: Moruk

Sayfa 1/20 1 2 3 4

Arama: Arama işlemi 0.09 saniyede gerçekleşti.

  1. Cevaplar
    3,871
    İzlenme
    253,352

    Ya zaten saçma olan şey Honkong u ittir et 7bin...

    Ya zaten saçma olan şey
    Honkong u ittir et
    7bin kilometre mesafeden
    Domuz eti mi gider gelir ya
    Gemiye koysan sıfır domuzu
    Gidesiye kadan öte sahile
    100bin kilometre çevirir ya
    O iş baştan...
  2. Cevaplar
    3,871
    İzlenme
    253,352

    Tramp istesede gidemez giderse r.ayısı dansa...

    Tramp istesede gidemez giderse r.ayısı dansa kaldırır dans bitmez pasta yok börek var
  3. Cevaplar
    3,871
    İzlenme
    253,352

    Eyv. Abi kimse unutmasın Dunyanın her yeri...

    Eyv.
    Abi kimse unutmasın
    Dunyanın her yeri için en temel kural
    Sadece zengin isterse halk devrim yapar
    Yoksa naaa:)
    Kabak çiçeee dolması
  4. Cevaplar
    141
    İzlenme
    8,378

    İyi de her kim olsa. İcsede haplansada şaka...

    İyi de her kim olsa.
    İcsede haplansada şaka yolluda dese
    Biri diğerine makarnayos dese
    Adamı sutlaman lazım yallah tazyik
    Yoksa duruma razi misin derler ki
    Güneysu zaten okuyunca hiddetlenip ...
  5. Cevaplar
    3,871
    İzlenme
    253,352

    Onlar yanlış yol denedi demekki Doğrusu Kendi...

    Onlar yanlış yol denedi demekki
    Doğrusu
    Kendi güçlü yanlarını göstertme olacağdı:)))))
  6. Cevaplar
    138
    İzlenme
    9,275

    Abi olay strateci işi birazda Boru değil yani...

    Abi olay strateci işi birazda
    Boru değil yani
    Kimse para kaybetme istemez
    Tahminim planda
    ABD de paranın çoğuna sahip gurup
    Sırra kadem cin e basıp gitcekti de tabi sermayenin önden...
  7. Cevaplar
    3,871
    İzlenme
    253,352

    Beyler DASK O gün bugün hala var

    Beyler DASK
    O gün bugün hala var
  8. Cevaplar
    3,871
    İzlenme
    253,352

    Nükleer mezunu ayva reçeli pazarcisi Bizim...

    Nükleer mezunu ayva reçeli pazarcisi
    Bizim secbulsa
    Doğru bende o dediğini basaririm
  9. Cevaplar
    3,871
    İzlenme
    253,352

    Cokertmeden halime mi oynuyoz Ne iş Zor o Ama...

    Cokertmeden halime mi oynuyoz
    Ne iş
    Zor o
    Ama tabi
    Çok da zor degil
  10. Cevaplar
    3,871
    İzlenme
    253,352

    Yeni sistemi biz kurucaz. İnş. Ben secbul

    Yeni sistemi biz kurucaz.
    İnş.

    Ben secbul
  11. Cevaplar
    3,871
    İzlenme
    253,352

    Ama nerde? Sıkıntı orda

    Ama nerde?
    Sıkıntı orda
  12. Cevaplar
    3,871
    İzlenme
    253,352

    Abi gaza öyle asilma Motoru bogucan Bunu...

    Abi gaza öyle asilma
    Motoru bogucan
    Bunu okuyan tosun Obama
    Kendini Hz. Bilali Habesi sanıp
    Ezan okumaya kalkıcak
  13. Cevaplar
    3,871
    İzlenme
    253,352

    Bu korona dan da etgin Gorona vaaa Diye...

    Bu korona dan da etgin
    Gorona vaaa
    Diye yükseliş
    Olmasa
    Zaten düşecegdik
  14. Cevaplar
    3,871
    İzlenme
    253,352

    Abd iç olayları durulmadan borsalar gimildamaz ...

    Abd iç olayları durulmadan borsalar gimildamaz
    Ne o öyle yok eksi bilmemgacbinner felan
  15. Cevaplar
    3,871
    İzlenme
    253,352

    İnşallah. .

    İnşallah. .
  16. Cevaplar
    3,871
    İzlenme
    253,352

    Moral olsun diye sırf Bundan bele abd biter ...

    Moral olsun diye sırf
    Bundan bele abd biter
    Düşman, kan kokusunu aldı
    Koku çok kesif
  17. Cevaplar
    141
    İzlenme
    8,378

    Tanımadığınızi nerden seviyonuz? Adam ilk...

    Tanımadığınızi nerden seviyonuz?
    Adam ilk gelmiş
    Touch down yapıp gitmiş bile
  18. Cevaplar
    141
    İzlenme
    8,378

    Adam demek istemiş ki Galiba Ben altın...

    Adam demek istemiş ki
    Galiba
    Ben altın kıymetindeyim
    ama ya diğerleri?
    :)))

    Alakasız noktadan girdi ya o bağlamda
    Yada Türkçe yi yeni öğreniyor
    İlk öğrendiğini yazıyor
  19. Cevaplar
    141
    İzlenme
    8,378

    Onu da Ölmeden bilemen Bekle

    Onu da
    Ölmeden bilemen
    Bekle
  20. Cevaplar
    3,871
    İzlenme
    253,352

    Arabanın plaka daki rakam harf kombinasyonuna...

    Arabanın plaka daki
    rakam harf kombinasyonuna bağlı
    Öyle anlatım yaptı
    o sayın bay.

    Bnm fikrim değil. Onun mantığı.
    Ayrıca israf haram dediydi
    O iş te öyledir herhal :)
  21. Cevaplar
    3,871
    İzlenme
    253,352

    Aslında tuiter verilerine göre tramp yanlış...

    Aslında tuiter verilerine göre tramp yanlış strateci izlemis yazılanları okuyup İngilizcem yettigi ölçekte
    Adam hiç ötmese olmuycak bunlar
    Adam öfkeli halka salarim üstünüze orduyu gibi tehditkar...
  22. Cevaplar
    3,871
    İzlenme
    253,352

    Bence bitiremez bitirme istese bitirir tabi de O...

    Bence bitiremez bitirme istese bitirir tabi de
    O zamanda geri kalan dünya onlara demokrasi getirir :)
    Hep onlar demokrasi götürçek değil ya
  23. Cevaplar
    138
    İzlenme
    9,275

    Sistem eleştirel değil . Şirketlere , işliyosa...

    Sistem eleştirel değil .
    Şirketlere , işliyosa dokunma mantığı var.
    Ama filmde adamın rol kesme kabiliyeti güçlü. Epey.
  24. Cevaplar
    3,871
    İzlenme
    253,352

    Abi, o bilmemkaç kollu Şamdan ı bizim köyde adama...

    Abi, o bilmemkaç kollu Şamdan ı bizim köyde adama kuyruk yapıyolar da.
    Nasi yaptıklarını demem ama.
    Süpriz kaçmasın sonra.
  25. Cevaplar
    3,871
    İzlenme
    253,352

    En güzel yorum bu. Ziyan ve israf haramdır. ...

    En güzel yorum bu.
    Ziyan ve israf haramdır.
    Şimdi gelir birileri
    Aksini makul ifadelerle izahata çalışırlar
Arama sonucu : 500 madde; 1 - 25 arası.
Sayfa 1/20 1 2 3 4