Alıntı Originally Posted by KaaN- Yazıyı Oku
Artık yolcu sayısının artışından ziyade, yolcu başı kazanç değerine de odaklanmak gerekecek.
Pgsus son çeyrekte zarar açıklamıştı.
Thy ise kâr açıkladı (vergi geliri vs dahil)

Thy' de geçen sene ~8 cent/yolcu olurken, bu yıl 6 cent' e düşmüş. (geçen yıl ki yüksek baz etkisi nedeniyle).
Ama yine de AKK çok artmasına rağmen yolcu artmaması üzücü.

Şimdi bir de Ajet' i etkin kılmak için agresif kampanyaları başlatmıştı. Kârlılığı aşağı yönlü etkileyecek. (biletleme döneminde). Şu site genel bilgiler edinmek için çok güzel; https://wowturkey.net/t/ajet-anadolujet/1799/9

Ajet yaptıkça, Pgsus' da arada kampanya yapmak zorunda kalıyor/kalacaktır.

Ama sonuç olarak THY hisse değerinin aşağıdaki gibi Pgsus' dan dev ayrışmasını ben bir türlü anlamlandıramıyorum. Temmuz' a giriyoruz. Sezon patlayacak ama hissede tık yok.



Bence thyao devlete ait olduğu için iyi yönetilemiyor olabilir , pegasus özel sektör ve profesyonel yönetiliyor , grafikler bu yüzden farklı bence


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi