Alıntı Originally Posted by Desperado Yazıyı Oku
acemı olmanız problem degıl ama bılgılerınız de hatalı...
al ya da ode anlasmaları 2019'da bıtmıyor, suresı doldukca uzatılan anlasmalar bunlar...

burdakı faalıyet raporundan okuyabılırsınız mesela...

https://www.kap.org.tr/tr/Bildirim/679233

Finansal Durum:
Şirketimizin Yeni Doblo, Yeni Doblo Amerika projesi, Egea ailesi ve MCV FL yatırımlarının finansmanları için almış olduğu aşağıdaki krediler FCA tarafından garanti altına alınmış olup, imzalanan üretim anlaşmalarının al ya da öde prensibine dayanmaktadır.

31.03.2018 itibariyle, 25.032 bin TL (5.143 bin Euro) Yeni Doblo Kapasite Artışı, 695.329 bin TL (142.857 bin Euro) Doblo Facelift ve US yatırımı, 133.851 bin TL (27.500 bin Euro) Yeni Sedan R&D yatırımı, 1.497.631 bin TL (307.692 bin Euro)
Yeni Hatchback ve Station Wagon modellerinin yatırımı, 150.935 bin TL (31.010 bin Euro) Minicargo Facelift yatırımı, 309.737 bin TL (63.636 bin Euro) Yeni Sedan Kapasite Artışı, 81.122 bin TL (16.667 bin Euro) diğer olmak üzere toplam 2.893.636 bin TL'dir.


Bugun alan adam 10 sene tutarsa onun da malıyetı temettulerle duser 3-5 lıralara... marıfet en dıpten almaya calısmak degıl, uzun vadelı yatırım yapmak....

neyse... ben cok yazmayı seven bırı degılım, dıyecegım bu kadardır... 3-5 ay sonra yıne bakarız duruma...
İsterse 5 yıl içinde karı yıllık net 3 milyara ulaşsın..piyasa değeri 5-6 milyara düşmeden(fk isterse 2 ye düşsün) dışarıdaki 7-8 milyon lotu toplamadan bu hissenin yukarı dönmesi 12-13 milyar piyasa değerini önümüzdeki 4-5 sene geçmesi düşünülemez..tepeden alan yada uzun vadeye en az 5 sene zarar gözüyle bakmayan bulaşmasın derim..yani sizin anlıcağnız dille 2009-2017 cicim yılları bitti..önümüzdeki 4-5 sene portföyünüz yüzde 35-40 erisin görelim uzun vadeci misiniz değil misiniz..al öde de sırf önümüzdeki sene yenilenmeyecek 40 bin araç sözleşmesi var..