son LGS ile artık hem çok zeki olacak çocuk hem de çok iyi eğitim alacak...yoksa birşey elde edemez sınavdan...mahalle okulunun yolunu tutar ya da maddi durum iyiyse özel lisede okur...
son LGS ile artık hem çok zeki olacak çocuk hem de çok iyi eğitim alacak...yoksa birşey elde edemez sınavdan...mahalle okulunun yolunu tutar ya da maddi durum iyiyse özel lisede okur...
ÜYELİK : KASIM 2006
ilkokula baslarken tum velıler çocuklarını en ıyı ogretmene yazdırmak ister ....ama çocuklarının durumunu gormezler bır de bızım velıler sureklı çocuklarının övulmesini isterler .......
Hurriyet'in türbanlı yazarı yazdı, isteyen araştırıp bulabilir.
''İmam hatiplere gidip dini bilgisi olan gençler kendi aralarında imam nikahı kıyıyor. Ailelerin bile haberi olmuyor.''
Bence gençler haklı...
Çocuğunu yollayacak olanlar bu sorunu nasıl çözecek düşünsün, sorun olarak görüyorlarsa tabii ki.
Vakıflara küçük çocuk gönderenler, zaten bilinen haberleri tekrar etmeye gerek.. Onlar da dikkat etsin..
Bunlar da eğitim sorunu.
Zorlamayla toplumu dönüştüremezsiniz...
önce zeki olacaksın çok çalısacaksın......yoksa teog meog mıllet kendını tatmın etsın dıye soru soruyorlardı 20000 bırıncı cıkıyordu bu ne ya çok zekıyız son olarak acun yetenek sızsınız dıye yarısma yapıyor......kedı kopek bırıncı oluyor.....lem bı tane yeteneklı adam yok mu turkıye de.....resmen türk halkına hakaret mıllet alkıslıyo......
Finans sektöründe yıllarca yöneticilik yaptım .
Yeni mezunlar gelir . Sohbet ederiz ilk tanışma falan .
Bir çocuk geldi . Nereden mezunsun dedim . Gazi ekonomi dedi. Ekonomist çıktım dedi . Güzel dedim , merkez bankasının görevi nedir dedim . Paralarını orda depo ediyorlar dedi .
Güldüm .. hayırlı olsun dedim .
Yeni mezun . Ekonomist .
Eğitim bu durumda . Yazık .
3 tane çocuğum var..hepsini bu güne kadar en yakın devlet okuluna gönderdim.(7 ve 8. sınıfta butik olmayan özele yollayacağım)
ilkokulda bence sadece öğretmen önemli..iyi bir öğretmen bulduysanız problem bitmiştir..
açıkçası ilkokulun pek önemi yok...öğretmen şefkatli olsun ,( bu bana göre en önemlisi..sefkatli-yumuşak)sosyal aktivitelere katılsın yeter...zaten müfredatı az çok hepsi işliyor..
asıl iş 5. sınıftan itibaren başlar...orada temel derslerle ilgili güzel kaynaklar var..konu anlatım ve test..
5 dersi bu şekilde beraber TAMAMEN bitirince SAĞLAM TEMEL OLUŞUYOR..(çocuğum kendisi kaynakları bitiriyor ama takıldığı konu-sorularda yardımcı oldum..ortalama 10 sorudan 1-2 tane gibi)..
bir de hafıza defteri oluşturmak lazım...normalde 100 fen sorusu çözersen 6-7 tanesi zor-özgündür..o sorulardan çıkan bilgiyi-çözümü deftere not etmek lazım)
5 ve 6. sınıfı bu şekilde bitirince..7 ve 8. kayan sınıf yapan bir özele göndermek lazım...(en azından 8. sınıf gerekli--derece için)
8. sınıfta o bilgi birikiminin - temelin TEST pratiğine dönmesi,hız kazanması ve çocuğun kendini aşan rakipler görüp hırslanması için,dengi bir özel okul(en azından 8. sınıf) veya çok iyi kurslar lazım...
yoksa LGS-YKS de ilk 4.000 zor...ilk 4.000 zaten 1/250 oluyor(LGS DE)...YKS de 1/500 gibi oluyor..
elbette çalışmadan adama ne verirler? çalışacak bol bol soru çözmeli farklı farklı test kitaplarından farklı farklı soru kalıpları ile karşılaşmalı ki sınava girdiğinde sıkıntı yaşamasın...
TEOG sınav falan değildi saçmalıktı...bu sınav normal mi? sanırım bu ayarda olması lazım bunda bile 18 tane 1. çıkmış...bir sınavda ne kadar çok birinci çıkarsa o sınavın güvenilirliği sorgulanır hale gelir...önemli olan sınavdan ziyade o sınava gelene kadar çocuğun kendi bireysel çalışması ve aldığı eğitim...
ÜYELİK : KASIM 2006
Bu ülkenin eğitimini aşağıda imamhatipler yukarıda “Tez havuz”lu çakma doktoralı profesörler batırdı, uluslararası derecelendirmelerde istikrarlı bir gerilememiz var..
Ülkenin vasat ve vasataltı Akademisyenleri sayın halkımızın tarikatları iktidara getirmesiyle oldu. Bu çakma akademisyenler kazanılmış hak falan demeyip kapının önüne konulmalı..
İmamHatip'i bitiren TÜBİTAK'da göreve başlarsa Füzyon deneyi yerine okunmuş fasulye deneyi yapar..
Din adamlarını dünyanın heryerinde cemaatlar kendi kurumlarında yetiştirir onlara da okul denmez,
İHL'ler de okul değildir.1,3 milyon imam Hatip öğrencisi var, ne yapacağız bu kadar imamı?
Portakal gibi ihraç mı edeceğiz!....
Bu İmamÖğrenci siyasetiyle MilliEğitim ve Diyanet artık tek vücut oldu, bütçeleri de birleştirilsin
Yer İmleri