Alıntı Originally Posted by Pscyokinesis Yazıyı Oku

Müşteri odaklı olmasın kar etsin ama telefona ve e-maile cevap vermemek dahil mi buna şube kapanış saatinde 3 dakika kala şubeye ıslak imza atmanız gerekiyor demek mesela nasıl bir anlayış oluyor .
Uzun vade yatırım tek eşlidir. Trader ise her Çiçek'ten bal alan arı gibidir
 Alıntı Originally Posted by Pscyokinesis Yazıyı Oku
arkadaş yine düşük oran vermesi normal kendi için haklı diyor .
Ulaşmak istediğiniz zaman irtibat yollarından ulaşacak imkanı Yok ise ne yapmak lazım .
Her temditte işten izin alıp şubenin olduğu yere gitmek mi lazım sizlere göre .
Burada bir sürü mt var cevaplamak isteyen varsa seve seve dinlerim
bankanın / şubenin iletişimsizliği kesinlikle bir suçtur. Eksik iletişim nedeniyle sizi zor durumda bırakmaları yine büyük bir suçtur.

burada iletişim kurmamak veya iletişimi bilinçli zor hale getirmek ile düşük oran vermek farklı şeyler.

şahsen daha önce çalıştığım aktif / fiba / teb / odea / finansbank ile hiç bu tür sorunlar yaşamadım. çünkü en başta bunları konuştum. ve hata yaptıkları an 2. bir şans asla vermedim.

hatadan kasıt;

- iletişimsizlik, iletişim kurmayı zorlaştırmak, son dakika imza isteme vs. geç geri dönüşler.
- düşük oranları
- hariçten habersiz/haberli komisyon kesmeler
- telefonda veya şubede veya e-mail de lakayt davranışlar...
- talimatımın geç veya hiç yerine getirilmemesi

bunları baştan konuştum, yanlış yaptıkları anda işimi bitirdim..

sen her şeyi doğru düzgün, zamanında iyi niyetli yaparsan, banka da aynı prensiple çalışırsa sorun yok.

faiz oranının pazarlığı, azlığı, çokluğu, vade boyu bunların hiç birisinin yukarıdakilerle zerre ilgisi yoktur.

banka para ticareti yapar, senin aldığın nefesten bile kar etmek ister, son derece normaldir, hayır kurumu değildir.

buna göre oynamak lazım..

bankaya güvenip sırtını yaslarsan, aynı anda o sana kat be kat fazlasını yaslar..

çünkü senin bi anlık zaafın onun kârıdır ve bu da gayet, son derece doğaldır.

ytd.

syg,